28 Şubat 2013 Perşembe

Mim

BayanKozmetik tarafından mimlenmişim, bu güzel mim için kendisine teşekkür ediyorum ve zaman kaybetmeden sorulara geçiyorum :) 

1- Mevsimleri renklerle ifade edecek olsanız, hangi renk olurlardı?
İlkbahar kesinlikle yeşil,
Yaz bronz :)
Sonbahar kahverengi 
Kış koyu mavi

2- Sizin için en anlamlı ay ve anlamlı olma sebebi nedir?
Nisan-Mayıs'ı çok severim. Kış bitmiş oluyor havalar ısınmaya başlıyor, kendimi normalden çok daha enerjik ve pozitif hissederim o aylarda.

3- Sizi en çok etkileyen film / kitap / müzik nelerdir?
Film Serendipity, Wicker Park, Mary and Max
Kitap Anna Karenina, Madame Bovary, Anybody Out There
Şarkı çok ama çok fazla var.

4- Karar vermekte zorlanır mısınız? En çok hangi  durumlarda kararsız kalırsınız?
Günlük konularda genelde hızlı karar veririm fakat hayatımı etkileyecek konularda her zaman kararsızımdır. Ki şu son 8 aydır önemli bir konuda kararsızlığım tavan yapmış durumda.

5- Geçmişe ait tekrar yaşamak istediğiniz bir an var mı? Özel değilse paylaşır mısınız? 
Bu soruyu geçiyorum :)

6- Evcil hayvanınız var mı? Yoksa olmasını ister miydiniz?
Son birkaç aydır yok ve şu an için isteyip istemediğimden de emin değilim. Belki ilerde :)

7- Üç seçeneğiniz olsa bu üçünden hangisi olmak isterdiniz? Gökyüzünde bir kuş mu? Denizde bir balık mı? Ormanda bir aslan mı? 
Kuş olup istediğin yere uçabilmek harika olurdu sanırım!

8- Aylık takip ettiğiniz bir dergi var mı?
Cosmopolitan, Vogue ve türevlerini arada okumaya çalışıyorum.

9- Hangisinde daha çok huzur bulursunuz; deniz havası mı orman havası mı?
Akdeniz'de doğup büyümüş biri olarak kesinlikle deniz havası diyorum.

10- En son ne zaman alışverişe çıktınız? Ne aldınız?
Birkaç saat önce :D Bugün Yves Rocher'de kelebek indirimi vardı ordan birşeyler aldım; bir de bir-iki hafta önce internette görüp beğendiğim bir hoodie vardı, bugün bir mağazada indirimli olduğunu görünce hemen kaptım.

11- Hayatınız da ''asla'' deyip de yaptığınız birşey oldu mu?
Sanırım çok. En büyüğü de kimse için okul iş vs. gibi konularda ödün veremem idi, ağzım alev alsaymış da büyük konuşmasaymışım :)

Ben de bu mimi eğer yapmak isterlerse; 

Makyaj Fırçaları: İnglot {27TG-80HP-6SS}

 Bu yazıyı hazırlamakta geç kaldım sanki biraz  İnglot Türkiye'den çekilme kararı aldı belki biliyorsunuzdur. 3-4 mağaza dışında markanın birçok mağazası kapandı. Fakat başka bir firmanın satın alması ile geri döneceğini öğrenince bu yazının blogta bulunmasını istedim 
 İnglot'tan 3 adet fırçaya sahibim.


 27TG, meşhur MAC 187'nin muadili Fondöten fırçası. Uzun ve seyrek beyaz kılları, kısa siyah kılları ile fondöteni doğal ve homojen şekilde uygulama özelliğine sahip bir fırça. Kılları yumuşacık ve dökülme problemi neredeyse hiç yok. 
 Ben bu fırçayı fondöten uygulaması amacıyla kullanmıyorum, verdiği görüntüyü sevmiyorum çünkü. Fondötenin verdiği kapatıcılığı azalttığı için benim sorunlu cildime yeterli gelmiyor. Bir de fondötenin ciltte çizgi çizgi durmasına neden oluyor gibi geliyor bana.
 Allıklar -özellikle krem allıklar- için çok kullanışlı bir fırça. Pigmentasyonu yüksek allıkların rahatça kullanılabilmesini sağlıyor. Ben krem allıklarımı uygulamak için kullanıyorum ve sonuçtan çok memnunum. Ama benim için olmazsa olmaz bir fırça değil.
 85 tl.
*


