31 Mayıs 2012 Perşembe

Clinique'ten Chubby Stick Sürprizi


 Eve yorgun argın gelip de masamın üzerinde Clinique'ten gelen bu kargoyu görünce havalara uçtum resmen :) Bu güzel hediye için Clinique'e ve bizimle iletişim kuran marka asistanı Alev Selbes'e çok teşekkür ederim :)


 Bana gelen Chubby Stickler Temmuz ayında satışa çıkacak olan 10 yeni renkten ikisi, Two Ton Tomato ve Mighty Mimosa. İkisini de bikaç gün kullanayım ayrı bi blog yazısı olarak yazıcam :)
 Satışa çıkacak olan 10 renk ve adları;

 Peki nedir bu chubby stick? :)
 İçerdiği özel yağ ve antioksidanlarla dudaklarınızı anında korur, pürüzsüzleştirir ve uzun sureli etki sağlar. İçerdiği Shea, Mango ve Jojoba yağları yumuşaklık,esneklik ve pürüzsüzlük sağlar. Eğlenceli ve kolay kullanım sağlayan boyama kalemi dizaynı ile uygulamak için aynaya ihtiyacınız yok. Uygulamak için kalemin altını çevirin ve altını geri çevirerek Chubby’nizi kapatın. Çok pratik!

 Önceden satışa çıkmış, hala satışı devam eden chubby stick renkleri ise; Graped-up, Super Strawberry, Woppin' Watermelon, Chunky Cherry, Mega Melon ve Whole Lotta Honey.

 Clinique'in twitter hesabı için buradan, youtube sayfası için ise şuradan :)

The Body Shop Aloe Soothing Day Cream



Kışın kuruyan cildime çok iyi gelen ürünlerden birisi de bu nemlendiriciydi. The Body Shop Aloe Vera serisi hassas ve kuru ciltlere yönelik bir seri, benim cildim karma fakat kışın nemsizlik sorunu yaşadığımdan kuru ciltlere uygun olan nemlendiricileri tercih ediyorum, havalar ısınınca da su bazlı oil free nemlendiricilere geçiyorum. Hep söylüyorum karma cilt başa bela! :)

Kuru ciltlere yönelik olduğundan yapısı biraz yağlı, tabii kuru cilt onu hüüp diye içine çekiyor. Nemlendirmesi benim için oldukça yeterliydi, elimden geldiğince t bölgesine sürmemeye çalıştım çünkü karma olduğum için yanaklarım ne kadar kuruysa t bölgem o kadar yağlı. Kuru cilde sahip olanlar tüm yüzlerine kullanabilirler. Cildimde sivilce ya da alerjiye neden olmadı, aksine traş sonrası kullandığımda cildimin daha hızlı yatışmasını sağladı. Yapısı oldukça akışkan aslında pompalı şişede olsa daha iyi olurmuş.

Geç keşfettim ama bundan sonra da bırakmam, her daim elimin altında bulunduracağım bir ürün oldu. Sadece nemlendirici olarak değil, havuz-deniz sonrası kuruyan cildinize nem maskesi olarak ta kullanabilirsiniz. Ben şimdilik dolaba kaldırıcam ve sonbaharda kullanmaya devam edicem, belki arada cildim denizden dolayı çok kurursa tekrar sarılabilirim :) Unutmadan şunu da belirtmek istiyorum denediğim ve gözlemlediğim kadarıyla The Body Shop'un en başarılı serileri Aloe Vera ve Nutriganics serisi. Eğer cilt tipinize uyuyorsa bu iki seriye öncelik vermenizi öneririm.

29 Mayıs 2012 Salı

Pastel #97


 Pastel'in yaz için çıkardığı 4 renkten birisi 97 :) 
 Gerçek rengini uyduruk foto makinam ile yansıtamadım malesef :( ama sağ üst köşedeki yuvarlak ile ojenin rengini gözünüzde canlandırabilirsiniz. 
 Ojenin rengine bayıldım, leylak-mavi arası çok tatlı bi rengi var. Tırnaklarımda 2 kat sürülü, yapısı gayet güzel. Diğer 3 rengini de alıcam :)

27 Mayıs 2012 Pazar

Yves Rocher Couleurs Nature Ultra Parlak Yoğun Nemlendirici Ruj {03}


 Dudakta hafif parlak duran rujlara karşı zaafım var, her markadan alıyorum :D 
 Yves Rocher'nin bu serisindeki rujlar da aynen böyle dudakta parlak duran ve nemlendirme özelliği fazla olan rujlardan. Bendeki 03 numarası.


