3 Mart 2012 Cumartesi

Yves Rocher Matte Fluid Foundation


Son iki aydır elimden düşmeyen bir ürünle karşınızdayım bugün :) Daha önceki yazılarımda da belirtmiş olabilirim, fondöten kullanmayı çok sevmiyorum. Genelde renkli nemlendiriciler işimi görüyor. Fakat bu ürünü o kadar sevdim ki aldığımdan bu yana hemen hemen hergün kullandım diyebilirim!
Karma ve yağlı ciltler için uygun. Tam mat bir bitişi var, bu yüzden son derece doğal duruyor.
Ürünün ambalajı bu şekilde. Likit yapılı olduğu için ters çevirip hafifçe sıkınca yeteri kadar geliyor. Miktarı ayarlamak oldukça kolay.

Bendeki rengi Beige 300. Başta renkler biraz koyu görünse de cildinize uyguladıktan birkaç dakika sonra renk tam olarak oturuyor. Fırçaya göre daha fazla ürün tüketmesine rağmen, ben süngerle uyguluyorum. Hem daha pratik, hem de fazla ürünü emerek daha doğal durmasını sağlıyor.
Kapatıcılığı düşük, zaten benim cildimde çok problem yok, tek şikayetim ton farklılığı. Bu sorunu da başarıyla çözüyor. Doğal duruşuna bayılıyorum :) Fondöten sürdüğüm anlaşılmıyor, cildin çok güzel görünüyor, ne yaptın gibi iltifatlar da aldım yani :D
Bu fotoğrafta üzerine pudra geçmedim ama uzun süre dışarıda kalacaksam mutlaka transparan pudra geçiyorum. Normalde nemlendirici sürdükten 1 saat sonra falan alnım ve burnum parlamaya başlar, bu fondöteni kullandığımda ise 8-10 saat kadar parlama şikayetim olmuyor.
Genel olarak oldukça memnunum, bitirmek üzereyim, sanırım içinde birkaç kullanımlık kaldı. Bitince mutlaka alacağım ürünlerden birisi. Sizin de memnun kaldığınız ''mat fondötenler'' varsa, yazarsanız belki onlardan birini de deneyebilirim ;)

16 yorum:

  1. inglot kopuk fondotene bakabılırsın onur :)

    YanıtlaSil
  2. yazdım bir kenara teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. bende Astor´un mattitude fondötenini cok seviyorum : )

    YanıtlaSil
  4. Viva, bakayim canim buralarda var miymis :)

    YanıtlaSil
  5. eskiden mat fondoten hiçç sevmezdim,lancome teınt ıdole ve clarins ten sonra sevmeye başladım,cildi çok net ve temiz gösteriyorlar.

    YanıtlaSil
  6. Bu yazı tam benlik olmuş kesinlikle denemem gerek bunu !

    YanıtlaSil
  7. Onorr abi,
    1-Yves Rocher da 300 sün, peki MAC te kaçsın? Bunu soruyorum çünkü cilt tonlarımız aynı mı diye merak ettim...
    2-Yves Rocher ın diğer tüm fondötenleride cidden çok güzel, çoğu pahalı markaya göre daha kaliteli.
    3-Öneri olarak Max Factor Secon Skin ve Bourjois Healthy Mix & Bio Detox a mutlaka bakmalısın. Bende erkeğim ve doğal duruş benim için çok önemli. Secon Skin biraz parlak ama transparan pudra geçtiğinde tamamen matlaşıyor. Özellikle 60 Sand rengi sana uyacaktır. Onun dışında Clinique Superbalanced çok güzel yapısı ve kapatıcılığı açısından. Ama renk bulmak çok zor çünkü hepsi çok pembe alt tonlu. Bu söylediklerimin çoğunun ıslak bi bitirişi var ama yağlı ciltlere uygun ve herhangi bi pudrayla gayet matlaşbiliyorlar. Ayrıca Lancome Teint Miracle da bakabilirsin. Süper bir şekilde cilde oturuyor ve çok doğal. Süngerle inceltmeye gerek bile duymuyorsun. Onun dışında Dior Nude da süper ötesi. Hiç anlaşılmıyo fondöten olduğu ama biraz parlak, glowy bi bitirişi var. Cildinde çok problem olmadığı için Estee Lauder Double Wear ı önermiyorum ama onun da bitirişi çok hoş. Mat ve pürüzsüz. Okula sürüp gittiğimde herkes sanki kendimizi defiledeymiş gibi hissettik filan dediler. :) Birde Shiseido ya bakabilirsin. Onunda The Lifting fondöteni dehşet bişey. Renk olarak hiç uğraşma direk O40 yada O60 a bak. Herşeyi ile mükemmel. Yine soracak olursan ilk önce git Bourjois i dene derim. Lisa Eldridge de bayılıyor bu fondötenlere.
    4- Birde merak ettiğim bişey tıraş olduktan sonra sürdüğün balmı tüm yüze mi sürüyorsun yoksa sadece tıraş olduğun bölgeye mi? O rutinini biraz anlatısan sevinirim.
    Ahmet...