 80HP, İnglot fırçalarım arasında en çok bunu kullanıyorum. Kalem fırça olarak da geçiyor. Alt/üst kirpik dibine sürülen kalem ve farları dağıtmak için kullanılıyor. Bu fırçanın da kılları sık, yumuşacık ve dökülme sorunu yaşamıyorum.
 Ben bu fırçayı asıl amacı dışında, ayrıca göz pınarıma ve kaş altıma aydınlatıcı sürmek, gölgelendirme amaçlı gözün crease kısmına bir hat çekmek amacıyla da kullanıyorum. Oldukça memnunum, farı çok güzel tutuyor.
 37 tl.
*


 6SS, gölgelendirme ve karıştırma fırçası olarak geçiyor. Ben karıştırma ve kapatıcı fırçası olarak kullanıyorum  Benim küçük göz kapağıma boyutu büyük geldiği için gölgelendirme amaçlı kullanamıyorum malesef. Crease kısmına çektiğim hattı yumuşatmak, dağıtmak için kullanıyorum ve gayet de memnunum. Ayrıca likit kapatıcıları dağıtma konusunda da oldukça başarılı. Kılları yumuşacık olduğu için hassas gözaltını da tahriş etmiyor. Kıllarda dökülme problemi de yaşamadım.
 47 tl.

27 Şubat 2013 Çarşamba

Asos Alışverişim

Geçtiğimiz hafta Asos'tan yaptığım alışverişim bugün ulaştı, sevgili Tuğçe benden bu alışverişin detaylarını paylaşmamı istemişti. 
Espadrillerim eskidiği için sadece yeni bir espadril almayı düşünüyordum fakat trainer da çok hoşuma gidince ikisini de aldım. Aslında birkaç tane de kıyafet beğendim ama gümrüğe takılmasından çekindim. Zaten Asos açıklamalar kısmında 75 Euro üzeri siparişlerin gümrüğe takılması durumunda sorumluluk kabul etmediğini belirtmiş. Kargo seçeneği olarak standart shipping ve express shipping seçeneği var, ben hem siparişimin çabuk gelmesini istediğimden hem de takipsiz kargoların sık sık kaybolduğunu duyduğumdan express shipping seçeneğini tercih ettim. Standart shipping ücretsiz, express ise 14 Euro.

Siparişimi 21 Şubat gecesi oluşturdum, 22 Şubat sabahı yola çıktı. Taşıma işlemi Türkiye'ye kadar Skynet tarafından yürütülüyor, Türkiye'ye girdikten sonra Aras Kargo tarafından teslim ediliyor. Siparişimin bana ulaşması 5 gün sürdü, zaten ödemeyi yapmadan önce mail attığımda en geç 27'sinde elimde olacağını garantilemişlerdi. Yalnız kargo hareketleri sisteme geç düşüyor sanırım, siparişimi almama rağmen hala İstanbul'da görünüyor. Ayakkabılarıma bir göz atalım :)
İkisini de 42 numara aldım, tam oldu ayağıma. Espadrillerimi çok sevdim ve hemen denedim :D Bir an önce yaz gelsin de giyeyim <3

Efsane Diş Macunu Marvis!

