28 Eylül 2011 Çarşamba

The Body Shop Delipscious Ruj {03-Sheer Watermelon}


 Delipscious serisi rujlardan ilk rujum. Bu seriden önce kapları yine buna benzer ince-uzun bi ruj serisi vardı. O serinin rujlarından çok memnundum hatta biri bitmek üzere :( Bu serideki rujlar da ona benziyordur diye aldım ama çok da beğenmedim. 

 Öncekiler gibi yumuşak değiller, renklerini de güzel vermiyorlar :/ Yapıları sert ve sürümleri biraz zor gibi geldi bana. Eski seridekiler dudakta kayıyordu resmen. Renkleri de bu seridekilerden kat kat daha güzeldi. Keşke o seriyi kaldırmasalardı.
 Renk güzel ama ona bi sözüm yok. Hoş nude bi şeftali tonu. Serideki en güzel renk de bu bence.
 Dudaklarınız kuru değilse beğenebileceğiniz bi seri ;)

Fiyatı 27.90 tl ve ürün 2 g.

27 Eylül 2011 Salı

Beyu Perfect Cover Stick


Bu concealer'ı bitirdiğim ürünler yazılarımdan birinde tanıtmıştım ve yanlış rengini aldığım için çok verimli kullanamadığımı belirtmiştim. Temmuz sonunda duty free'de çok uygun bir fiyata görünce tekrar aldım, bu sefer doğru rengini aldım, daha sağlıklı yorum yapabilirim :D Önceki bayağı koyu bir renkti, bu ise No: 6 Nude Skin.

Sivilce izlerini kapatmak konusunda başarılı, ama genel olarak ''beğenmedim'' , arada sırada kullanarak bitireceğim ürünler arasında yerini aldı. Çünkü;

-Çoğu stick concealer gibi bunun da yapısı yoğun (zaten bir daha stick almayı düşünmüyorum)
-Uygulayacağım bölgeye baz sürmezsem dağıtmak zor oluyor.
-Yağlı bir his bırakıyor.

23 Eylül 2011 Cuma

└►Bitenler #8


1. Johnson's Baby şampuan: Fırçalarımı temizlemek için kullandığım temizleyici :)
2. Clinique Rinse Off göz makyaj temizleyici: Güzel bi temizleyici ama rimeli çıkarmakta biraz zorlanıyor :)
3. Clinique Superdefense nemlendirici: Hediye olarak verilmişti, ama kabın yarısı plastik. İlk açtığımda ağzına kadar doluydu, baya kullanırım ben bunu diye sevinmiştim ama dibini gördüğümde şoka girdim :D Niye böyle yapmışlar anlayamadım :s
4. Clinique Superpowder pudra: 21 nosu (şeffaf) bu biten bi tane de başka bi nosu var o da bitmek üzere :)
5. Thea Med diş macunu: Artık bu kaçıncı hatırlamıyorum :)
6. Burberry Weekend parfüm: Bütün yaz en çok bu parfümü kullandım galiba, çok seviyorum. Yaza doğru tekrardan alıcam :)
7. TBS Tea Tree yağ emici mendil: Yazın makyaj çantamdan hiç çıkmadı neredeyse hergün kullandım :) Tekrar alıcam. 
8. Noa parfüm: Dadyadan almıştım, açık parfüm. Niye almışım bilmiyorum bi kere bile dışarı çıkarken sıkmadım. Çok sıkıcı bi koku bence, orjinali böyle değildir belki :/
9. Maybelline The Falsies rimel: Severek kullandım. Şimdi de drama olanını kullanıyorum drama'dan daha memnunum :)
10. İmex akne kremi: Aksil 5'in sivilcelerime artık bi faydası olmamaya başlayınca bunu aldım ve aksilden daha çok sevdim. Sadece ciltte kurumadığı için yastığınızı batırıyor ama çabuk kurutuyor sivilceleri :)
11. Lancome Bi-facil göz makyaj temizleyici: Bunun ayrıntılı yazısını da yazıcam ama kısa bi özet geçeyim. Beni tatmin etmedi açıkcası Maybelline'in göz makyaj temizleyicisi ile aynı düzeyde.
12. Lady Speed Stick
13. Sebamed likit yüz ve vücut için temizleyici: Benim sevgili temizleyicim :)) 
14. TBS Soft Hands Kind Heart el kremi: Güzel, günlük bi bakım kremi tavsiye ederim çabuk emiliyor, ellerde yapış yapış his bırakmıyor sevdim ben :) Ama elleriniz fazla çatlıyorsa faydası olacağını sanmıyorum.

