30 Haziran 2012 Cumartesi

Rimmel Glam Eyes Likit Eyeliner {002-Brown Velvet}


 Kahverengi eyeliner almayı düşünürken kadınlar günü indiriminden çok uygun bi fiyata almıştım bu eyelinerı ama pek beğenmedim. 
 Uygulaması kolay, klasik eyeliner fırçasıyla ince çizgi çekebiliyorsunuz. Fakat yapısı güzel değil, rengini ilk seferde vermiyor kat kat sürmeniz gerekiyor uğraştırıyor. Ben artık altına kahverengi far sürüp üzerine bu eyelinerı çekiyorum böylece rengi daha yoğun oluyor.
 Ayrıca bu eyelinerı ilk sürdüğümde 3-5 sn kirpik diplerim yanıyor :/ Alerjik bi neden mi bilmiyorum ama ilerleyen saatlerde soruna yol açmıyor.
 Kalıcığı çok güzel, rengi silikleşmiyor, dağılmıyor, göz kapağına bulaşmıyor. 
 Renk yoğunluğu güzel olsaydı çok güzel bi eyeliner olabilirdi benim için ama ı-ıh bi daha almam.

 Fiyatı 10-15 tl ve ürün 3.5 ml.

28 Haziran 2012 Perşembe

The Body Shop White Gardenia Parfüm


 TBS'un senenin başında çıkardığı parfüm, White Gardenia :) Şimdilerde %50 indirimle satılıyor. Ben de bunu fırsat bilip hemen kaptım bi tane, yanına da çantada taşımak için vücut spreyini ekledim :) 
 Bu yazın parfümü benim için budur, kesinlikle bayıldım! Buram buram çiçek kokuyor. Çiçek kokusu severler denemeli mutlaka :)
 Hafif ve çiçeksi bi koku olmasına rağmen kalıcılığı çok iyi. En az 3 saat hissediliyor kokusu, vücut spreyiyle de desteklerseniz gün boyu gardenya çiçeğinin kokusuyla tazelenebilirsiniz :)

 Fiyatlar; parfüm 50 tl ve 50 ml, vücut spreyi 25 tl ve 100 ml. 

└►Bitenler #13


1. Arko hindistan cevizli güneş sütü spf45: 2 senedir yaz aylarında çok severek kullanmıştım çocuklar için olan :D bu güneş koruyucuyu. Kokusu, yapısı, koruması çok güzeldi. Kolayca emiliyor ve güzel nemlendiriyor. Hala satılıyorsa alıcam yine :)
2. Thera med ultra white diş macunu: Çok seviyorum bu diş macununu dişleri beyazlatma konusunda da fena değil :)
3. Watsons ballı saç maskesi: Biralı olanından daha çok memnun kalmıştım bunu pek sevmedim. Saçları güzel yumuşatmıyor. Bi daha almam.
4. Syoss parlaklık veren şampuan: O kadar olumsuz yorumdan sonra fırçalarımı temizlemek için kullandım :)
5. Lady speed stick deo


8. Rimmel göz makyaj temizleyicisi: Rimmel'in burada tanıttığım rimeli ile kofre şeklinde satılıyordu. Fena değil, tek başına satılıyor mu bilmiyorum ama rimeli tam olarak çıkartamıyor bi de makyajı temizlerken dağılıyor bütün göz çevreniz siyah oluyor :) Yağlı bi yapısı yok, tahriş etmiyor, gözü yakmıyor.