Bundan bir sene önce birisi bana ''bir diş macunu deneyeceksin ve ondan sonra kullandığın hiç bir diş macunu seni tatmin etmeyecek, hep onu arayacaksın'' deseydi bir hayli şaşırırdım :) 
Marvis'le tesadüf eseri Belçika'da tanıştım, eczane gibi düz ve sıkıcı bir yerde şık ambalajlarıyla insanın dikkatini hemen çekiyor zaten. Diş macunum da bitmek üzere olduğu için hemen bir tane aldım, kullanmaya başladım. Ve ilk yorumum şu oldu: Bu diş macunuysa diğerleri neydi???
Verdiği temizlik hissi bugüne kadar kullandığım hiçbir diş macununda yok, o kadar üst noktada bir temizlik hissi veriyor. Sanki dişlerimi birkaç kere fırçalamışım gibi, tarif edemeyeceğim kadar farklı. Kullanmaya başladıktan sonra internette kullanan insanların yorumlarını okudum, ciddi müdavimleri var. Ve kullanan herkes benim gibi bu diş macunundan sonra diğerlerinin asla tatmin etmediğini belirtmiş.
7 farklı çeşidi var. Yaseminliden tutun da siyah renkli olanına kadar. Yanlış okumadınız, evet siyah diş macunu :) Bendeki Classic Strong Mint, nane tadı iddia ettikleri kadar ''strong'' değil fakat yine de tatmin edici. 

Blogu takip edenler bilirler, bir ürün hakkında kolay kolay ''gidin mutlaka deneyin'' tarzı yorumlar yapmam, fakat bu ürün için mutlaka deneyin diyorum, farkı hissedeceksiniz. Nereden bulabilirim derseniz şuradan sipariş edebilirsiniz. Ben Türkiye'de bulamayınca krizlere girdim desem yeridir, dayanamadım gecenin bir saati kalkıp bu siteden sipariş verdim :D Shipping ücretiyle beraber 27 lira tutuyor, yurtdışına giden bir yakınınıza sipariş ederseniz daha iyi olur tabii ki, shipping ödemeden 5-6 euroya edinmiş olursunuz. Sizin de buna benzer değişik ürün keşifleriniz var mı? Paylaşırsanız sevinirim.

26 Şubat 2013 Salı

Neler Bitirdim: 13

Bu ay bitenler listesinin en başında Yes to Blueberries Brightening Facial Towelettes ve Intensive Firming Repair Moisturizer var. İçerikleri diğer markalara nispeten daha temiz olduğu için merak ettiğim ürünlerdi. Makyaj temizleme mendilini hiç sevmedim, kokusu felaket ötesi, yok böyle birşey. Yarısından fazlası duruyor, çöpe gidecek. Nemlendiriciye karşı ise nötrüm. İçeriği güzel, yapısı hafif, pompalı ambalajı var fakat nemlendirme performansı benim için yeterli değildi. Bir de uyguladığım zaman tıpkı güneş koruyucular gibi bembeyaz kalıyor, yedirmek için uğraşmak gerekiyor. Boynuma ellerime falan kullanarak bitirdim. 
Duş jeli olarak Yves Rocher Monoi de Tahiti ve Palmolive Zen Paradise bitti. İkisini de tekrar alıcam çıktığım zaman. Egzotik kokuları seviyorsanız Yves'e mutlaka bakın derim.
Kiehl's Nurturing Baby Cream'i son damlasına kadar kullandım, çok başarılı bir vücut kremi. Detaylı yazısı şurada. Neutrogena Anti Aging Hand Cream'i spfli olduğu için almıştım. Fakat bu ürünün de kokusu çok kötü, ilaç gibi kokuyor. Genelde beğenmediğim ürünleri evdekilere paslıyorum ama bu el kremini hiç kimse sevmedi kokusundan dolayı :) Karton ambalajla beraber satıldığı için kokusuna bakamıyorsunuz, gördüğünüz yerde kaçın.
Cettua Before Having Date'i birçok blogda görmüşsünüzdür, yüze yapıştırılan bez maskelerden. Uygularken cildi rahatlatıyor fakat yapış yapış bir his bırakıyor. O tuhaf histen hiç hoşlanmadım, kutudan 4 tane çıkmıştı sanırım, kalanları bir arkadaşıma verdim. Dove Men Care Deodorant'ı seviyorum, yedeğini açtım hemen.
Gelelim samplelara :) Clarins Gentle Peeling granülsüz krem yapıda bir peeling. Yabancı bloglarda ölüp bitmişler bu peelinge. Sürdüğünüz zaman pütür pütür şeyler oluşuyor sanki soyulan sizin derinizmiş gibi hissetmenizi sağlıyor ama öyle birşey yok :) İçeriğine koydukları maddelerden biri o hissi ve görünümü sağlıyor, bana oldukça overrated geldi. Temizleme jeli güzel fakat aşırı parfümlü. İçlerinden beni etkileyen Pure and Radiant Mask oldu, cildi arındırıyor ve  nemli yumuşacık bırakıyor. Orijinal boyunu alıp almamakta kararsızım çünkü bu ürün de fazla parfümlü.
Lush Aqua Marina ve Herbalism; ikisi de çok tuhaf kokuyor, Herbalism'i beğendim diyebilirim. İçinde minik tanecikler var, cildimi kurutmadı, aksine nemli bıraktı. Kiehl's Facial Fuel Age Combat, erkekler için serum artı nemlendirici 2in1 tarzında bir ürün. Yapısını, oil-free oluşunu, nemlendirmesini beğendim, maalesef içerik listesi pek iç açıcı değil. Açai Serum ise Ecocert sertifikalı, akışkan yapılı bir serum. Uzun vadede etkileri nasıl olur bilmiyorum, şu an Türkiye'de satılmayan bir serumun peşindeyim, eğer onu bulamazsam Açai'yi alabilirim :P Bu serinin nemlendiricisinin yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