 Rengi çok canlı bi pembe-kırmızı. Dudağa rengini gayet güzel veriyor. Yazın göz makyajını hafif tuttuğunuz günlerde sürmeye yakışır bi renk. Kalıcılığı rengine de bağlı olarak gayet güzel, ruj silinse, parlaklığı gitse bile renk kendini az da olsa belli ediyor.
 İçerisinde minik ışıltılar bulunuyor, dudağınızı birbirine değdirdiğinizde hissediyorsunuz :/ Fazla batmasa da o his rahatsız ediyor beni :/ Işıltılar dudakta alttaki swatchtaki kadar belli olmuyor ama güneş-yapay ışık altında dudakları çok güzel gösteriyor.
 Nemlendirmesi ise çok güzel, kuru dudaklara sahip kişiler rahatça kullanabilir.


 Dudak swatchunda renk bikaç ton açık çıktı, daha canlı bi duruşu var :)

 Fiyatı 35 tl ve ürün 2g.

25 Mayıs 2012 Cuma

Yves Rocher Pure System Stop Blemish Lotion


Benim cildimde sivilce problemi yok, çok çok nadir bir iki tane çıkıyor onlar da stresli olduğum zamanlarda. Yine de arada sırada cildimi temizlemek ve yağ salgısını düzene sokmak için böyle sivilceli ciltlere yönelik ürünler kullanıyorum. Biliyorsunuz, karma cilt te bakımı düzgün yapılmadığı takdirde hemen sivilcelenebiliyor.

Sanırım Şubat ayında almıştım ve elim hiç gitmiyor bu ürüne. Defalarca denedim ama yok sevmedim bir türlü. Sürdükten sonra ciltte yapışkanlık bırakıyor ki ben o histen nefret ederim. Yapışkan olunca üzerine pudra falan hiçbir şey sürülmüyor. Tek sevdiğim yanı vadettiği gibi yağlanmayı önlüyor ve matlık kazandırıyor. Tabii sadece matlık sağladığı için de kullanamam, aynı işi oil free bir nemlendirici de yapıyor. Belki sivilcelere iyi geliyordur o konuda bir yorum yapamıyorum dediğim gibi yapışkan bir his bıraktığı için kullanamıyorum. Neyse ki fiyatı çok ucuz.

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Yves Rocher Yulaflı Vücut Losyonu


Yves Rocher Plaisirs Nature banyo serisine bayılıyorum, özellikle yulaflı seri son birkaç yıldır favorim, elim başka vücut losyonuna gitmiyor. Kokusu o kadar tatlı ve hoş ki anlatamam, gittiğinizde koklamanızı öneririm :) Yulaflı serinin bu vücut losyonunu yaz-kış kullanıyorum, duştan ya da plajdan sonra cildime oluşan o kuruluğu alıyor ve cildimi nemlendiriyor. Yapısı çok akışkan olduğu için başta sanki çok fazla ürün kullanmak gerekiyor gibi düşünmüştüm ama az bir miktarı bile yeterli oluyor.


Şişenin kapağını her kullanımda açıp kapatmaya üşenenler için pompa da satılıyor, benim pompam bozuldu :O Bu yüzden tekrar kapağıyla kullanmaya başladım. Plaisirs Nature serisinde yulaf dışında başka kokular da var, nedense birçoğunun kokusu çok yapay geliyor bana. Yulafı hepsinden ayrı tutuyorum ve tavsiye ediyorum :)

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Krauterhof Aloe Vera Bakım Jeli %96


Aloe Vera'nın cildi yenileme, besleme ve yatıştırma gibi birçok faydası olduğunu biliyoruz. Ben uzun zamandır bir aloe vera jeli edinmek istiyordum ama sağda solda hiç denk gelmediğim için bir türlü edinememiştim. Geçen ay Twitter'da Hazine Kutusu ve Ezgi'nin Makyaj Dolabı ile bu ürünü konuştuktan bir gün sonra tesadüfen Watsons'ta gördüm ve aldım :)

Bu arada fotoda ağzına kadar dolu görünüyor ama o fotoyu ilk aldığımda kızlara göstermek için çekmiştim, şu an yarısından fazlasını bitirmiş durumdayım.

