27 Aralık 2012 Perşembe

Lush Breath Of Fresh Air

Spreyli tonik arayışım sırasında denk geldiğim ve hiç memnun kalmadığım bir ürün. Cildinizi temizledikten sonra pamuğa dökerek ya da gün içerisinde ferahlamak istediğinizde doğrudan püskürterek kullanabiliyorsunuz. Ben ikinci yöntemi tercih ediyorum, çünkü cildimi temizledikten sonra bir de pamukla tonikleme işlemini kendi cildim için gereksiz buluyorum. 
Mağazadaki satış görevlisi cildi kurutmadığını; aksine nem takviyesi sağladığını söylemişti. Fakat ne zaman kullansam cildimi belirgin bir şekilde geriyor. Ve benim gibi püskürterek kullanacaksanız ambalajı hiç kullanışlı değil. Su tabancası gibi tek bir yeri hedef alıyor ve her seferinde çok fazla ürün geliyor. İnternette biraz araştırınca sprey başlığından benim gibi birçok kişinin şikayetçi olduğunu gördüm... 100 gram ve 250 gram olmak üzere iki farklı boyda satılıyor. Seyahatlerde de kullanırım düşüncesiyle küçük boyunu almıştım, iyi ki büyük boyunu almamışım.

25 Aralık 2012 Salı

Benefit BADgal Lash Rimel


 Bendeki 4 g'lık deluxe boyu, orjinali 8.5 g. 
 Oldukça büyük, klasik, kıl fırçalı bir rimel badgal. Büyük fırçalı olduğu için de uygularken çoğu zaman göz kapağıma bulaşıyor.
 Verdiği dolgunluk az, uzatması orta derecede.
 Kirpikleri tek tek ayırma konusunda başarılı buldum.
 2 katta kirpikte topaklanma olmuyor ama 3ncü katı dikkatli sürmezseniz topaklanmaya müsait bi hale geliyor.
 3 kat uygulasanız bile kirpikleri sertleştirmiyor.
 Gün içerisinde göz altına dökülmüyor, kalıcı.
 Çoğu kişi zor temizlendiğinden bahsetmiş, ben temizleme yağı kullandığım için sorun olmuyor kolayca çıkıyor kirpiklerimden.
 Büyük fırçalı rimelleri pek sevmesem de, tek tek ayırması ve kirpikleri sertleştirmemesi ile hoşuma giden bi rimel oldu kendisi.

 Rimelin tek, 2 ve 3 kat sürüldüğünde kirpiklerde yarattığı etki,
 8.5 g'lık orjinal boy ürünün fiyatı 69 tl.

23 Aralık 2012 Pazar

St. Ives Green Tea Scrub

2 sene önce St. Ives'ın Kayısılı Peelingi'ni denedikten sonra bu markaya karşı bir sempatim oluşmuştu, fakat o ürünü Türkiye'de bulamayınca tekrar alamamıştım, yazısını okumak için şuraya tıklayabilirsiniz. Birkaç ay önce St. Ives ile tekrar karşılaştım, bu sefer yeşil çaylı bu peelingi aldım. Alırken nasıl olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Daha sonra mua'de çok iyi yorumlar almış ödüllü bir peeling olduğunu öğrenince şaşırmıştım.
Kremsi bir yapıya sahip, suyla birleştiği zaman çok hafif köpürüyor. Fotoğraftan da anlaşılacağı gibi inanılmaz küçük taneciklere sahip, harika ötesi! Haftada 1-2 kere kullanıyorum; cildimi gayet güzel arındırıyor, tahriş etmiyor, aksine yumuşacık yapıyor. Bir peelingten beklediğim herşeyi yerine getiriyor kısacası. Kötü tarafı ise, sadece internet üzerinde 1-2 sitede satışı var, bittiği zaman muhtemelen internetten sipariş edicem ben de. Keşke Gratis'te falan satılsa da alsak :)
NOT: Üzerinde sivilce ve kızarıklıkları azalttığı yazıyor ama sivilceli ciltlere uygun olduğunu sanmıyorum. Aktif sivilcelere sahip birinin en son kullanması gereken şey fiziksel peelingtir sanırım? Bu konuda farklı bir bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim.