10. Claires lollipop ve Loreal glam shine 50 no glosslar: Claires olanın kokusu değişmiş attım ben de. Loreal'in bu serisindeki glossları çok seviyorum bu renk de çok tatlı bi pembeydi.
11. TBS mineral toz fondöten: Artık satılmıyor. Fondöten olarak değil de pudra oalrak kullandım ben. Kabuki fırçayla tek başına da kullanılabilir.
12. Maybelline affinitone fondöten: Yine bitti yine yedeği açıldı :)
13. İnglot makyaj bazı: Çok güzel bi baz, ben bloğa yazısını yazamadan bitti :D Gözenekleri küçültüyor, ciltte kadifemsi bi his bırakıyor, fondötenin doğal durmasını sağlıyor. Çok az miktarı tüm yüze yetiyor, zaten az miktarda kullanılması öneriliyor.
14. Clinique high impact curling rimel: Dior kirpik bazı sayesinde severek kullanıdm :)

27 Haziran 2012 Çarşamba

Alba Botanica Aloe & Green Tea Oil-Free Moisturizer


Artıları:

- Cildi sadece nemlendirmeyi hedefleyen bundan başka bir vaadi olmayan temel bir nemlendirici, ben nemlendirme performansından memnun kaldım, oil free olmasına rağmen cildi güzel nemlendiriyor.
- Diğer Alba Botanica ürünleri gibi içeriği oldukça temiz. (Yazının sonunda içerik listesini görebilirsiniz)
- Sürdükten hemen sonra çabucak emiliyor, makyaj altına kullanımda da başarılı.
- Ben de sivilce, yağlanma ya da başka bir soruna neden olmadı.
- Birçok nemlendirici 50 ml oluyor, bu 85 gram. Uzun süre kullanılabilir.

Eksileri:

- Benim en büyük eksisi kokusu! Kokusunu nasıl tarif etsem bilmiyorum, mango gibi tropikal meyve gibi kokuyor ama oldukça baskın bir koku. Sürerken içimi baydı çoğu zaman.
- Kutusunda tüm cilt tipleri için olduğu yazıyor ama bence kuru ve normal ciltlerin sevebileceği bir ürün. Yağlı ciltlerde yağlanma yapma potansiyeli yüksek.

Özetlemek gerekirse performansı güzel ama kokusundan dolayı bir daha almayacağım bir ürün. Alba Botanica'nın daha önce kullandığım ve çok beğendiğim başka bir nemlendiricisi için buraya tıklayabilirsiniz.

26 Haziran 2012 Salı

Neler Bitirdim: 7

Bakalım bu ay neler bitmiş:



Bu ay en çok kullandığım ve en hızlı biten ürünüm Yves Rocher Cure Solutions Serum. Ben bu serumu genelde mevsim dönüşlerinde ara ara kullanıyorum. Cildim çok alışmasın diye 1 ay kullandıysam 2-3 ay kullanmıyorum. Tatilde olduğumdan ve denizle çok haşır neşir olduğumdan nemlendirici yerine hep bunu kullandım. Cildi yumuşacık yapıyor ve çok güzel nemlendiriyor. Eylül'de yine alınacak.


Temizleyici olarak yanıma bunu ve başka bir markanın temizleyicisini aldım ama hep bunu kullandım. Daha önceki bitenler yazılarımda da olması lazım. Bittikçe alıyorum, temizleme performansı çok güzel bir de pompalı olduğundan kullanımı çok pratik.



Artık görmekten bıkmış olabileceğiniz Yves Rocher Kayısılı Peeling, son taneciğine kadar kullandım :) Şu an bulunduğum yerde Yves Rocher yok ama ilk fırsatta yenisini alıcam.



Loccitane Body Lotion Lilakutu'dan çıkmıştı, değişik bitkisel bir kokusu var. Nemlendirmesi benim için yeterliydi, ama kuru cilde sahip olanlara yeterli gelmeyebilir. Orijinal boyunu alacağımı sanmıyorum, aynı işi yapan
daha hesaplı body lotionlar var.



Deodorant olarak Nivea Pearl & Beauty bitirdim, koruması iyiydi, bundan önce yine aynı serinin roll on olanını bitirmiştim. Yenisini alabilirim. Zaten ben deodorantta Nivea'ı seviyorum, güzel ürünler çıkarıyorlar.