22 Eylül 2011 Perşembe

Yves Rocher Tırnak Güçlendirici


Bu tırnak bakım balsamından çok memnunum, 2. tüpe geçtim. Manikür öncesi kullandığımda katikülleri yumuşatarak giderilmesini kolaylaştırıyor, manikür sonrasında kullandığımda ise kuruyan tırnak diplerini ve çevresini nemlendiriyor. Bayağı yoğun bir kıvamı var fakat 10 gramlık olduğu için çabuk bitiyor. İçerisinde kakao yağı var :)

Buna benzer bir de Kalyon'un Tırnak Bakım Yağı var. İkisi de aynı işlevi görüyor, hatta kokuları renkleri bile aynı. Kalyon yağ formunda olduğu için daha uzun süre gidiyor.

17 Eylül 2011 Cumartesi

Rossmann Peeling ve Maske


Rossmann'ın bazı ürünlerini seviyorum, bu meyveli peeling te onlardan biri. İçinde tanecik yok denecek kadar az, minik minik meyve parçası gibi birşeyler var. Birkaç dakika masaj yapıp sonra yıkıyorum. Bir sürü tüp kullanıp bitirdim, zaten 30 ml olduğu için çabuk bitiyor. Dün 2 tane daha aldım. Arındırıcı etkisi var, fakat bayılarak kullandığım Yves Rocher Kayısı Peeling kadar iyi değil :)

Bu da arındırıcı maske. Karma ve yağlı ciltler için uygun. İkili paket olarak satılıyor. Gözenekleri güzel temizliyor fakat cildimi kuruttu, gidip yoğun bir nemlendirici sürme ihtiyacı hissettim kullandıktan sonra. İki kullanımlık, bir daha almam sanırım.

Smashbox High Definition Concealer


Inglot Cream Concealer'a bir süreliğine ara verip Smashbox High Definition Concealer aldım :) Doğru seçim yapmışım, iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu. Çünkü bitişi gerçekten çok güzel, tam istediğim gibi, sanki hiç yokmuş gibi doğal duruyor!

Yapısı krem ve likit arası, ilk defa böyle bir yapıyla karşılaştım. Nasıl oluyor derseniz; ilk elinize aldığınızda gayet krem formunda oluyor, uygulamaya başladığınız anda biraz daha likit forma dönüşüyor. Bu yüzden uygulaması diğer krem kapatıcılara göre çok çok daha kolay. Ben sadece yüzümde kullanıyorum. Yüzümdeki belli belirsiz lekeleri, sivilce izlerini kapatıyor aynı zamanda minik çukurcukları da dolduruyor. Smashbox beni şaşırttı, iyi de yaptı :) Spf de olsa mükemmel diyebilirdim. Bendeki Medium to Dark rengi, 5 farklı renk seçeneği var.
Eğer bu aralar bir kapatıcı arayışındaysanız mutlaka bakın derim.

Lip Balmlar

Bugün, kullandığım dudak bakım ürünlerim hakkında bir yazı hazırlamak istedim, sonbahar yavaş yavaş gelirken lipbalm ve dudak kremi arayanlara yardımcı olabilir belki :)

Rossmann İkili Dudak Kremi: Çift başlıklı bir ürün olunca dikkatimi çekti ve denemek istedim. Beyaz renkli olan dudak kreminin çok hafif bir yapısı var, dudaklarımı yumuşacık yapıyor. Yeşil renkte olan ise jel kıvamında, içinde mentol var. Pek işlevsel değil, sadece dudaklara biraz parlaklık veriyor. Eğer Rossmann'a yolunuz düşerse bir tane edinmenizi öneririm, fiyatı da çok uygun.

The Body Shop Mango Dudak Kremi: En sevdiğim dudak kremim :) Bu ürünün nemlendirmesine hayranım! Geçtiğimiz kışı hava şartlarının çok kötü olduğu bir yerde geçirdim ve eksi 20 derecede çatlayan soyulan kupkuru olan dudaklarımı en iyi bu krem korudu. Bu yüzden gözüm kapalı öneriyorum. Dün 3. kutuya geçtim, bittikçe kesinlikle alırım dediğim ürünlerden :)

Vaseline Cocoa Butter Lip Therapy: Vaseline'in lip balmını Özge'nin blogunda görmüştüm, ben de kakaolu olanı aldım. Kokusu harika! Kakaolu kek gibi kokuyor resmen :) Aklıma geldikçe sürüyorum bunu, nemlendirme özelliği ise orta.