22 Aralık 2012 Cumartesi

Sephora Aydınlatıcı & Nemlendirici Fondöten {15}


 Kışın gelmesi ile nemlendirici özelliği olan fondötenlere yöneldim ben de. Sephora'da da hazır eskiyi getir yeniyi götür kampanyası varken bu ürünü alıp denemek istedim.


 Bendekinin rengi 15 no clair light. NC25'im ve bana uyuyor.
 Kıvamı fazla olmasa da akışkan. Yapısı hafif, ciltte ağırlık hissi yaratmıyor. Cilde uygulaması ve ciltte dağıtması kolay bir ürün.
 2 pompada gelen ürün benim tüm yüzüme yeterli geliyor. Bazen ekstradan yarım pompa ürün alıp hala belli olan lekelerimi kapatıyorum. Kapatıcılığı orta derecede, kızarıklıkları tam kapatamıyor.
 Doğal duruyor, zamanla ciltle bütünleşip rengi oturuyor. İçerisindeki nar ve kivi özleri ile cildi besleyip nemlendiriyor. Cilde doğal bir glowluk-ışıltı veriyor. Bitişi Boujois healty mix'e benziyor fakat bourjois ciltte daha doğal duruyor. 
 Plastik kabı ve hijyenik bir pompa mekanizması var.
 Parfüm, güneş koruması içermiyor ve yağsız bir fondöten.
 Gramajı diğer fondötenlere oranla daha az.

 Fiyatı 41 tl ve ürün 20 ml.

20 Aralık 2012 Perşembe

Neler Bitirdim: 11

Yılın son bitenler yazısı :) Kiehl's Ultimate Strength Hand Salve son damlasına kadar kullandığım bir el kremi, yazısını şuradan okuyabilirsiniz. Abba Moisture Conditioner saç derisini nem bakımından çok güzel dengeliyor, yumuşacık yapıyor. Bununla beraber şampuanı da yollanmıştı, onu kullanmaya devam ediyorum. Nuxe Temizleme Köpüğü'nün 50 ml'lik boyunu seyahatlerde kullanmak için almıştım, ortalama bir üründü bence. Cildimi kurutmadı ya da germedi. Derin temizlik yapmak için bol bol kullanmak gerekiyor bu yüzden çok çabuk bitti. Bee Beauty Vitamin & Shea Oil Duş Jeli'nin yenisi alınacak. Kokusunu çok beğendim, pudra ve mandalina karışımı bir koku hayal edin aynen öyle kokuyor :) Tek olumsuz yanı; çok sıvı ve bu yüzden biraz çabuk bitiyor.

Yves Rocher Vanilyalı ve Hindistancevizli Banyo Küpleri aşırı vasat. Paketten çıkardığımda mis gibi kokuyorlardı ama banyoda kullandığım zaman en ufak bir koku bile almadım. The Body Shop Shea Butter nemlendirmesi ve kokusu çok iyi, butterları bitiremediğim için orijinal boyunu almayı düşünmüyorum. Son olarak Lush The Olive Branch ve Flying Fox Duş Jeli sample'ları. Flying Fox inanılmaz ağır yasemin kokuyor, The Olive Branch ise aşırı sıvı ve doğru düzgün köpürmüyor. Lush'ın duş jelleri genelde çok övülüyor ama ben ikisini de beğenmedim maalesef. 

