5 Ekim 2011 Çarşamba

Rival de Loop Concealer Paleti


Elimdeki concealerlar bitene kadar yenilerini almamayı planlıyordum, fakat bunu denemek istedim, çünkü çok çok ucuzdu :)


Alırken en çok yeşil kısmını kullanırım diye düşünmüştüm , ama kırmızılıkları hiç kapatmıyor ya da nötrlemiyor. Simli olana zaten hiç dokunmuyorum :D Geriye kalan iki rengi ise arada sırada göz kapağıma ve göz kapağı ile kaş arasındaki bölgeye aydınlatma amaçlı kullanıyorum. Çok iyi bir ürün değil, sıkılana kadar kullanılabilir.

11 yorum:

  1. ben aldım ama hiç begenmemıstım.
    belki ben kullanmayı beceremedım.
    cildime de uyduramamıstım renk tonunu.
    bakalım sen memnun kalacakmısın

    YanıtlaSil
  2. Ben de en fazla 1 ay kullanirim sanirim, o da belirttigim bolgeler iste goz kapaginda falan. Eger concealer arayisindaysan Smashbox oneririm, bu aralar onu kullaniyorum ve cok memnunum

    YanıtlaSil
  3. ya bendede var bu palet aynen bende kırmızıkları kapatır diye almıştım ama katman halinde sürünce anca kapatıyor :D

    YanıtlaSil
  4. yeşil tırt yaaa resmen, diğer renkleri kullanıyor musun :)

    YanıtlaSil
  5. onurcum benimde gözüme takıldı geçenlerde ama böyle çıkacağını tahmin ettiğim için almadım:(iyiki yazdın gördükçe alasım geliyordu:)

    YanıtlaSil
  6. boşver canım alma, Sephora'nın da benzer ürünü var, o daha da kötü :)

    YanıtlaSil
  7. yeşil kapatıcıyı body shoptan almayı düşündüm ama bunu görünce ucuza almıştım cidden tırt çıktı diğer renkleride eh işte arada kullanıyorum maksat ziyan olmasn :D

    YanıtlaSil
  8. Inglot'unkini deneyebiliriz, onu beğenenler var, eğer kapatıcı paleti yapıolarsa yeşilden de ekleyebilirim, bir sorayım bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. bende physicians formulanın yeşili var, çok memnunum. ben botanikeczadan almıştım ama başka yerlerde de vardır herhalde.

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar sanırım yanlıs kullanıldı dıye dusunuyorum..yesılı kızarıklık sıvılce vs ye suruyoruz.yanı hangı renk paletı hangı bolgeye olması gerekıyorsa.ustune fondoten yada patakrem uyguluyorsunuz.oyle etkısını gosterır.profsynel makyaj ıcın yanı.bılıyosunuz cogu fondoten vb. kapatıcılar sıvılcelere etklı olamıyor ıste bu urun bunun ıcın.yanı sıvılceye sureyım puff yok olsun oylece cıkayım dısarı urunu dıgıl..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkürler, yanlış kullanılmadı ürünün kendisi vasat :) sürerken katman katman kalıyor, ben ve duyduğum birçok kişi memnnun kalmadı ne yazık ki..

      Sil