Dudaklarım yaz-kış kuruduğu lip balmımı yanımdan eksik etmiyorum. Yves Rocher Repair Lip Balm'ı seviyorum, dudaklarımı yoğun bir şekilde nemlendiriyor. Bu bittiği için kışın kullandığım Burt's Bees Beeswax'a geri döndüm, o dudaklarda daha mat duruyor, kullanımı daha rahat benim için.



The Body Shop Mango Lip Butter'ım bitmedi ama artık kullanım süresi doldu, sür sür bitiremedim, çöpe gidicek.



Gillette Blue 3 traş bıçakları, kutunun içinde 6 tane vardı. Sıradan bir traş bıçağı işte :)



Yüzümü temizlerken bazen bu süngeri kullanıyorum, uzun zamandır elimde, artık çöpe gitme zamanı geldi. Bunu Watsons'tan almıştım, belki doğal sünger alırım daha sonra.



Son olarak For Your Beauty marka makyaj süngerlerim bitti. Bunu Rossmann'dan almıştım, fiyatı oldukça uygundu ama berbat bir şekilde plastik kokuyor. Zor bitirdim diyebilirim, sonuncuyu da muhtemelen birazdan kullanıcam. Fondöteni en rahat bu tarz süngerlerle sürebiliyorum ben, memnun olduğunuz bir sünger markası varsa paylaşırsanız sevinirim. Ortak ürünlerimiz varsa yorumlarınızı bekliyorum ;)

24 Haziran 2012 Pazar

Naturally Fresh Deodorant Crystal


Kristal deodorantlar hakkında bir ara araştırma yapmıştım fakat yakınlarda satan bir yer bulamayınca alamamıştım. Sevgili Dofa Gnc'de satıldığını söyleyince hemen bir tane aldım, bendeki roll on olanı. Dofa'nın kullandığı taş şeklinde olan, yazısını okumak için buraya tıklayın.

Kristal deodorantı tercih etmemim sebebi içeriğinde zararlı madde bulundurmaması. Bu deodorantların klasik deodorantlardan farkı şu: Anti-perspirant değiller, ter bezlerini tıkayarak terlemeyi önlemek yerine ter kokusunu önlemeye çalışıyorlar. İçeriğindeki mineral tuzlar sürdüğünüz anda bir koruma bölgesi oluşturuyor ve ter kokusuna neden olan bakterileri yok ederek koruma sağlıyor.

Koruma konusunda şunu söyleyebilirim; Mayıs ayında kullanmaya başladım, o günlerde sabah sürdüğüm zaman beni 10-11 saate kadar ter kokusundan koruyordu. Şu ara havalar çok sıcak olduğundan ve daha fazla terlediğimden bu koruma süresi 7-8 saate düştü. Bu yüzden kışın kullanmak daha mantıklı benim için. Koruma süreleri terleme durumunuza göre değişebilir, zaten bunu sitelerinde sık sorulan sorular kısmında belirtmişler.
Koltuk altlarımda herhangi bir alerjiye neden olmadı, çoğu deodorant bende kaşıntıya ve kurumaya neden oluyor, bunda öyle bir sorun yaşamadım. Parfümsüz bir ürün, belli belirsiz bir kokusu var ama sürünce hissedilmiyor bile.

Fiyatı 22.95 ilk başta fazla gibi görünüyor ama klasik deodorantlar 50 ml iken bu ürün 90 ml, yani hemen hemen aynı paraya geliyor, oldukça akışkan olduğu için çok az bir miktar bile yetiyor. Dediğim gibi Mayıs'tan beri kullanıyorum ve sanırım çeyreğini ancak kullanmışımdır. Kışın kullanmak üzere bir kenara kaldırdım, yaz için daha uzun süre koruma sağlayan deodorantlara devam.