18 Aralık 2012 Salı

Lip Balm: Burt's Bees & Bigelow

Dudaklarım sürekli kuruduğu için yaz kış ayırt etmeden lip balm kullanıyorum. Bu aralar kullandıklarım ise bunlar. 
C.O. Bigelow Mentha Lip Balm'ı sevmemin en büyük nedeni tamamen mat olması. Kat kat sürdüğümde bile asla parlamıyor.  Mağazadaki görevli bu ürünün erkekler tarafından çok fazla sevildiğini söyleyip mutlaka denememi tavsiye etmişti. Nemlendirmesi güzel, tarçın ve nane karışımı bir tadı var. Genelde dışarı çıkarken sürüyorum. Memnun kaldığım bir ürün oldu. Bath&Body Works'ten almıştım, başka bir yerde satılıyor mu bilmiyorum.
Burt's Bees Beeswax, nemlendirme performansını en çok beğendiğim lip balmların başında geliyor. Sürdükten sonra dudaklarım saatlerce nemli kalıyor. Sevmediğim tek yanı; sürülümü biraz zor, balmumundan dolayı sanırım. Biraz fazla naneli, belki herkesin hoşuna gitmeyebilir, ben çok seviyorum. İçeriği gayet temiz onu söylememe gerek yok sanırım :)
Burt's Bees Replenishing Lip Balm ise Gözdeciğimin hediyesiydi. Bu renkli bir lip balm, dudaklara çok hafif bir kırmızılık ve parlaklık veriyor. Bunun nemlendirme performansı Beeswax'ın bir tık altında, ama sürülümü ona göre daha rahat. Hafif renk verdiği için ben sadece evde kullanabiliyorum :P Bu arada Burt's Bees lip balmlar artık Watsons'ta da satılıyor.

17 Aralık 2012 Pazartesi

Mim: 2012 Makyaj Favorileri

 Bu seferki mim Görkem'den geldi. Teşekkür ederim Görkem'cim :) Mim 2012'de severek kullanılan makyaj ürünleri ile ilgili.
 Benim 2012 yılında en çok sevdiğim, sık sık kullandığım ürünler de böyle;


- The Balm Balm Jovi palet
- Nude Tude far paleti. Fotoğrafa koymayı unutmuşum :/ Bu yılın favorileri arasında başta gelen ürünlerden biri kesinlikle ♥


- Pastel 121 no ruj

 Neredeyse hepsinin yazısı blogta mevcut. O nedenle ayrıca bahsetme gereği duymadım, başlıklara tıklayarak yorumlarımı okuyabilirsiniz :)
 Pastel ruj ve Balm Jovi paletin yazıları da yakında gelecek. Her ikisi de şahane ürünler. Özellikle Balm Jovi paleti almadıysanız kesinlikle edinmelisiniz. 12 far, 1 allık, 1 aydınlatıcı ve 2 rujdan oluşan çok kullanışlı bi palet olmuş.

 Ben de bu mim'i Makyaj Bloğum, Boy Aynasında Ben ve Mission Beauty bloggerlarına gönderiyorum :)

 Sizlerin 2012 favorileri nelerdir?

  

15 Aralık 2012 Cumartesi

Missha Black Ghassoul Peel-off Nose Pack

BB kremleri ile ünlü Missha'nın cilt bakım ürünlerini bayağıdır merak ediyordum. İçlerinden en çok ilgimi çeken ise bu maske oldu. Burun üzerindeki siyah noktaları / beyaz yağ butoncuklarını sökmeyi, uygulanan bölgedeki fazla sebumu temizlemeyi vadediyor. 
Yapısı eritilmiş plastik gibi ve oldukça yapışkan, ilk uygulamada bayağı zorlanmıştım çünkü koyduğunuz yere şak diye yapışıyor. İkinci uygulamadan sonra yapısına alıştım  ve uygulamada zorluk yaşamadım. En etkili şekilde sonuc alabilmek için kullanmadan önce cildin güzelce temizlenmesi gerekiyor. 1 ya da 2 fındık tanesi kadar ürünü alıp burnumun üzerine hızlıca yayıyorum. Burun üzerine iyice oturduğuna emin olduktan sonra 15 dakika bekletilmesi öneriliyor; ben kuruduğundan iyice emin olmak için 30 dakika bekletiyorum. Kuruyunca aynı jelatin gibi oluyor ve ucundan tutarak tek seferde cildimden soyuyorum. İşte bu kadar :) Burun üzerindeki siyah noktalara ve beyaz yağ butoncuklarına bir sonraki uygulamaya kadar bye bye! Bonus olarak burnum 1-2 gün boyunca daha az yağlanıyor. Zaten siyah nokta çıkarmada en etkili yöntemlerden biri bu siyah maskeler, Türkiye dışında çok fazla popüler ve ben henüz Missha dışında Türkiye'de satılanını görmedim. Siyah noktalardan şikayetçi iseniz denemeye değer bir ürün bence. Ürünü denemem ve yorumlarımı paylaşmam için gönderen Missha Türkiye'ye teşekkür ediyorum.
EDIT: Myownprivatenonsense'in isteği üzerine içerik listesi:

