31 Aralık 2011 Cumartesi

Yılbaşı Ojesi: Rimmel Heart On Fire-#327


 Herkese mutlu, sağlıklı, neşeli, aşklı, paralı bi 2012 diliyorum :)
 Mutlu yıllaaar.! :))

Bu da onorr ile gösssde :D

30 Aralık 2011 Cuma

Dr. Hauschka Cleansing Milk


 Gönderilen 3 sample arasında en beğendiğim ürün bu temizleme sütü oldu. Tam boyunu kesinlikle alıcam.

 Kullanımı diğer temizleme sütleri gibi değil. Yüzünüzü ılık su ile ıslatıp, elinize bi miktar üründen alıyorsunuz. Cildinize tampon hareketleri ile ürünü sürüyorsunuz, cildinizi ovalamıyorsunuz. 2-3 dk cildinizi böyle temizledikten sonra yüzünüzü ılık su ile duruluyorsunuz ve ta daaa makyajınız temizlenmiş oluyor :)
 Tonikle silindikten sonra pamuğa biraz fondöten kalıntısı geliyor ama o da benim tam anlamıyla ürünü yediremediğim yerlerden dolayı sanıyorum. Ürünle temizlediğim yerlerde böyle bi sorun olmuyor.
 Temizleme sonrası cilt nemlenmiş oluyor. Ve diğer temizleyiciler gibi cildi tahriş edip kızartmıyor. Hassas ciltliler için çok güzel bi temizleyici gerçekten tavsiye ederim :)

Fiyatı 60 tl ve ürün 145 ml.

Dr. Hauschka Facial Toner


 Bu toniğin tek eksisi bence içerisinde alkol olması. Ne zaman kullandıysam burun çevremde yanma yaptı.
 Bi de kokusunun tuhaf olması var ama 3-5 snde uçup gittiği için benim için problem değil.
 Kullanım sonrası ciltte kadifemsi bi his bırakıyor, en çok onu sevdim. Yazın bu tonik sonrası benim nemlendirici kullanmama bile gerek kalmayabilir, gayet güzel nemlendiriyor cildi. Kışın cildim kuruduğu için biraz hafif kaldı ama yine de verdiği hissi çok sevdim ben.
 Tam boyu püskürtmeli. Temizleme sonrası yüzünüze bikaç kere fıs fıs sıkıyorsunuz bitti gitti :)) Yazın tam boyunu almayı istiyorum.

Fiyatı 70 tl ve ürün 100 ml.

Dr. Hauschka Rejuvenating Mask


 Dr. Hauschka'dan gelen hediyelerimin hepsini bitirdim, sıra geldi yorumlarıma :) İlk ünlü, ödüllü rejuvenating -yenileyici- maske ile başlıcam.


 Sample'ın içinden 3 kullanımlık çıktı. Yorumlarımı ona göre yapıcam.
Öncelikle bu maskenin kullanımı diğer maskelere göre biraz daha değişik. Göz altı dahil bütün yüzünüze homojen şekilde maskeyi dağıtıp, 20 dk bekletiyorsunuz. Daha sonra ılık suyla nemlendirilmiş bi bez havluyla yüzünüzü siliyorsunuz.
 Maske yüzünüzdeyken cildiniz gerilmiyor, cilt tarafından emiliyor. Maskeyi cildinizden temizledikten sonra da cildiniz yumuşacık oluyor.
 Vaadettikleri; cildi yenilemesi, sıkılaştırması ve gözeneklerin elastikiyet kazanmasına yardımcı olmak. Bu 3 kullanımda yeterli verimi alamadım ben, bikaç kullanım daha gerekli sanıyorum. Cilde verdiği yumuşaklık ve ferahlığı çok sevdim ben. Tam boyunu alabilirim belki.
 Tek sorun içerisinde parfüm bulundurmadığı için kokusunun tuhaf olması :/ Bitkisel, boğaz yakan bi kokusu var.

 Fiyatı 93 tl ve ürün 30 ml.

25 Aralık 2011 Pazar

└►Bitenler #10


1. Marks&Spencer camellia duş kremi: Aslında banyo köpüğü olarak kullanılıyor ama ben duş jeli olarak kullandım ve memnun kaldım. Çok güzel köpürüyor, kokusu da fena değil. 500 ml uzun süre gidiyor :) Şimdi china blue olanını kullanıyorum, aynen yumoş gibi kokuyor çok güzel. Bitince tekrar alacağım :)
2. TBS nutriganics yüz temizleme köpüğü
3. Lady Speed Stick
4. Watsons biralı saç wax'ı/kremi: Bloglarda çokca söz edildi bu üründen. Ben de çok severek kullandım, saçları çok güzel yumuşatıyor ve parlaklık veriyor. Şimdi ballısını aldım onu kullanmaya başlayacağım :)
5. TBS originals havuçlu nemlendirici krem: Yüz için almıştım ben bunu ama nefret ettim, sivilcelenme yaptı. El kremi olarak bitirdim, o konuda başarılı :)
6. Clinique superpowder pudra
7. Loreal true match pudra: Uzun zamandır çekmecede duruyodu artık bitirmem lazımdı :) Gerçekten güzel bi pudra toz toz durmuyor ciltte, kapatıcılığı pek yok ama fondöten sabitleme amaçlı kullanılabilir.
8. Ruj ve glosslar: TBS 08 no ruj(ruj bitirme projemdeki bi rujdu), rimmel royal gloss no 161, clinique vitamin c lip smootie no 12, max factor kalıcı ruj (sadece açık renkli gloss kısmını bitirdim diğer tarafı berbat) ve watsons ballı lip balm çöpe gitti, kokusu berbat.
9. Lancome visionnaire serum sample'ı