Artıları:

-Jöle gibi çok hafif bir yapısı var. Cildi nemlendiriyor ve rahatlatıyor. Duştan sonra body lotion gibi kullanılabilir.
-After sun olarak oldukça başarılı. Geçen hafta güneşlendikten sonra kullandım, güneşlenme sonrasında oluşan o yanma hissini azaltıyor, sürerken sanki buz sürüyormuş gibi bir serinlik sağlıyor.
-Kendi renkli nemlendiricinizi yaparken de kullanabilirsiniz, ben şu yazımda kullandım.
-250 ml ve 100 ml olmak üzere iki farklı boyda satılıyor.

Eksileri:

-Benim için en büyük eksisi sürdükten sonra verdiği o yapışkanlık... Tabii bu yapışkanlık kalıcı değil 5 dakika sonra kayboluyor fakat yine de benim için sıkıntılı. Çabuk emilen ürünleri tercih ederim her zaman. Bu yüzden bitince tekrar almayı düşünmüyorum.

-Diğer aloe vera jelleri gibi tüpte olsa çok daha iyi olurmuş.

Diğer aloe vera jelleriyle içerik bakımından kıyaslamak isteyenler için içeriğini de yazayım: Aloe Barbadensis, Aqua, Glycerin, Sodium Carbomer, Disodium Edta, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassim Sorbate, CI 19140, CI 42090

17 Mayıs 2012 Perşembe

L'Oréal Caresse Ruj {401}


 Şu sıralar çoğu blogta Loreal tarafından gönderilen aynı serideki 07 numaradan sıkça bahsediliyor. Ben bi değişiklik yapıp 401 numarasından bahsedicem :))

 Bu serideki rujların özelliği, yumuşak yapısıyla dudağa hafif renk vererek dudakları nemlendirmesi. 


 Swatchlarda soldan sağa, rujun tek kattaki, 2 kattaki ve 3 kattaki duruşunu görebilirsiniz. Görüldüğü gibi bu rujlar hafif parlak bitişli, lip balm tarzı rujlarda. Kat kat uygulandığında da renk dudakta belirginleşiyor.
 Uygulaması çok rahat, kalıcılığı da gayet güzel. Dudakları nemlendirmesi çok güzel. Zamanla diğer renklerini de edinebilirim :)

 Dudaktaki duruşu,

 Sheer yapılı, hafif rujlardan hoşlanıyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bi ürün :) 

Fiyatı 30 tl. 

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Guerlain Lifting Eye Care


Son 5 aydır deneme boyu olan bu göz kremini kullanıyorum, Douglas alışverişim sırasında 3 tane verilmişti. 2 tanesini bitirdim, sonuncuyu ise anneme verdim. Göz çevresindeki yaşlanma ve yorgunluk belirtilerini silme, koyu halka ve şişlikleri azaltma, göz çevresini aydınlatma gibi birçok vaadi var.

Benim göz çevresi ürünlerinde aradığım temel özellik nemlendirme. Bu göz kremi maalesef yeteri kadar nem vermiyor, biraz fazla sürünce ise concealer sürerken soyuluyor. Bu yüzden geceleri kullandım. Göz çevresindeki morluklara ise etkisini gördüğümü söyleyemem, zaten düzensiz uyuyan bir insanım, morlukları azaltmak için kremlerden önce beslenme ve uyku düzenime dikkat etmem gerektiğini biliyorum.. Beğendiğim tek yanı göz çevresini ''anlık olarak'' aydınlatıyor. Sanırım burada biraz ışık, pigment olayı var, geçici bir etki olsa da bana göre güzel :) Aydınlık göz çevresi insanı daha taze gösteriyor.

Türkiye fiyatını bulamadım ama Usa fiyatı 120 Dolarmış, bir göz kremi için fazla. Bu bittiği için şu an yeni bir göz kremine ihtiyacım var, önümüz yaz olduğu için krem değil de jel formunda bir göz kremi almayı düşünüyorum. Önerilere açığım :)

14 Mayıs 2012 Pazartesi

The Balm Mary-Lou Manizer

 The Balm'dan uzun zamandır istediğim Mary Lou'ya geçen günkü anneler günü indirimiyle kavuştum :) İndirim zamanı Hot Mama allıkla birlikte en çabuk tükenen ürünlerden kendisi.
 Bütün The Balm ürünleri gibi bu ürünün kabı da çok şirin.