13 Aralık 2012 Perşembe

└►Bitenler #15


1. Artistry dengeleyici seri nemlendirici: Yine bitti yine yenisi alındı :)
2. La Roche Posay Effaclar DUO: Bu ürünün seveni çok fazla, ben de buna güvenerek bi hevesle aldım ama benim cildime etkisi olmadı. Bir süre düzenli olarak, her akşam cildimi temizledikten sonra kullandım ama bende sivilceye neden oldu. Sivilce patlaması yaşadığım döneme mi denk geldi bilmiyorum ama tekrardan alıp almama konusunda kararsızım. Ayrıca içerisinde ne varsa burun kenarlarımı ve gözlerimi yaktı. Aklıma geldikçe arada bir kullanıp bitirdim.
3. Johnson's Baby şampuan: Fırçalarımı ve yüzümü temizlemek için kullanıyorum, çok memnunum.
4. Nivea invisible roll on: Güzel kokuyor, giysilerde leke yapmıyor.
5. Nivea stay clear tonik: Severek kullandım, tekrardan alabileceğim bi ürün. Makyajımı temizledikten sonra cildimde kalanları temizlemek için kullandım. Cildi yakmadan, tahriş etmeden temizliyor.
6. Thera med ultra white diş macunu: Dişleri güzel temizliyor, beyazlatıyor. Tekrardan alıcam.


7. Essence fix&matte şeffaf pudra: Yenisi alındı :) 
8. Essence ojeler (Cafe ole ve Cotton candy): Her iki rengi de çok severek, sık sık kullandım. Ojelerin şişeleri değişti ama hala var bu renkler.
9. Cettua makyaj temizleme mendilleri: Bulabilirsem tekrardan alıcam. Çoğu Gratis'te bitmiş oluyor malesef.
10. Clinique chubby stick mighty mimoza: Bayılıyorum bunun rengine. Tam bitti diye üzülürken Onur'cum yenisini hediye etti bana :*
12. Bepanthen plus ve imex akne kremi: İmex'i tekrardan aldım, sivilce patlaması yaşıyorum bu aralar :(

 Ayrıca Cosmed vanilyalı nem maskesini de bitirdim. Kullan-at şeklinde olduğu için fotoğraflarda yok kendisi :)

11 Aralık 2012 Salı

White Barn Frosted Cupcake

Mumlara karşı aşırı ilgim yoktu, ta ki Bath & Body Works'ten bu mumu alana kadar. Yaktıktan birkaç dakika sonra odamın içini harika bir cupcake kokusu sarıyor, hafif şekerli ve karamelli :) Daha önce denediğim mumlara göre daha fazla koku yayıyor, bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim açıkçası, kokusuna bayıldım.
Birkaç ayrı boyda satılıyor, benim aldığım 113 gram ve altında 25 ile 40 saat arası yandığı yazıyor. Ben şimdiden yarısını kullandım bile. Mum severlere tavsiye ederim.