Yves Rocher Onarıcı Dudak Balsamı: Bu benim sürekli cebimde taşıdığım lip balmım :D İçinde shea yağı olduğu için yüksek nemlendirme sağlıyor. Kokusunu çok seviyorum, vanilya gibi kokuyor :) Sanırım bundan 5 tane falan bitirdim. :D

Bu yazdığım ürünler dışında bir de Blistex Medplus'ım vardı fakat onu geçen haftalarda havuza giderken yanımda götürmüştüm ve kayboldu, yenisi alınca fotosuyla birlikte onu da tanıtıcam. Sizin de çok memnun olduğunuz dudak ürünleri varsa, onları da denemek isterim ;)

15 Eylül 2011 Perşembe

Fresh Line "Vitaminli Narenciye" Maskesi


 Fresh Line'dan maskeleri denemeye devam ediyorum :)
 Bu maske de papatya maskesi gibi en son cildi dinlendirip canlandırmak için uygulanan maskelerden biri.
 İçerisinde yukarıdaki fotoda da gördüğünüz üzere küçük küçük meyve parçaları bulunuyor :))
 Pamuk gibi bi maske, yüzde kuruyup kalmıyor cilt emiyor. Kokusunu da çok sevdim, içinde narenciye var ama kesinlikle pril gibi kokmuyor hoş bi kokusu var.
 Bu maske de Fresh Line'ın diğer yüz maskeleri gibi buzdolabında saklanıyor ve gramla istediğiniz kadar alıyorsunuz.
 Memnun kaldığım bi ürün oldu tekrar alabilirim :)

 Sitesindeki bilgiler için buraya bakabilirsiniz.

11 Eylül 2011 Pazar

Maybelline "513-Hot Red" Gloss

 Bu yazı Facebook'tan Yasmin'in isteğiydi :) Bi süredir ben de yazmayı düşünüyodum ama bu istekle üzerimdeki üşengeçliği bi kenara atıp fotoladım :)
 Bendeki eski seriden o nedenle şimdiki kabı farklı, numarası da değişmiş olabilir baktığımda yazıyı güncellerim. Rengiyle yapısıyla kokusuyla çok güzel bi gloss. Yeni seri ile birlikte değişmemiştir umarım :/ 
 Kabında rengi tedirgin edici dursa da swatchlarda da görüldüğü üzere gayet doğal bi duruşu var. Dudak swatchunda bi ton açık çıktı onu da belirteyim. Hala doğal duran kırmızı bi gloss bulamamışlara kesinlikle tavsiye ederim :)

 Fiyatı 15-20tl ve ürün 5 ml.

10 Eylül 2011 Cumartesi

Yves Rocher Luminelle Toz Pudra

Bu pudrayı geçen ay aldım, aldığım günden beri günlük rutinimin bir parçası oldu. Özellikle cildimin bolca yağ salgıladığı şu sıcak günlerde bayağı faydasını gördüm :)



Rengi bej fakat cilde uygulandığı zaman şeffaflaşıyor, cilde herhangi bir renk vermiyor. Bu yüzden hem bayanların hem de erkeklerin kullanabileceği bir ürün. Ben renkli nemlendiricimin üzerine uyguluyorum. Hem renkli nemlendiricimi sabitliyerek daha doğal bir görüntü oluşmasını sağlıyor; hem de cildimi matlaştırıyor.

Ürünü alırken mağazada puf önermişlerdi fakat ben puflardan hoşlanmıyorum, daha doğrusu rahat kullanamıyorum. Bu yüzden allık fırçası ile uyguluyorum, daha kolay oluyor benim için :)

Flormar #21


 Kullandığım onca rengarenk ojeden sonra çok sade ve temiz geldi bu oje gözüme, çok sevdim. Elleri şık ve bakımlı gösterdiği de bi gerçek :)
 İçinde pembe yansımalar barındıran beyazımsı krem renginde bi oje bu :)
 İnternette beğenip almalıyım dedim, çok aradım bu rengi. Flormar'ın kiosklarında bile kalmamıştı, geçen haftalarda bi kiosktaki son 21'i de ben aldım :)
 Kesinlikle denemelisiniz ;)