9 Aralık 2011 Cuma

Lancome Visionnaire Serum


 3-4 hafta önce Lancome Türkiye'nin facebook sayfasında yapılan visionnaire sample kampanyasına katılmıştım. Benim kullandığım sample boyu, ürünün orjinal halini de ilk fotoda görebilirsiniz. 
 Yaklaşık 15 gündür her makyaj öncesi bu serumu kullanıyorum, içerisinde bikaç kullanımlık kaldı artık.
 Nemlendirici öncesi üründen 2 pompa alıp cildinize homojen şekilde yediriyorsunuz. Bu ürünün en ilginç özelliği hassas göz çevresinde bile kullanılabilmesi. Çok hafif bi yapısı var, hemen emiliyor ve sanki hiç sürmemiş gibi hissediyorsunuz. Sürdüğünüzde cildinizde bi ferahlama, serinleme oluyor.
Ürünün vaadettikleri ise şöyle,
- Cildin görünümünü düzeltmeye yardımcı olur.
- Kırışıklık ve cilt kusurlarının görünümünü azaltır.
- Gözenekler sıkılaşmış ve ten rengi daha homojen görünür.

 Biliyorsunuz benim çene ve yanak bölgemde kızarıklıklarım var, bu serum kızarıklıklara tamamen iyi gelmese de biraz hafifletiyor ve cildim daha düzgün görünüyor.
 Kırışıklıklara etkisi nasıl olur bilemiyorum ama cilt kusurlarımın görünmemesine bi faydası olmadı şahsen.
 Burnumdaki açık gözeneklerimi fazla olmasa da gerçekten sıkılaştırıyor. Bu özellik yönünden etkili olacağını düşünmüyordum ama şaşırdım gerçekten :) Fakat geniş gözenekleriniz varsa bi faydası olacağını sanmıyorum.
 Tedavi edici bi özelliğini göremedim, vaadettiklerini görmek için uzun süre kullanmak gerekli tabi, bunlar benim 15 günde gözlemlediklerim.

 Visionnaire serum benim ilk kullandığım serum, ne kadar sağlıklı yorumlar yaptım bilemiyorum ama ben genel olarak beğendim.

 30 mllik boyu 195 tl, 50 mllik boyu 270 tl.

7 Aralık 2011 Çarşamba

Ödül


 Dofa, bizi ödüllendirmiş :) Teşekkür ederiz canım. Hakkımdaki 7 şeyden bahsetmem ve ödülü 10 bloggera göndermem gerekiyormuş :)

1. Üniversite son sınıf öğrencisiyim. Eğer bu sene mezun olabilirsem ziraat mühendisi olacağım :) Hiç mezun olasım da yok ya :P 

2. Yükseklik korkum var. Özellikle yüksek bi yerden göl, deniz gibi suyun olduğu yerlere bakamıyorum. Sanki çekiliyormuşum, düşüyormuşum gibi hissediyorum.

3. Burcum oğlak.

4. İçerisinde kahve olan herşeye bayılıyorum :)

5. Kıskancım. Bu huyumu sevmesem de engel olamıyorum :/

6. Çok gülen bi insanım. İlerde bu yüzden ağız çevremde çok kırışıklıklar olucak biliyorum :D

7. Fotoğraf çekmeyi çok severim :) Ama malesef profesyonel bi makinem yok :(

6 Aralık 2011 Salı

Maybelline Liner Express Eyeliner


 Neredeyse hergün bu eyelinerı kullanıyorum, bitmek üzere :)

 Kalıcılığı çok iyi, gün içinde ne dağılıyor ne de bulaşıyor.
 İster kalın ister ince, eyelinerınızı her şekilde rahatlıkla çekebiliyorsunuz. Üçgenimsi sünger ucu kullanım kolaylığı sağlıyor. Diplinerdan daha kolay geldi bana kullanımı.
 Dip kısmı kalın, uç kısmı ince olduğu için kuyruk da çok rahat çekiliyor.
 3-5 saniye içinde kuruyup sabitleniyor.
 Koyu farların üzerinde de böyle simsiyah dursa tadından yenmicek benim için. Ama malesef koyu farlar üzerinde rengi solgun duruyor.
 Bu tarz fırçalar Lancome artliner ve Loreal supergloss eyelinerlarda da var, Loreal'i almayı düşünüyorum bu sefer :)
 Sadece günlük kullanım için, açık renk farların üzerine kullanırım diyorsanız kesinlikle bakın derim :)

 Fiyatı 15-20 tl.