    YanıtlaSil
  8. @özgecim kesinlikle çok temiz ve duru gösteriyor, biraz ışıltı istersem normal bir fondötenle karıştırıyorum yarı mat yarı parlak oluyor :)

    @BeautyBubblesBlog, denemelisin ;)

    YanıtlaSil
  9. Ahmet, sırasıyla cevaplıyorum:

    1) Mac'te şu an Nw30 gibiyim, fakat benim cildim çok çabuk bronzlaşan bir cilt olduğu için güneş kendini biraz göstermeye başlayınca 40-45lere çıkabiliyor.

    2) Yves Rocher fondötenler pahalı birçok marka ile yarışacak kadar güzel gerçekten, üstelik sürekli indirim yapıyorlar çok uygun fiyatlara alınabiliyor.

    3) Süper önerilerde bulunmuşsun hepsini tek tek not ettim :) Bourjois fondötenleri ben de çok beğeniyorum, şimdi sanırım serumlu bir fondöteni çıkmış, henüz denk gelmedim ama ilk fırsatta onu denemek istiyorum. Max Factor ve Shiseido'ya da mutlaka bakıcam. Aslında birçok markada mat fondöten var ama renk sorunu yaşıyorum bazen, sadece 3 renk koyan markaları kullanamıyorum...

    4) Şöyle söyleyeyim aslında ben çok fazla balm kullanmıyorum, eğer cildim o gün hassassa ya da traştan sonra yanma, kızarma olduysa balm kullanıyorum. Eğer balm kullanmayacaksam traştan hemen sonra tüm yüzüme nemlendirici kullanıyorum. Balmlar ile nemlendiricilerin içerikleri üç aşağı beş yukarı aynı. Eğer cildin hassassa; sakinleştiren kızarıklığı önleyen bir balm, nemlendiriciden çok daha faydalı olur tabii ;)

    YanıtlaSil
  10. Hmm. Ben 2sini de kullandım. Pek bi farkı yok serumlu sadece biraz daha geriyo yüzü. Toparlayıp kaldırıyo gibi ama kapatıcılık yapı olarak aynı gibiler. Max Factor ün de serumlusunu denedim ama hiç beğenmedim renkli nemlendirici gibi. Ama senin cildinde problem yok ya belki beğenebilirsin. Yanlız her ne kadar pudra geçsende bayağı bi yağlndırıyor. Birde Shiseido nun transparan pudrası süper. Onu da deneyebilirsin. Balm için öerebileceğin ne var peki? Şöyle bir günde cildimi eski hale getirebilecek. Ben önceden Estee Lauder Advenced Nigth Repair kllanıyordum. O bir günde eski haline getiriyordu cildimi ama bitti ve birazda pahalı ona çok para vermek istemiyorum. Yaşım da 17 biraz daha ileri yaşlrda kesinlikle 1000 kutu bile bitirebilirim. O derece memnunum...
    Ahmet

    YanıtlaSil
  11. ayrıca ben tıraş işleminden sonra peeling ve kese yaptığım için yüzüm çok hassaslaşıyo olabilir. denedin mi bilmiyorum ama roc un demaquillage actif peeling i dehset güzel mutlaka denemelisin

    YanıtlaSil
  12. Max Factor renkli nemlendirici gibiyse bana daha çok uyabilir o zaman denemem lazım ;) Cilt tipin nasıl bilmiyorum ama eğer çok yağlı değilse Shiseido Men Moisturizing Emulsion önerebilirim, cildi mükemmel rahatlatıyor, kuru bölgeleri yatıştırıyor. İki pompası yetiyor, 100 ml bir de uzun süre gidiyor, bu arada Kiehls markasının erkek serisi de çok başarılı aklında olsun. Advanced Night Repair'ı ben de kullandım ama ileriki yaşlarda daha faydalı olacağını düşünüyorum senin gibi. Traştan sonra peeling ya da kese yapmasan daha iyi olur, traş zaten hafif bir soyma yapıyor. Üzerine peeling cildi ekstra hassaslaştırabilir, güneşe karşı daha savunmasız hale gelirsin. Peeling olarak ben şu an Yves Rocher Kayısılı kullanıyorum çok çok güzel. Bu arada Twitter'ın falan var mı ya, böyle ürün paslaşalım iyi oluyor :D

    YanıtlaSil
  13. onur abi ben ahmet. matte fluid ile flawless finis fluid u karşılaştırdığında hangisi daha kapatıcı, kalıcı ve doğal??

    YanıtlaSil
  14. flawless daha kapatıcı ve kalıcı

    YanıtlaSil
  15. yağlı ciltliyim ve clinique stay matte serisi fondotenimden çok memnunum. mat bir bitiş sağlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique fondotenlerin renklerinde bir acayiplik var sanki :( çok pembe kalıyor gibi hissediyorum..

      Sil