21 Şubat 2013 Perşembe

Bath & Body Works Oak Body Lotion


Bath & Body Works'ün erkekler için de ürünleri olduğunu gördüğümde çok sevinmiştim. Duş jeli, vücut losyonu, vücut spreyi, parfüm gibi birçok kategoride biz erkekleri de unutmamışlar. Koku olarak bana en çok uyan Oak serisiydi ve tercihim bu vücut losyonu oldu.

Kokusunu çok beğeniyorum. Odunsu  ve oldukça maskülen. Baskın bir şekilde sandal ağacı, sedir ağacı ve tarçın kokuyor. Fakat nemlendirme performansı çok kötü! Fazlaca kullanmama rağmen hiçbir zaman yeteri kadar nemlendirdiğini görmedim, aynı zamanda tuhaf ve rahatsız edici bir his bırakıyor cildimde. Bunun nedeni sanırım içerik listesinin en başlarında yer alan petrolatum; şu 3-5 liraya satılan vazelinlerde kullanılan maddenin ta kendisi. Kokusunu çok beğendiğim için içeriğine bakmamıştım, petrolatum olduğunu görsem muhtemelen almazdım. Bu içerikten hiç hoşlanmıyorum, ciltte tuhaf bir his bırakıyor sanki boğuyormuş gibi. Şişenin dibinde çok az kaldı ama daha fazla sabrım kalmadığından çöpe gidiyor.

20 Şubat 2013 Çarşamba

Beautycycle "Cinnamon" İkili Far


 Beautycycle farları sevdim ben Daha önce başka bir rengini burada tanıtmıştım. Farların yapılarını beğenince son siparişimde de bu ikili farı attım sepete. 26 tllik fiyatına göre performansları gayet güzel bence.


 Netteki görüntüsüne göre, swatch bakmadan, şans eseri aldım bu farı ama renklerini çok beğendim. Tam benim tarzım renklerden oluşuyor

 Soldaki far ışıltılı, sağdaki far satin bir yapıya sahip. 
 Soldaki far mavi alt tonlu harika bir şampanya rengi. Tam günlük, göz makyajına baz oluşturacak bir ton. 
 Sağdaki far ise mavi alt tonlu bir kahve. Hem gölgelendirme için crease bölgesine hem de tüm göz kapağına uygulandığında harika duruyor. Göz makyajında neredeyse mat dursa da içinde çok minik ışıltılar bulunuyor.
 Ve bu iki renk karıştırıldığında ortaya çok daha güzel bir renk çıkıyor. 

 Her iki farda da tozutma sorunu var -özellikle kahve tonlu farda daha fazla- 
 Pigmentasyonları çok güzel, renklerini hemen veriyorlar. Yumuşacık ve kalıcılar. Gün içinde baz kullanmasam bile göz kapağımda birikme yapmıyorlar.

 Müşteri fiyatı 26 tl, temsilci fiyatı 20 tl ve ürün 3 g.