9 Aralık 2012 Pazar

Mim: Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri


 Yelda'cım mimlemiş beni :*
 Uygun fiyatlı güzel makyaj ürünü diyince benim ilk aklıma gelen marka her zaman Maybelline oluyor :) Çoğu ürünü fiyat-performans açısından başarılı bana göre. Fotoğrafta da Maybelline ürün fazlalığı görülüyor zaten :P
 Maybelline affinitone fondöteni kaç kere aldım hatırlamıyorum artık :) Kışın kullanmayı sevdiğim, 15-20 tl'lik fiyatına göre oldukça başarılı bi ürün bence. Sadece kalıcılık sorunu var bu üründe onu da güzel bi sabitleyici pudra veya makyaj bazı ile halledebiliyorsunuz.
 Essence şeffaf pudra, yeni keşfim :) Bir tane bitirdim, fotoğraftaki ikincisi. 12 tl'lik fiyatına göre çok güzel bi ürün. 
 The Balm frat boy allık, 35 tl'lik bu ürün Gratis'in sık sık yaptığı indirimlerle daha da uyguna alınabilir. Çok severek kullanıyorum.
 Maybelline far #621, ela gözlere çok yakıştırdığım bi tonu var. Yapı olarak da çok güzel. 9-10 tl gibi makul bi fiyata satılıyorlar.
 Maybelline color tattoo krem farlar da çoğu kişi tarafından seviliyor. Hem far bazı hem eyeliner hem de tek başına far olarak kullanılabilir, 15-20 tl'lik çok amaçlı ürünlerden biri :)
 Rimel olarak ben Maybelline lash stiletto'yu seçtim ama genel olarak Maybelline rimelleri seviyorum. Kullandıkça güzelleşen yapıları ve 15-20 tl olan fiyatlarıyla alınası ürünlerden.
 Essence göz kalemleri, bunlar da yeni keşiflerim. Hot chocolate olanı yedekledim bile :) Yumuşak yapıları, kalıcılıkları, kolay uygulanabilir olmaları ve 3-5 tl'lik fiyatları ile kesinlikle tavsiye edebileceğim -özellikle long lasting serisi- bayılarak kullandığım ürünler.
 Maybelline glosslar. Bu ikisini temsili olarak koydum. Color sensational serisini de watershine serisini de severek kullanıyorum. Bunların da fiyatları 15 ile 20 tl arasında değişiyor. 
 Ve rujlar :) 7-8 tl'ye satılan Pastel sürümü, kalıcılığı, renkleri ile sevdiğim ruj serilerinden. Sadece kokusu rahatsız edici, eski ruj kokusuna sahipler malesef. Maybelline rujları çok seviyorum, fotoğraftaki color sensational dışında watershine ve moisture extreme serisi de gayet başarılı. 15-20 tl civarında fiyatları var. Rimmel rujlar da aynı şekilde hoşuma giden ürünler. Fiyatları da en fazla 20 tl oluyor. Watsons'ta arada indirime girdiğinde daha da uygun fiyata alınabilir.

 Ben de bu mimi yapmak isterlerse kozmetik dosyası, busesinem, kozmetik deneyimleri ve makeupaddictsbook 'a gönderiyorum :)

 Peki sizin uygun fiyatlı güzel makyaj ürünleriniz nelerdir?