23 Haziran 2012 Cumartesi

Cilt Tonu Eşitsizliği ve Birkaç Öneri

Cilt tonu eşitsizliği birçoğumuzun ortak problemi. Bu konu hakkında bir yazı sözüm vardı, biraz geç te olsa yazdım sonunda. Aslında yazının yarısını hazırlamıştım ama Türkçeye çevirmem gereken kısımlar vardı. Bugün boş vaktim de varken bitirdim. Umarım bu sorundan muzdarip olanlar için aydınlatıcı bir yazı olur :)
Öncelikle cilt tonu eşitsizliği (uneven skin tone) nedenleri nelerdir?
- En belirgin faktörlerden biri güneş. Cildimizi zararlı güneş ışınlarına karşı korumadığımız zaman, cildimize renk veren ‘’melanin’’ cildi korumak için aşırı şekilde üretilmeye başlar ve bunun sonucunda ‘’cilt tonunda düzensizlik ve lekelenme’’ meydana gelir.
- Cilt tonunuzdaki eşitsizlikler hormonlardaki değişimlerden dolayı da olabilir. Özellikle hamilelik döneminde aşırı hormon değişimi yaşandığından bu dönemde cilt tonunda düzensizlikler ve lekelenme görülebilir. Hamilelik maskesi olarak adlandırılan bu durum, gerekli cilt bakımı yapıldığı takdirde genellikle doğumdan sonra kaybolur.
-Doğrudan olmasa da sigara, beslenme düzeni, kullanılan yanlış cilt bakım ürünlerinin de dolaylı yollardan etkisi var.
Cilt tonu eşitsizliğini önlemek için neler yapılmalı?
1) Araştırmacı ruhunuzu ortaya koyun! Yapmanız gereken ilk şey cilt tipinize uygun bir güneş koruyucu bulmak. Herkes aynı güneş kremini kullanamaz, başkasına iyi gelen bir güneş kremi size iyi gelmeyebilir, ya da sırf ticari kaygılarla ezbere ürün satan satıcıların önerdiği ürünler cildinize zarar verebilir. Cildinizin durumunu, özel ihtiyaçlarını belirleyin ve araştırın. Güneş koruyucu içerikler ve filtreler hakkında yazılmış ‘’güvenilir yazıları’’ okuyun. Piyasada tüm ciltler ve ihtiyaçlar için binlerce güneş kremi var, içlerinden size uygun olanlarını seçmeye çalışın. Cilt bakımına yatırım yapan, kendini yenileyen ve güncel teknolojileri takip eden markaları seçmeye özen gösterin. Yazın güneş koruyucu kullandınız, peki ya kışın? Spf içeren nemlendiriciler ve makyaj ürünleri seçmeye özen gösterin. Güneş ışınları sadece yazın değil kışın da var.
2) Harekete geçin! Cilt tonu eşitsizlikleriniz var ve gidermek istiyorsunuz. Yapmanız gerekn en önemli şeylerden biri eksfoliasyon. Bunun birçok yolu var;
Cilt tipinize uygun bir peeling seçebilirsiniz. Hemen hemen her markanın granüllü peelingleri var, cildinizi tahriş etmeyecek orta sertlikte ve uygun fiyatlı bir peeling arıyorsanız Yves Rocher Kayısılı Peeling önerebilirim.Granüllü peeling sevmeyenler ise granülsüz peelingleri tercih edebilirler. Bu peelingler soyma işlemini granül yerine enzim, asit vb maddeler ile yapıyorlar. Fiyatları normal peelinglere göre daha fazla.
Peelinge alternatif olarak kese, sünger veya yüz fırçası da kullanabilirsiniz. Ben bazen peelingim bitince kese yapıyorum ya da fırça kullanıyorum. Eksfoliasyon biraz sert bir işlem olduğu için gece yapmakta fayda var, siz uyurken cildiniz kendini yenilemeye alır, sabah uyandığınızda yatışmış ve pürüzsüz görünür.
3) Eksfoliasyon tamam, peki ya sonra? Bundan sonrası için iki seçeneğiniz var. Ya normal nemlendiricinizi sürüceksiniz ya da daha hızlı sonuç almak için Aha, Bha, Laktik Asit, Glikolik Asit, Salisilik Asit, Hidrokinon, C Vitamini, Retinol gibi leke açıcı, soyucu, yenileyici içerikler barındıran krem ve serumlardan faydalanacaksınız. Bu tarz ürünler için aslında sayfalarca yazmak lazım ama dikkat etmeniz gereken birkaç püf nokta var. Birincisi doğru zamanda kullanmak çok önemli, yani güneş ışınlarının daha az olduğu kış mevsiminde kullanmak daha mantıklı, bu tip ürünler cildinizi incelteceği ve hassaslaştıracağı için yazın kullandığınız zaman daha çok lekeye ve renk eşitsizliğine neden olabilir! İkincisi doğru konsatrasyonda kullanmak. Bu ürünlerin konsantrasyonu yüzdelikler ile belirtilir ve bir uzmana danışarak ‘’aşamalı olarak’’ kullanılmalıdır. Bu bahsettiğim içeriklere sahip birçok ürün var piyasada, fakat takip ettiğim ve araştırdığım kadarıyla en başarılı markalardan biri Neostrata. Yaz bittikten sonra dermatoloğuma danışarak ben de bu markanın soyucu bir ürününü kullanmayı düşünüyorum.
4) Tüm aşamaları düzenli olarak yaptınız; peki şimdi ne olacak? Geriye sadece sabırlı bir şekilde bu bahsettiğim rutini uygulamak ve değişimi gözlemek kalıyor. Unutmayın sadece birkaç günde ya da bir haftada cilt tonu eşitsizliğinden kurtulmak mümkün değil. Cildin kendini yenileme sürecinin 1 aya yakın olduğunu unutmayın, renk eşitsizliklerinden kurtulmak için cilt durumunuza ve kullandığınız ürünlerin potansiyeline bağlı olarak 1 ile 4 ay arasında beklemeniz gerekebilir.
Sağlıklı bir cildin sadece bakım ürünleriyle değil; düzenli beslenme, stressiz hayat gibi birçok etkenle desteklenmesi gerektiğini ve genetiğin de önemli bir faktör olduğunu belirterek yazıyı sonlandırıyorum :)

