27 Şubat 2011 Pazar

Flormar #391


 Flormar'dan tek/çift katta şişedeki rengini vermeyen bi oje daha: 391. Sinir oluyorum böyle ojelere :/ Neyse ki rengi güzel de idare ediyorum :))
 Fotoda 2 kat Flormar 313 (siyah) üzerine 1 kat Flormar 391 var.
 Duruşunu,içindeki simlerini çok beğendim :) Spot ışıkları altında daha da harika duruyor simler. Gece dışarı çıkarken sürülesi bi oje ;)

 Fiyatı 1.5 tl ve ürün 11 ml.


19 Şubat 2011 Cumartesi

Diorskin Nude Compact Gel

 Dior'dan aldığım ilk ürün :) Aralık ayında YKM'de 2nciye %70 indirim varken almıştım :)
 Kendisi pudra-fondöten karışımı kompakt bi ürün. Benim kullandığım 020 numarası ve ten rengime tam oluyor. (MAC'te NC25'im) Ayrıca SPF 20 içeriyor ve parfümlü bi ürün.

 Dışı böyle ayna gibi,ayrıca yanınızda taşımanız için kesesi de var :) İçinde de büyük bi ayna ve iki yüzü de farklı dokuda olan bi süngeri var. Süngerin bi tarafı her parfümeride bulabileceğiniz süngerlerin dokusunda diğer tarafı ise yumuşak ve tüylü. Ben tüylü kısmını kullanmayı tercih ediorum daha rahat sürülüyor bana göre :)
 Ürünü elinizle veya fırçayla da uygulayabilirsiniz ama ben ürünü kendi süngeriyle daha rahat ve doğal şekilde yayabiliyorum. MAC 187 ya da İnglot 27gt tarzı duo fiber fırçalarla kapatıcılığı baya azalıyor. Tercih sizin :)
 Kapatıcılığı orta seviyede. Kat kat uygulayarak kapatıcılığını artırabilirsiniz,kesinlikle maske görüntüsü yaratmıyor ve üzerine pudra gerektirmiyor. Yüze uygulandıktan bi süre sonra pudraya dönüşüyor ve fondötenlerin verdiği yapış yapış his bu üründe kesinlikle olmuyor. En çok da bu özelliğini sevdim :) Sürüldüğü anda cildiniz kadife gibi yumuşacık oluyor :)
 Kalıcılığı bana göre iyi. Kullandığım zamanlarda sivilceye ya da herhangi bi cilt sorununa da neden olmadı :)
 Bu üründen gerçekten çok memnun kaldım,indirim yakalarsam stoklamayı bile düşünüyorum :)

Fiyatı 125 tl ve ürün 10 g.

16 Şubat 2011 Çarşamba

The Body Shop Klasik Allıklar {03-04}

TBS'un devamlı satılan allıkları bunlar.
2 al 1 öde kampanyası olduğu zaman almıştım ikisini de.
 Golden Pink benim favori allığım zaten bitti bitecek çok az kaldı :( İndirim lazım bana :)
 Rengi NARS-Orgasm allığa benzetiliyor. İçinde altın ışıtılar barındıran şeftali-pembe tonlu harika bi allık kendisi :)
 Yüze çok hoş bi canlılık katıyor.
 Denemeyenler mutlaka denesin :)

 Bu allık da hafif plum tonlu mat bi pembe, benim cildimde pembe duruyor. Hoş,soft bi görünüm veriyor yüze :)
 Çıplak tende denemedim ama fondötenli ciltte her iki allığın da kalıcılığı çok iyi, renklerini güzel veriyorlar, gramajları az -allık bitiremeyenlere duyurulur :)- kısacası ben çok memnunum bikaç rengini daha edinmek istiyorum :)
 Fiyatı 25 tl ve ürün 4 g.

15 Şubat 2011 Salı

Amway Anticipate Parfüm


Üst Nota: Sıklamen, Pembe Biber, Lychee, Green Accords, Zencefil, Bergamut.
Orta Notalar: Yasemin, İnci Çiçeği, Ylang, Gül, Menekşe, Sümbülteber (Tuberose) ve Pembe Biber.
Son Notalar: Floransa Süseni (Orris), Amber, Misk, Vanilya, Kabe Samanı (Vetyver).

 Günlük,hafif,çiçeksi ama çekici bi koku. Çiçeksi olmasına rağmen bendeki kalıcılığı baya iyi,en az 3 saat kokusunu alabiliyorum.
 Böyle daha önce başka parfümlerde alamadığım,değişik bi çiçek kokusu var tarif edemiyorum :D Farklı bi koku denemek isteyenlere öneririm :)

 Fiyatı 65 tl ve ürün 50 ml.

12 Şubat 2011 Cumartesi

Elizabeth Arden Göz Ve Dudak Kalemleri


İsimleri sırasıyla; Espresso - Smoky Black - Cocoa Rose - Blush


 Göz kalemlerini gerçekten çok beğendim. Kalıcılar,yumuşaklar,göz içine kolayca sürülebiliyorlar. Ayrıca kullandığım sürede gözümde herhangi alerjik bi reaksiyona da sebep olmadılar. Gayet memnun kaldım.
 Dudak kalemlerini ise dudağımda hiç denemedim sadece swatch amaçlı kullandım. Büyük ihtimal ikisini de hediye edicem, o nedenle kullanmadım. Dudak kalemleri de göz kalemleri gibi yumuşak, kalıcılığı da iyidir sanıyorum. Şimdiye kadar hiç dudak kalemi kullanmadım ne özelliklere sahip olmalı bilmiyorum :)

6 Şubat 2011 Pazar

Lancome Color Fever Gloss #108


 Takip edenler bilir bu seriden 102 noyu almıştım ilk önce geçen aylarda dayanamadım bi de bunu aldım. O kadar çok sevdim ki bu glossları hepiciğini istiyorum :)
 Önceki Color Fever yazısında yazılanların hepsi bunun için de geçerli bi daha aynı şeyleri yazmıcam o yüzden :)

 Parlatıcının rengi çok çok tatlı,dudağa hafifçe renk veriyor ama yüzünüzü canlandırmaya yeter ;) Bitince tekrar alabilirim.
 Bitmek demişken 102 nolu olanı bitmek üzere :( kullanmaya kıyamıyorum :)) 

5 Şubat 2011 Cumartesi

Elizabeth Arden Rujlar


 Setin içindekileri tanıtmaya devam...
 Setteki rujlar da bunlaaar :) Kapları gayet sade ve şık.

Rujlar sırasıyla; starlight #25 - pink vibration #49 - red diamond #57



 Üstteki fotoda sol alt ve üsttekiler rujların tek kat,sağ alt ve üsttekiler ise rujların 3 kat sürülmüş halleri.
 Rujların sürümleri güzel,yumuşaklar,tek katta doğal bi görünüm veriyorlar. Benim bu rujlar arasında kullanamayacağım tek renk barbie pembesi olan pink vibration. Bana hiç yakışmıyor bu tonlar :/ Ben en çok red diamond'ı beğendim,içinde minik altın ışıltılar var.
 Kalıcılıkları da fena sayılmaz :)