19 Şubat 2013 Salı

Lush Fun

İlk bakışta oyun hamurunu andırıyor değil mi? :) Lush'ın yeni ürünlerinden olan Fun, son zamanlarda favori banyo ürünlerimden. 4 in 1 olarak geçen bu ürünü şampuan, duş jeli, banyo köpüğü ve oyun hamuru olarak kullanabiliyorsunuz. Ben duş jeli ve banyo köpüğü olarak kullanıyorum. Küçük bir parça alıp sabun gibi düz bir forma sokuyorum, daha sonra vücuduma uyguluyorum. Duş jeli gibi çok aşırı köpürmese de verdiği temizlik hissi çok güzel. Banyo köpüğü olarak kullanmak istediğimde ise yine bir parça kesip suyun içine atıyorum, yavaş yavaş çözülüyor ve su doldukça köpürmeye başlıyor. Tabii en cazip tarafı ise kokusu <3 Bendeki vanilyalı olanı ve harika kokuyor. 3 farklı çeşidi daha var. 

Daha farklı nasıl kullanılabilir diye düşündüm; mesela dışarı çıkarken küçük bir parça alıp jelatine sardıktan sonra çantanıza atabilir, sabun olarak kullanabilirsiniz. Ya da seyahatlerde duş jeli taşımak yerine yine Fun'ı küçük parçalar halinde bavula atabilirsiniz, hem dökülme riski yok hem de yer kaplamıyor. Banyoyu sevmeyen minikleri ikna etmek için güzel bir araç ta olabilir aynı zamanda :) Kullanım alanının geniş olmasından dolayı bence çok orijinal bir ürün. Bu bittiği zaman -ki kolay kolay azalmıyor- diğer renkleri de denemeyi düşünüyorum.

18 Şubat 2013 Pazartesi

└►Bitenler #16


1. Artistry gözenek temizleyici maske: Severek kullanıp bitirdiğim bi maske oldu. Gözenekleri gerçekten güzel temizliyor ve cildi yağdan arındırıp matlaştırıyor.
2. Dior Sculpt concealer: Nihayet bitti. Tekrar almayacağım. Kötü değil ama fiyatına göre performansı düşük bence.
3. La Roche Posay Tolariane Ultra nemlendirici: İlk başlarda cildimle anlaşamasalar da sonradan, cildim kurumaya başlayınca severek kullandım. Cildi rahatlattığı doğru. 
4. Essence Long Lasting Hot Chocolate göz kalemleri: O kadar çok seviyorum ki bu kalemi önceki bitenler yazısından beri {13 Aralık} iki tane bitirmişim. Yemişim de diyebiliriz Yenisini de geçen günlerde aldım.
5. Sephora makyaj temizleme yağı: Artık bu ürüne bayıldığımı bilmeyen kalmadı heralde ☺ Çok pratik ve etkili bir ürün. Yenisi yakın zamanda alınacak.
6. Artistry {Glace} ve The Body Shop {14-42} rujlar: Artistry rujun yazısını yazamadan bitirdim. Yapı ve renk olarak çok sevdiğim rujlarımdandı. Bi süre sonra tekrardan alabilirim, o zaman mutlaka bloğa yazısını yazacağım. TBS rujlar ise bozulmuş. Kokuları değişmiş, yapış yapış birşey olmuşlar. El üzerine bile sürülmüyorlar artık, çöpü boyladılar.