21 Haziran 2012 Perşembe

Mim: Takıntılar

 Sevgili OjeliMinikEller bloğunun sahibi tatlı Şimalcik tarafından mimlenmişiz, konumuz takıntılar :P

Onorr;

1) Bir yere davet edilmişsem veya biriyle buluşucaksam o yere tam zamanında gitme konusunda takıntılıyım. Hazırlanmadan önce dakikaları bile hesaplarım; yolda harcayacağım süreyi aşağı yukarı hesaplamaya çalışırım, bazen erken gittiğim bile olur. Benle buluşanlar için oldukça faydalı bir takıntı değil mi? :D



2) Sanki programlanmış gibi sabah uyandığımda ve gece yatmadan önce mutlaka ve mutlaka cilt bakım rutinimi yaparım. Bu konuda gerçekten takıntılıyım diyebilirim. Hani bazen çok yorgun olursunuz bugün de yapmiyim ya dersiniz; işte ben onu yapamıyorum, yorgunluktan ölsem de hasta da olsam mutlaka bakımımı yaparım. Bu durumdan hiç şikayetçi değilim tabii, faydalarını görüyorum :)

3) Telefonumu asla yanımdan ayırmam, her zaman ya elimdedir ya da yanıbaşımda bir yerlerde duruyordur. Sosyal ağlarıma göz atarım, takip ettiğim bloglardan düşen güncellemeleri kontrol ederim, bbm'de arkadaşlarıma laf yetiştirmeye çalışırım; sonra da hemen şarjım bitiyor :)



Gösde;

1) Her sabah kalkar kalkmaz hemen su içerim :)
2) Tam saat takıntım var. Örneğin; bi işe 10:50'de başlayamam illa o saat ya 11:00 ya 11:15 ya 11:30 ya da 11:45 olması lazım :D
3) Telefonum sürekli yanımdadır, o olmadan bi yere gitmem :)  
4) Çok yorgun olmadıkça geceleri müzik dinlemeden uyuyamam.
5) Full makyaj yapmasam da dudağıma ruj,balm... sürmeden hayatta dışarı çıkmam :D