 Bu ürün hem aydınlatıcı hem de far olarak kullanılabiliyor, her 2 şekilde de denedim ve sonuca bayıldım.
 Aydınlatıcı olarak NARS-Albatross tarzı altın yansımalı olanları sevmiyorum. Mary-Lou tam benim sevdiğim gibi bej tonuna sahip sedefli (kesinlikle simli değil) bi aydınlatıcı. Yüze doğal bi aydınlık veriyor.
 Hem parmakla hem fırçayla kolaylıkla uygulanabiliyor. Yüzde dağıtması çok kolay bi ürün.
 Pigmetli olmasına rağmen, yeterli miktarda alıp güzelce dağıtırsanız göze batmıyor, çok doğal duruyor.
 Kabında toz toz olmuyor. Kalıcılığını da beğendim, ilk sürüldüğü zamanki gibi olmasa da saatler sonra yine de yüzde farkediliyor. 

 Fotoda yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz (gözeneklerimi yoksayın :D). Foto Mary-lou uygulandıktan 6 saat sonra çekildi :)


 İndirim dönemlerinde daha da uyguna alınabilecek, kesinlikle tavsiye edebileceğim bi ürün.

 Fiyatı 40 tl ve ürün 8.5 g.

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Yves Rocher Kabuki Fırça


Benim en sevdiğim fırçam :) Uzun zamandır kullanıyorum ve itiraf etmeliyim ki yüzümde gezdirmekten müthiş zevk alıyorum :P Pudraları bu fırça ile uyguluyorum hatta bazen renkli nemlendiriciyi iyice yedirmek için de kullanıyorum. Kılları tüm kabukiler gibi yoğun ve pudrayı çok güzel yayıyor. İlk aldığımda tereddüt etmiştim sanki hemen dökülecekmiş gibi duruyordu ama gerçekten çok sağlam. Sadece kenarındaki birkaç kılın şekli bozuldu, fakat tüm suç benim çünkü çok vahşi bir şekilde yıkıyorum. Hemen hemen hergün kullanıyorum ve haftada bir yıkıyorum. Belki de daha az yıkamalıyım?!

Bu ara en çok dinlediklerimden bir pazar şarkısı gelsin, iyi tatiller :*


10 Mayıs 2012 Perşembe

Bourjois Delice de Poudre Bronzer

Diğer adıyla Bourjois Chocolate Bronzer! Ambalajı, görüntüsü, kokusu herşeyiyle tam bir çikolataya benziyor. Paketi açtığınızda öyle bir koku yayılıyor ki anlatamam, buram buram çikolata kokusu :)
Aslında ben çok fazla bronzer kullanmıyorum, bir önceki bronzerımın (Sephora) 2 yılda yarısını bile bitirememiştim ki en son yere düştü ve paramparça oldu. Aslında aynısından almak istiyordum ama yakınımda hiç Sephora yok, ben de bunu aldım.
Bronzerlar genelde kontur yapmak ve belli bölgelere dikkat çekmek için kullanılıyor fakat ben bunu tüm yüzüme uyguluyorum. Hemen dehşete düşmeyin :) Fırçayı sadece bir kere hafifçe bronzerın üzerinde gezdiriyorum sonra hızlıca tüm yüzüme ve boynuma uyguluyorum, zaten esmer ve bronz olduğum için herhangi bir ton farkı oluşmuyor, altını çizerek söylüyorum sadece bronzluğum yoğunlaşmış oluyor o kadar :) (Bronzer tüm yüze sürülmez diye bir kural yok yani) Tabii ten rengim açık olsaydı böyle kullanmazdım.

Rengi bu şekilde. En sevdiğim iki yönü yoğun pigmentli olması ve yumuşak olması. Fırçayı hafifçe gezdirince yeteri kadar ürün almış oluyorsunuz. İçerisinde çok minik ışıltılar var, fotoda sanırım biraz görünüyor, büyütünce daha iyi görebilirsiniz. Fakat uyguladığınız zaman gayet mat, o minik ışıltılar belli olmuyor bile. Bu arada bendeki 52 numara.

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Cosmed El Kremi ve Ayak Kremi

Geçen ay Cosmed'in yolladığı paketin içinden çıkan ürünlerden iki tanesi el kremi ve ayak kremiydi.