8 Aralık 2012 Cumartesi

Cilt Bakım Rutinim

Sevgili Yelda cilt bakım rutininden bahsetmiş ve beni de mimlemiş, kendisine teşekkür ediyorum :) Cilt bakımı benim için çok önemli, rutinimi sabah-akşam aksatmadan uyguluyorum ve faydasını fazlasıyla görüyorum. Cildimi tanıtmam gerekirse; karma cilde sahibim (bana göre en sorunlu cilt tipi). T bölgem yağlanmaya ve parlamaya müsait, yanaklarım ise nemsiz. Sivilce sorunum yok. Nemsizlik sorunu yaşadığım için en sık kullandığım ürünler ise nemlendiriciler. Şimdi son zamanlardaki rutinime yakından bakalım:
Yanaklarım nemsiz olduğu için cildimi kurutmayan temizleyiciler seçmeye özen gösteriyorum. Kiehl's Ultra Facial Cleanser cildimi kurutmadan çok güzel temizliyor, bitince mutlaka yenisini alırım dediğim ürünlerden. Detaylı yazısını şuradan okuyabilirsiniz. Avalon Organics CoQ10 Facial Cleansing Gel'i yeni aldım, sabahları kullanıyorum. Kokusu biraz itici ama temizleme performansı güzel, en önemlisi içeriği diğer markalara nispeten daha güvenilir.
Ve nemlendiriciler. Elimde fazla nemlendirici var ve son zamanlarda en sık kullandıklarım bunlar.
--NeoStrata Lotion Plus, nemlendirici sayılmaz aslında, cilt görünümünü düzeltmek için dermatoloğum tarafından önerilen Aha 15 içeren bir bakım ürünü. Sabah akşam çok az bir miktarı tüm yüzüme uyguluyorum. Cilt tonunu dengeliyor ve cilt yüzeyinin pürüzsüzleşmesini sağlıyor. Kullanmaya başlayalı tam 1 ay oldu, 2. aydan sonra bu ürünle alakalı detaylı bir yazı hazırlamayı planlıyorum.
--Kiehl's Açai Damage Correcting Moisturizer'ı cildim çok kuruduğu zaman nem takviyesi yapmak için kullanıyorum. Ecocert sertifikalı organik bir nemlendirici. Yazısını okumak için şuraya tıklayabilirsiniz.
--Eğer yüzüme fondöten süreceksem Mac Studio Moisture Cream kullanıyorum, harika bir nemlendirici bu! Cildi mükemmel nemlendiriyor ve aynı zamanda makyaja hazırlıyor. Mac, makyaj ürünleriyle ünlüdür fakat cilt bakım ürünleri de en az makyaj ürünleri kadar başarılı.
--Bir de Alba Botanica Daily Sea Lipids Cream kullanıyorum, eğer tek bir nemlendirici seçme hakkım olsa bunu seçerdim sanırım. Yazısı için şuraya. 
Güneş koruyucum Jasön Facial Natural Sunblock. Yapısı ultra hafif. Yağlandırmıyor, sivilceye neden olmuyor, beyaz iz bırakmıyor. Daha ne olsun :)
Haftada 2 kere peeling-maske yapıyorum. St. Ives Green Tea Scrub minicik granülleriyle eksfoliasyon işlemini başarıyla yerine getiriyor ve bunu yaparken cildime zarar vermiyor. Bir diğer peelingim True Blue Spa Supremely Smoothing Face Scrub, bunu rutinime yeni ekledim ve pek sevdiğimi söyleyemem. Bitene kadar kullanıcam ve bir daha alacağımı sanmıyorum. Maskem Yves Rocher Cure Solutions Flash Mask. Bu aralar biraz aksattım ama sevdiğim bir maske..
NOT: Göz kremim Kiehl's Midnight Recovery Eye, Belçika'da kaldığı için fotoğrafını ekleyemiyorum. Ayrıca bir post hazırlicam onun için daha sonra.
Benim son zamanlardaki rutinim bu şekilde. Ben de bu mimi eğer kabul ederlerse Vanilya Yağmuru, Makyaj Fırçam ve Audreyin Şekerleri'ne yolluyorum. 

7 Aralık 2012 Cuma

Kiehl's Ultimate Strength Hand Salve

Ultimate Strength Hand Salve, Kiehls'ın en çok satan ürünlerinden. Bana geçen ay denemem için yollandı ve 30 ml'lik küçük ambalajlıyla ceketimin cebinde yerini aldı :) Kiehl's bu ürün için şunları söylemiş:
"Kuruyan ve çatlayan eller için formüle edilmiş bu yoğun bakım, tüm gün boyunca bakım ve koruma sağlayan zengin bir formüle sahiptir. Bu formül, nem kaybına karşı koruma bariyeri oluşturarak, havadaki nemin cilde hapsedilmesine yardımcı olur. Bitkisel yağların karışımından ve zeytin meyvesi yağından elde edilen bu doğal formül cildi rahatlatır, yumuşatır ve nemlendirir."

Benim ellerim gün içerisinde çok kuruyor, bu yüzden yoğun el kremleri kış aylarında olmazsa olmazım. Yapısı yoğun fakat yağlı bir his bırakmıyor. Nemlendirme performansını beğendim, Belçika gibi soğuk bir yerde bile ellerimin kuruluğunu aldıysa benden geçer not almış demektir :) Baskın bir okaliptüs kokusu var, hatta biraz Vicks'e benzettim. Kokusundan çok hoşlanmadım. Sürdükten birkaç dakika sonra gidiyor neyse ki. 
Elleriniz kuruluktan çatlıyorsa veya yoğun nem bakımı yapmak istiyorsanız tavsiye ederim. El kremlerinde asıl favorim; yine Kiehls'tan Nurturing Baby Cream. Onun yazını ise şuradan okuyabilirsiniz.