Cosmed Akne Temizleme Jeli


Cosmed'in yolladığı hediye paketinden çıkan bir diğer ürün akneli ciltler için olan bu temizleme jeliydi. Benim akne problemim yok, bu yüzden ilk başta kullanıp kullanmamak konusunda kararsız kaldım. Fakat sadece akneyi gidermeye yönelik bir ürün değil, yağlanmayı ve siyah noktaları da azaltmayı hedefleyen bir ürün; benim de cildim karma olduğundan denemeye karar verdim. 20 gündür kullanıyorum.

İlk söylemem gereken şey: Kapağı konusunda sıkıntı var; şöyle ki bu ay oldukça çok seyahat ediyorum, o yüzden dökülme riskini almamak için her uçuşumda bunun ağzını bantlamak zorunda kaldım, çünkü kapağı hiç sağlam görünmüyor, sanki her an dökülecekmiş gibi. Bunun dışında bol köpüren ve güzel temizleyen bir ürün, yüzünüzü duruladıktan sonra temiz bir his bırakıyor. Akne sorunum olmadığı için o konuda bir yorum yapamicam ama yağlanmayı önleme konusunda cildimde herhangi bir değişiklik görmedim. Akne sorunu yaşayanlar belki daha iyi performans alabilirler.

16 Haziran 2012 Cumartesi

Cettua Makyaj Temizleme Mendilleri


 Makyaj temizleme mendillerini pek seven bi insan değilim, makyajımı köpüren temizleyicilerle çıkartmayı seviyorum. Fakat tatillerde valizde temizleme suyuymuş, yağıymış, jeliymiş bıdı bıdı bi sürü şey taşımak da zor geliyor :) 
 Bikaç ay önce Aswang'ın Köşesi bloğunda görmüştüm bu Cettua marka mendilleri, çok memnun olduğunu yazmış. Ben de merak edip denemek için Gratis'ten {sadece Gratis'lerde satılıyor} bir tane almıştım. Gerçekten dediği kadar var, göz makyajının çoğunu ve cilt makyajını çok güzel çıkartıyor {paketin arkasındaki uyarılarda gözle temasından kaçının tahriş edebilir yazıyor ama ben böyle bi sorunla karşılaşmadım, yine de siz bilirsiniz tabi :)}
 Cildi yakıp kızartmıyor, tahriş etmiyor. Sadece rimeli çıkartmada başarısız buldum, tamamını çıkartamıyor malesef. Öncesinde göz makyajınızı temizlemeniz gerekebiliyor. Tabi ben bir kat rimel bazı iki kat rimel uygulayan bi insanım :D Tek kat rimel sürenlerdenseniz böyle bi sorunla karşılaşmazsınız sanıyorum.
 Mendillerin dokusu yumuşak, cildi rahatsız etmiyor. Hoş, güzel bi kokusu var. En güzeli de kullanım sonrasına nemlenmiş, yumuşacık bi cilt bırakıyor :)

 Fiyatı 2 tl ve içerisinde 15 adet mendil var.


14 Haziran 2012 Perşembe

Sephora Supreme Makyaj Temizleme Köpüğü


 The body shop'un köpük temizleyicisinden daha memnun kaldığım bi ürün oldu bu. 
 TBS temizleyici cildi biraz kurutup gererken, Sephora cildi fazla olmasa da nemlendirip yumuşatıyor.
 Cilt ve göz makyajını ön temizleme gerektirmeden çok güzel çıkartıyor. 
 Paraben ve sülfat içermiyor. Parfüm içeriyor, hafif güzel bi kokusu var.
 TBS temizleyicinin tek artısı içeriğinin organik olması, onun dışında Sephora'yı yapısı, temizlemesi açısından daha çok beğendim diyebilirim.
 Kuruya dönük karma, karma bi cildiniz varsa Sephora'dan daha çok memnun kalacağınızı düşünüyorum.