7. Dalan D'olive zeytinyağlı şampuan: Memnun kaldım. Köpürmesi ve temizlemesi çok güzel. Saçları da yumuşatıyor. Paraben içermiyor.
8. Watsons biralı saç maskesi: 9 numaradaki ürünle tanıştıktan sonra bu ürünün pabucu dama atıldı  Çok severek kullanıyordum ama daha iyisini buldum.
9. L'oreal Elseve Komple Onarıcı 5 saç kremi/maskesi: Ayıla bayıla kullanıyorum bu saç ürününü Saçlara anında yumuşaklık kazandırıyor. Saçınızı şampuanladıktan sonra bu ürünü kökten uca {ben yine de saç köküne sürmüyorum} uyguluyorsunuz. Beklemeden durulasanız bile saçlarınızı yumuşacık yapıyor. Yenisini aldım bile  
10. EC1 Professional saç serumu: Kuaförümün önerisiyle almıştım, 1 seneyi aşkın süre kullandım. İlk saç serumum olduğu için karşılaştırma yapamayacağım ama bu üründen memnun kaldım ben. Her banyo sonrası elime 2-3 pompa alıp havluyla ıslaklığı alınmış nemli haldeki saçıma saç dipleri hariç -özellikle saç uçlarına- uyguladım. Kullandığım süre içerisinde saç uçlarımdaki kırıklarımı ciddi derecede azaltmıştı. Ayrıca saçları nemlendirip, yumuşatıyor ve saçın elektriklenmesini önlüyor. Tekrardan alabileceğim bir ürün.
11. Nivea nem bombardımanı el kremi: Çok sıvı, vıcık vıcık bir el kremiydi. Nemlendrimesi fena değil ama tekrardan almam.
12. Yves Rocher Hamamelis ve Nivea Pure&Natural roll on: Yves Rocher Onur'un hediyesiydi Her iki roll on'u da severek kullandım. Tekrardan alabilirim.
13. Sudocrem bakım kremi: Normalde bebeklerde pişik kremi olarak kullanılıyor bu ürün ama birçok yerde sivilcelere ve izlere iyi geldiğini okuduğum için almıştım. Yoğun bir yapısı var tüm yüze sürmeye uygun değil. Ben sadece sivilcelerimin ve izlerimin yoğun olduğu yerlere lokal olarak uyguladım. Sivilcelere etkisi var ama izlerde bi etkisini göremedim. Tekrar alabilirim.

15 Şubat 2013 Cuma

Mim: Makyaj Çantamda Neler Var?

 Makeupwithstyle tarafından mimlenmişim Onun mim yazısını okumak için buradan buyurun
 Ayrıca belki haberiniz vardır ama Makeupwithstyle Makyajpuan diye yeni bir site açtı. Yabancıların Makeupalley'si bizde Makyajpuan oldu Oldukça başarılı ve güzel bir site olmuş. Girip incelemenizi tavsiye ederim


 Benim makyaj çantama gelirsek
 Gördüğünüz gibi sadece 4 tane ürün var. Çantamda içinde dolu ürün olan büyük makyaj çantalarından taşımayı sevmiyorum. Sadece bana gün içinde en çok gerekli ürünler benimle birlikte.
 Bu makyaj çantası Clinique'ten alışveriş yaptığım bir zaman içerisinde birkaç deneme ürünü ile birlikte hediye olarak verilmişti. Canlı renkleri ve çiçek-yaprak desenleri ile çok severek kullanıyorum.
 İçerisinde; bitirmek için yanımda taşıdığım Dior Nude Compact Gel fondöten, Nivea 07 no ruj, Avon ballı ve sütlü dudak balmı ve kahküllü kızların vazgeçilmezi minik bir tarak bulunuyor Şu sıralar makyaj çantamın içindekiler bu şekilde. Bazı günler rujun yerine başka bir renk ruj veya gloss, balmın yerine Neutrogena veya Burt's Bees balmlardan birisi oluyor.

 Sizlerin makyaj çantaları nasıl? Makyaj çantanızda neler var?

 Ben de bu mim'i yapmak isterlerse Miskin Kek'e, 7-24 Makyaj'a, Your Face My Canvas'a gönderiyorum

14 Şubat 2013 Perşembe

Live Clean Clarifying Shampoo

 Özellikleri:
- Papatya ve ayçiçeği çekirdekleri ile derinlemesine saç diplerini arındırır. Sertifikalı organik bitkisel olan elma sirkesi ile hiçbir kalıntı bırakmadan saç diplerini temizler.
- Yağlı saç tipleri için günlük, diğer saç tiplerine derinlemesine temizlik için haftalık kullanıma uygundur.
- Sülfat, phthalate, dea, petrolyum, fosfat, paraben içermez. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