4 Aralık 2012 Salı

Benefit Sugarlicious Set


 Aslında ilk çıktığında hiç ilgimi çekmemişti bu setler ama Mavidünyam sağolsun alıp memnun kalınca benim de aklıma girdi. Etkinlik günü %15 indirimle de 67 tl gibi makul bi fiyata inince dayanamayıp aldım :) İyi ki de almışım çok sevdim kendisini.
 Setin dıştan görünüşü çok şeker, mücevher kutularını anımsatıyor. İçinde büyük bir ayna bulunuyor. Mıknatıslı oluşu ile açıp kapatması da çok rahat.


 İçerisinde sonradan çıkarabileceğiniz, ürünler için kullanım kılavuzu bulunuyor. Set içerisindeki tüm ürünler mini-deluxe boy.

 Setin içerisindekiler;
Bene tint {4 ml} - High beam {4 ml}

Sugarbomb allık {3 g}

Allık fırçası

Ultra plush sugarbomb gloss {6.5 ml}

Swatchlar;

 Yorumlarımı swatchtaki sırayla yaparsam,
 Ultra plush sugarbomb gloss: Benefit allıklardan esinlenerek çıkarılmış glosslardan birisi sugarbomb. Benefit kendi sitesinde nude pembe olarak tanımlamış rengi. Dudağa az renk veren, minik ışıltılara sahip bir gloss. Yapışkanlığı hiç yok değil ama yine de piyasadaki birçok glossa göre daha az. Bene-tint'in üzerinde çok güzel duruyor :)

 Sugarbomb allık: Şeftali, erik, gül kurusu ve pembeden oluşan harika bir allık sugarbomb. Bu dört renk karıştırılınca ortaya minik altın ışıltıları olan şeftali-pembe bir renk çıkıyor. Bu ışıltılar yüzde belli belirsiz duruyor. Tek başına kullanılınca yanaklara çok hafif renk veriyor. Bene-tint'in üzerinde harikalar yaratıyor :) 

 High beam aydınlatıcı: Çoğu kişinin, ünlülerin favori ürünü bu bilenler vardır. Oje şeklindeki fırça ve şişesiyle albenisi fazla bir ürün. Çok açık pembe renkte ve içinde çok minik ışıltılar mevcut. Ben elmacık kemiklerimin üzerine 3 nokta üründen koyup, parmaklarımla şakak ve kaş altına doğru yayarak kullanıyorum. Işık-güneş olmasa da verdiği o hafif beyazlık ile cilde aydınlık katıyor :)

 Bene-tint likit allık ve ruj: Bu ürün de çoğu kişinin favorisi. Yüksek kalıcılığı ve doğal duruşu ile benim de favorim olmaya aday. Sadece uygulamasına alışamadım hala biraz zorlanıyorum :) Fırçasıyla yanağıma 3 çizgi çekip parmaklarımla ürünü dağıtıyorum. Dağıtma işlemini hızlı yapmak gerekiyor, kısa sürede sabitleniyor ürün. Her iki yanağıma da eşit şekilde sürmek için uğraşıyorum baya :) Doğal pembe-kırmızı bir renk veriyor yanaklara, dudaklara da doğal bir kırmızılık. Ayrıca çok güzel gül kokuyor :)

 Tek tek ürünlerin fiyatları yurt dışına göre fazla olsa da böyle setler ile makul fiyatlara alınası ürünler :) 
 Setin fiyatı 79 tl.

3 Aralık 2012 Pazartesi

L'occitane Extra Gentle Soap

L'occitane'ın sabunlarını genel olarak severim, bu sabunu da arada sırada duş jeline alternatif olarak kullanmak için almıştım. Süt ve şeker karışımı güzel bir kokusu var. İçeriğinde shea olduğu için güvenerek almıştım; fakat bariz bir şekilde kurutuyor, bir an önce bitsin diye bol bol kullanıyorum..
Bunun  bir de yüz için olan versiyonu var, yazısını şuradan okuyabilirsiniz. İşte bunu çok çok seviyorum, cildi kurutmayan ender sabunlardan. Sizin bittikçe aldığınız sevdiğiniz sabunlar varsa yazarsanız sevinirim ;)