 Fiyatı 22 tl ve ürün 150 ml.

9 Haziran 2012 Cumartesi

La Roche Posay Toleriane Ultra



Toleriane Ultra, ultra hassas ciltler için yatışma ve yoğun nemlendirme sağlayan bir krem. Benim cildimde hassasiyet neredeyse hiç yok, sadece boynumun üst kısmı ''tıraştan dolayı'' çok çabuk tahriş oluyor ve kızarıyor. Bu yüzden bu ürünü sadece kuruyan yanaklarımda ve bahsettiğim boynumun üst kısmına kullandım. Yapısı normal krem ayarında, hafif diyebileceğim bir yapıya sahip. İçeriğe dikkat edenler için belirtelim; içeriğinde koruyucu, parfüm, paraben, alkol, lanolin ve boya yok.

İlk kullandığımda herşey güzel gidiyordu ama bir hafta içinde yanaklarımda büyük büyük sivilceler çıktı, öyle olunca kullanmaya ara verdim; sivilcelerim geçince tekrar denedim. Ne yazık ki yine aynı sorunu yaşadım :( Sanırım benim yanaklarıma fazla geldi, cildi çok kuru olanlara daha uygun olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden yanaklarıma kullanmayı kestim. Tıraş sonrası boynumda kullandığımda ise herhangi bir sorun yaşamadım, benim gibi hemen hemen her gün tıraş olan beyler bilir tıraş sonrası hassasiyet yüzünden fena bir yanma hissi oluyor, o hissi kısmen azaltıyor.

Ambalajını çok sevdim, pompalı ürünler hepimizin bildiği üzere daha hijyenik. Her zaman söylüyorum keşke tüm kremler pompalı olsa. Özetlemem gerekirse; bana çok uyan bir ürün olmadı, çok kuru ve hassas ciltlerin daha çok seveceğini düşünüyorum. Karma ve yağlı cilde sahip olanlara ise Toleriane Fluid'i tavsiye ederim, yazın en büyük kurtacılarımından biri.
**Toleriane Ultra'yı denememi sağlayan La Roche Posay Türkiye'ye teşekkürler.

3 Haziran 2012 Pazar

Clinique Chubby Stick Lip Colour Balm {#11 Two Ton Tomato - #13 Mighty Mimoza}


 Chubby stick lip balm ilk çıktığından beri almak istediğim bi üründü. Gerçekten bahsedildiği kadar güzel bi ürün mü diye merak ederken Clinique gönderdi bana bu cicileri :) Bu renkler Temmuz ayında satışa sunulacak 10 renkten ikisi, diğer renklere bakmak için buradan buyrun. Oversized orange renginde de gözüm kaldı, mega melon ve chunky cherry renkleri de çok güzel :)

 Ruj-lip balm arası bi ürün. Ruj kadar renk vermiyor ama dudakları çok güzel nemlendiriyor. Yapısı çok hafif, sürümü çok rahat, günlük kullanıma çok uygun bi ürün. Kalıcılığı da beklediğimden iyi, orta derece kalıcılığı var. Kabı da çok tatlı, asansörlü bi mekanizasyona sahip alttan çevirerek kullanıyorsunuz.
 Yoğun nemlendirme özelliği ile asıl kışın severek kullanacağım bi ürün olacak :) 
 #11 Two Ton Tomato


#13 Mighty Mimoza

 Two ton tomato, hafif turuncuya kaçan ışıltısız bi kırmızı. Dudağa tatlı bi kırmızılık veriyor :)

 Mighty mimoza rengine ise ba-yıl-dım! Doğal dudak pembesi tonunda harika bi renk. İçerisinde çok çok minik ışıltılar var ve harika duruyor. Bitsin yine alırım :)

 Fiyatı 49 tl ve ürün 3 g.

2 Haziran 2012 Cumartesi

Rimmel Bright Back At You-#835


 Rimmel'in yeni renklerinden biri :) Flormar 429'un içine mint yeşili katılmış hali :D Çok güzel!