Saçlarım aşırı yağlı değil, fakat kepek sorunu yaşıyorum. Bu şampuanı da 3 ay önce haftalık arındırıcı olarak kullanmak amacıyla almıştım. Yarısına kadar kullandım ve maalesef memnun kalmadım. Saç derisini ciddi ciddi kurutuyor. İçeriğinde sls olmadığı için köpürmeyeceğini düşünüyordum fakat gayet iyi köpürüyor. Sls yerine başka bir alternatif kullanılmış sanırım. 
Şunu farkettim; içeriğinde sls olmayan ama foşur foşur köpürmeye devam eden şampuan ve temizleme jellerinde mutlaka sls'ye alternatif başka bir şey oluyor ve bunlar her neyse artık?! bende daha çok kuruluğa neden oluyor. Birçok markada yaşadım bunu. Bazı markalar sls yerine daha yumuşak ajanlar kullanıyor; kimileri de daha güçlü ve aşındırıcı içerikler tercih ediyor. Bu durumda yapılacak en iyi şey sanırım sls yerine ne koymuşlar diye bakmak. Live Clean bu şampuanda sls'ye alternatif ne kullanmış bilmiyorum, iletişim kurmaya çalıştım fakat zahmet edip te geri dönüş yapmadılar. 
Sonuç olarak benden geçer not alamadı bu şampuan. Gördüğüm kadarıyla Argan Yağlı serisi daha çok beğeniliyor.

12 Şubat 2013 Salı

Alışveriş: NkdMan ve Gratis

Ayın 1'inde NkdMan'den sipariş vermiştim, gelecek mi gelmeyecek mi diye heyecanla bekliyordum, bugün geldi ;) 
Aldıklarım: Baxter Of California Super Shape Spf15, bu markanın daha önce başka bir ürününü kullanmıştım, çok başarılıydı. Bu nemlendiricisi de iyi yorumlar almış, bakalım beğenecek miyim? Meşhur Marvis Classic Strong Mint; bu diş macunu için aylardır ölüp bitiyordum :( Belçika'dan bir tüp alıp bitirmiştim ve tabii ki Türkiye'de olmadığından bir daha alamamıştım. Yazısını bir ara yazıcam.
Eve gelmeden önce de Gratis'e uğradım. Cettua Before Having Date ve Floriography El Sabunu aldım, Floriography markasında 2 al 1 öde var. 
Kokusuna bayıldığım Bee Beauty Vanilla Cheesecake Body Peeling, Purederm Oxygen Mask, Benri Kare Pamuk. 
Vee alışverişimin sonunda Gillette'den bu kozmetik çantasını hediye ettiler, Gratis'i seviyorum! <3 Bir de 1000 izleyici şerefine yapacağımız çekiliş için birşeyler aldım ama onları göstermiyorum, sürpriz :)

10 Şubat 2013 Pazar

Yves Rocher Organik Vanilya Vücut Kremi

İlk Yves Rocher ürünlerimden biri de bu vücut kremiydi, 3-4 kutu bitirdikten sonra farklı ürünler denemek için uzunca bir süre almamıştım. Yılbaşında indirimde olduğunu görünce hemen bir tane kaptım <3
Beni en çok etkileyen özelliği harika kokusu. Aşırı şekerli, bayık vanilya kokularından değil kesinlikle, tam kararında. Kokusu vücudunuza oturuyor ve ertesi gün bile hafif hafif hissedebiliyorsunuz.

Nemlendirme performansı vücut losyonlarının bir tık üzerinde, benim için yeterli. Eğer çok aşırı kuruluk  sorunu yaşamıyorsanız tatmin edeceğini düşünüyorum; yok benim yoğun neme ihtiyacım var derseniz body butterlara yönelmek daha mantıklı. Kutusunu da çok seviyorum. Bittiğinde içini temizleyip başka birşey için kullanmayı düşünüyorum, bir öncekini flash bellek ve usb kablo kutusu yapmıştım mesela :P 

9 Şubat 2013 Cumartesi

Carmina Amber Edition Terracotta Duo Allık {20}


 Kabından da anlaşılacağı üzere yıllardır benimle birlikte bu allık, yazısını erteleyip duruyordum Belli miktarda alışveriş yapınca hediye olarak verilmişti. Aldıklarımdan çok bu ürünü beğenmiştim  
 Bu sıralar allık canavarına dönüştüm. Bloğa yazılacak 2 yeni allık daha var. Belki bir de allık koleksiyonumu yazı olarak hazırlarım. Ne dersiniz?


