18 Kasım 2011 Cuma

Alfabetik Mim :))

 Pelito beni mimlemiş :) Teşekkür ederim kendisine mim için. Pelito'dan bi mim'im daha var onu da yapıcam yakında :)


A – Aynaya ne sıklıkla bakarsın?
Sık sık bakarım, saçım makyajım bozulmuş mu kontrol ederim sürekli :)
B – Boy?
1.65
C – Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın?
Sürekli değil ama arada bulaşık yıkarken bardak filan kırdığım oluyor :)
Ç – Çocuğun var mı?
Yok.
D – Hiç diş çektirdin mi?
Hayır.
E – En sevdiğin renk?
Yeşil ve kahverengi berabere :D
F - Favori makyaj ürünün?
Eyeliner.
G – Gümüş mü altın mı?
Kesinlikle gümüş. Altından nefret ederim, yakışmıyor da zaten :D 
H – Hiç hastanede yattın mı?
Hayır.  
I – Ihlamur sever misin?
Çok severim. Özellikle grip olduğumda bol bol içiyorum :)
İ – İşin?
Öğrenciyim daha.
J – En sevdiğin oje markası?
Rimmel. 
K – Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun?
Köpekleri çok severim, özellikle Husky'lere aşığım <3 Kedileri de severim ama köpeklerin yeri kesinlikle ayrı :)
L – Lakapların neler?
Gösde, Gözmin, Gözgöz. Bi de le gosda çıktı, Onur'un taktığı isim :D
M – Çaldığın müzik aletleri?
Bi zamanlar keman çalardım. Şu an bi müzik aleti çalmıyorum :/
N – Nerede oturuyorsun?
Ankara.
O – Güne başlarken olmazsa olmazınız?
Ilık su içmek :)
Ö – En sevdiğin özlü söz/deyiş?
Siz kendinize inanın, başkaları da size inanacaktır.
P – Pasta sever misin?
Çoookkk.
R – Nefret ettiğiniz ritüel?
Sabahları erken kalkmak :<
S – Sol elle mi yazarsın sağ elle mi?
Sağ.
Ş – Şanslı mısındır?
Genelde şanslıyımdır evet :)
T – Günde kaç kere saçını tararsın?
Kahküllerim olduğu için saçımı çok tarıyorum, sayısını bilmiyorum artık :))
U – Sence uyum nedir?
Bir bütün olmaktır.
Ü – Kendine rol model aldığın bir ünlü var mı, kim?
Scarlette Johansson'nın makyajılarını çok beğenirim.
V – Oturduğun şehrin valisi olsaydın neler değiştirirdin?
Olmak istemezdim, büyük bi yük ve sorumluluk.
Y – Yaş?
21.
Z – Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların nasıl hakkından gelirsin?
Hakkettiği şekilde hakkından gelirim :)


 Bende bu mim'i yapmak isteyen herkese gönderiyorum :)

2 yorum:

  1. Canım pelito ben, okudum ne güsel 21 yasındaymışsın daha ah ah bende ogunlerıme donebılsem genel olarak cevaplardan tarzlar aynı anladım ben:) tesekkurler elıne saglık:)

    YanıtlaSil
  2. minnakım ben daha :D
    evet bana da tarzlar benzer geldi :)

    YanıtlaSil