El kremini geldiği ilk gün kullanmaya başladım. Şu an bitmek üzere, içinde bir iki kullanımlık kaldı. Başta yağlı bir his verse de bir iki dakika içerisinde emiliyor. Nemlendirmesini yeterli buldum. Normalde el kremlerinde, vücut losyonlarında kokuyu severim ama bu ürünün kokusunu pek sevmedim, bayanların daha çok seveceğini düşünüyorum.



Ayak kremini ise el kreminden daha çok sevdim. Aslında benim ayaklarım bana hiç sorun çıkarmıyor, çatlama ya da soyulma gibi şeyler olmuyor :) Fakat ben yine de duştan sonra mutlaka krem sürmeye çalışıyorum. Bu krem de ayaklarımı yumuşacık yapıyor ve değişik rahatlatıcı bir kokusu var. Yaz gelirken ayak bakımını aksatmamak lazım değil mi :)

Ürünleri denememi sağlayan Cosmed ekibine teşekkür ederim.

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Yves Rocher Hydra Specific Toner


Günlük temizleme rutinimde tonik pek tercih etmiyorum, geçen seneye kadar kullanıyordum ama birçok tonik cildimi kuruttuğu için kullanmayı bıraktım. Bazen nemlendirici ya da yatıştırıcı tonikleri sprey şeklinde kullandığım oluyor. Bu toniği de sırf spreyli olduğu için almıştım, cildim çok nemsiz olduğunda ya da sıcaktan bunaldığımda yüzüme fısfıslıyorum :)

Sprey şeklinde olduğu için hem pamuğa dökerek hem de doğrudan cilde püskürtülerek kullanılabiliyor. Ben sadece püskürterek kullandım. Özellikle uzun yolculuklarda ya da yaz aylarında cildi ferahlatmak için kullanışlı. Fakat çok baskın bir parfüm kokusu var, beni kullandıkça rahatsız etti. Keşke bu kadar çok parfümlü olmasaymış :o Bitince daha önce kullandığım Lrp Termal sudan alıcam. Siz tonikler hakkında ne düşünüyorsunuz, hangi tonikleri kullanıyorsunuz?

4 Mayıs 2012 Cuma

Rival de Loop Makyaj Temizleme Sütü



Rossmann'dan böyle ıvır zıvır şeyler almayı seviyorum :) Bu makyaj temizleme sütünün 2.sini aldım. Bazı sütler yağlı oluyor, onlardan nefret ediyorum. Bu hiç yağlı değil ve makyajı güzel çıkarıyor. Eğer yüzümde fondöten varsa önce bununla güzelce temizliyorum, ardından temizleme jeli ile yıkıyorum. Çok yoğun makyaj yapanların işine yarar mı bilmiyorum ama ben sevdim. Fiyatı da oldukça ucuz.

Yorucu bir hafta daha bitti, bu ara sanki zaman çok hızlı geçiyor, ya da ben gün saydığım için öyle geliyor bilmiyorum :) Herkese iyi tatiller.

1 Mayıs 2012 Salı

Kiehl's Ultra Facial Oil Free Cleanser


İlk aldığım Kiehl's ürünlerinden biri de bu temizleyiciydi, kullanmaya başladığım zamanlar ayaküstü kısa bir yorum yapmıştım, şu an bitirmek üzere olduğum için daha sağlıklı yorumlar yapabilirim :)

Artıları:

-Krem formunda ve suyla birleşince yoğun bir krem-köpük haline dönüşüyor.
-Bol köpüren bir ürün olduğu için az bir miktar yeterli oluyor, 6-7 aydır kullanıyorum ve 2 kişi kullandığımız halde daha yeni biticek.
-Makyajı çok çok güzel temizliyor, cildimi bununla temizlediğim zaman üzerine tonik falan geçmiyorum, çünkü hiç kalıntı bırakmıyor.
-Ben içeriklere çok fazla takılmıyorum ama önem verenler için söyleyeyim; içeriğinde yağ, paraben, parfüm ve renklendirici yok.

Eksisi:

-Ürünün üzerinde normal ve yağlı ciltlere uygun olduğu yazıyor. Benim cildim karma ve bu ürünün yanaklarımı biraz kuruttuğunu farkettim. Aşırı yağlanma şikayeti olanların daha çok memnun kalacağını düşünüyorum.

Bitince bunun yerine belki Rare Earth serisinin temizleyicisini alabilirim ;)