 Allık, altın ışıltılı ve içinde minik altın rengi damarlar bulunduran uçuk pembe-şeftali kısımlardan oluşuyor.
 Fotoğrafta alt kısımlara doğru pembeliğin artmasının nedeni pijamamın renginin yansımasından dolayı 


 Altın kısmı overspray, yani kullandıkça silinen türden değil. İsterseniz bu kısmı far olarak da kullanabilirsiniz, güzel duruyor.
 Şeftali-pembe tonlu kısmını ise renk tonu olarak Chanel-Espiegle allığa benzettim biraz İster tek başına ister altın ışıltılı kısımla karıştırarak kullanabilirsiniz. Her iki şekilde de hoş duruyor ama ben tek başına kullanmayı seviyorum. Hafif ama hoş bir renk veriyor, canlılık katıyor cilde. Kendinden ışıltılı olduğu için ayrıca aydınlatıcı kullanmaya da gerek duymuyorum.
 Pigmentasyonları gayet iyi olsa da, pembe-şeftali kısmın tonu açık olduğu için cilde hafif renk veriyor. NC30 ve yukarısı cilt tonuna sahip kişilerde rengin belli olacağını sanmıyorum, sadece doğal bir aydınlık/ışıltı verebilir.
 Kılları sık ve kısa fırçalarla daha rahat uygulanıyor. Kabında biraz toz toz oluyor. Kalıcılığı da renk vermesine göre güzel.

 Fiyat ve ürün gramajı hakkında bilgi sahibi değilim.

8 Şubat 2013 Cuma

Cloud10Beauty Alışverişi

10 günlük bekleyişin ardından Cloud10Beauty siparişim az önce elime ulaştı :) 

7 Şubat 2013 Perşembe

Murad AHA/BHA Soyucu Etkili Temizleme Peelingi


 Cildinizdeki ölü hücreleri temizlerken, aydınlatmaya, canlandırmaya, sağlıklı ve parlak bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur.
 Ürün içeriği ve kullanım şekli hakkında bilgileri buradan edinebilirsiniz.


 İçerisindeki salisilik, laktik ve glikolik asitler ile cildi ölü derilerden arındırmayı, ölü hücrelerin birikimini önlemeyi ve cildi aydınlatmayı vaat eden bir ürün.
 Aktif sivilce dönemlerimde sivilcelerimi yayarsa korkusuyla düzenli olarak kullanamadım bu ürünü. Lekeler üzerine olan renk açıcı etkisini göremedim bu yüzden. Zaten bendeki 30 mllik bir ürün olduğu için bu özelliğini yerine getireceğini sanmıyordum, işe yaraması için bir süre düzenli olarak kullanılması gerekiyor.
 İçerisindeki minik partikülleri ile cildi ölü deriden gerçekten çok güzel arındırıyor. Yüzünüzü su ile duruladıktan sonra geriye pürüzsüz, yumuşak, temiz bir cilt bırakıyor.
 Partikülleri minik olduğu için hassas ciltler de rahatça kullanabilir bence. Cildi tahriş etmiyor, kızartmıyor, acıtmıyor.
 Fındık büyüklüğündeki ürün benim tüm yüzümü temizlemeye yetti. Suyla birlikte kullanıldığında ürün biraz köpürüyor, ki temizleyicilerde sevdiğim bir özelliktir bu
 Daha etkili sonuç için haftada 2-3 kez kullanılması öneriliyor. Ürün içeriğinde cilt soyucu asitler bulunduğu için cildinizi güneşin etkilerinden koruyucu güneş koruma faktörü içeren ürünlerin kullanılması tavsiye ediliyor. Ürün kullanımını bıraksanız bile 1 hafta boyunca güneş koruyucu uygulamasına devam etmelisiniz.
 İçerik listesinin sonuna yazılmış ama paraben içeriyor.

 Benim memnun kaldığım bi ürün oldu. Cildiniz hassassa veya peelinglerde minik partikül içerenleri tercih ediyorsanız bu üründen de memnun kalırsınız. 

 200 ml'lik ürün fiyatı 130 tl.