26 Ekim 2011 Çarşamba

NARS "Exhibit-A" Allık


 Exhibit A ne zamandır istediğim bi allıktı. Bu allığı ilk gördüğümde "bu ne be! Kim alır ki bunu :S" demiştim :D Taaa kii Sephora'da yüzüme uygulanıncaya kadar :) O an bu allık bi gün kesinlikle benim olacak demiştim :) Ve yaklaşık 2 ay önce Harvey Nichols indiriminde mağazadaki son Exhibit A'i de ben aldım :)

 Renk gözünüzü alıyor, korkutucu değil mi? :D

 Kesinlikle inanılmaz pigmentli bi allık, fırçayı hafifçe değdirmeniz yeterli. Kaç kere kullandım ama hala o ilk açıldığında üzerinde bulunan ince çizgiler silinmedi. Benim ömrüm biter bu allık bitmez :P
 Ben bu allığı MAC 138 fırçanın Sigma versiyonuyla sürüyorum. Sadece uç kısmına allığı alıp uyguluyorum. En iyi sonucu bu fırça ile aldım. Uç kısmıdaki kıllarla allığı sürüp çevresindeki kıllarla allığı doğal ve homojen yayıyor. Normal allık fırçasıyla denedim, sonuç faciaydı. MAC 187 tarzı duo fibre İnglot 27gt ile de sürdüm ama o şekilde de allık bi bölgede toplandı yayamadım :S
 Aşağıdaki fotoda -yastık- yanağımda duruşunu görebilirsiniz. Ben renk görünsün diye hem fazla hem de yayarak sürdüm. Normalde allığı böyle ağzıma ve gözüme kadar sokmuyorum :D
 Kalıcılığı şüphesiz muhteşem! Yazın sıcağında yüzümde hiç bozulmadan kalan tek allıktı kendisi :)
 Yüze canlılık kattığı da bi gerçek. Solgunluğunuzu alıp götürüyor ve kışın soğukta kalmış da yanaklarınız kızarmış gibi doğal duruyor :)

 Fiyatı 65 tl ve ürün 4.8 g.

23 Ekim 2011 Pazar

The Body Shop Nutriganics Yüz Temizleme Köpüğü


 Aslında Sebamed likitten paraben içermesine rağmen çok memnunum. Bırakmayı düşünmüyorum ama paraben konusu da içimi kemirmiyor değil :/ Gerçi ne kadar kaçsak da kullandığımız çoğu üründe paraben mevcut ama ne bileyim belki Fresh Line'dan başka bi temizleme ürünü bakarım. Neyse.

 Nutriganics serisinde geçen aylarda 2 al 1 öde kampanyası oldu. Onur'un da bu köpüğü ne kadar çok sevdiğini hatırlayıp denemek için aldım 2 tane :) Nutriganics organik bi seri ve 30lu yaşlarda oluşmaya başlayan ilk kırışıklık etkileri için üretilmiş, ECOCERT sertifikalı bi seri. Beni en çok organik olması etkiledi.
 Köpük şeklinde bi temizleyici. Kullanmadan önce şişeyi çalkalıyorum sonra 3-4 pompa üründen alıp direk yüzümü yıkıyorum. Fondötensiz/pudrasız ciltte çok güzel köpürüyor, diğer türlü köpürmesi azalıyor ama cildi fond. ve pudra kalıntısından çok güzel arındırıyor. Köpük yüzünüzde beyazdan ten rengine dönüyor :D Sonrasında tonikli pamukla sildiğimde fondöten kalıntısıyla karşılaşmıyorum.
 2-3 haftadır kullanıyorum. Kullanmaya başladığım ilk haftalarda cildimi gerip kurutmuştu malesef. Artık havalar serinledi, benim cildim de karmadan kuruya dönmeye başladı. Ama elimde başka temizleyici olmadığı için ben yine de bi süre daha kullanmaya devam ettim. Yüzümü yıkadıktan sonra cildim yine de hafif gergin olsa da kurumuyor artık, cildim alışmaya başladı galiba. Fakat yeni bi temizleyici alınca bunu yazın kullanmak için kaldırmayı düşünüyorum şayet havalar daha da soğuduğu zamanlarda nemlendirici sürsem bile cildimi kurutacak gibi görünüyor :/ Bana sorarsanız bu ürün karmadan yağlıya dönük ciltlere daha uygun.
 Yazın çok severek kullanacağım bi temizleyici olacak gerçekten ama şimdi bana nemlendiricili, organik bi temizleyici lazım :/ Önerilere açığım :)

Fiyatı 25-30 tl ve ürün 150 ml.

18 Ekim 2011 Salı

OPI - Here Today... Aragon Tomorrow


 Trendyol'dan alıp 4 gözle beklediğim ojeciğim :)
 Rengini ben daha açık ve yeşili daha belirgin bekliyodum aslında ama bu ton da çok güzel gerçekten :) Uzaktan neredeyse siyah görünüyor, asıl güzelliği güneş altında ortaya çıkıyor. Ank.da şu günlerde güneşi zor görür olduk o nedenle güneş altında foto çekemedim malesef :/
 Fotoda 2 kat oje üzerine tek kat şeffaf oje var. Aslında şeffaf ojeye bile gerek yoktu tek başına ojenin çok güzel bi parlaklığı var ama işte dayanıklığı artırma amacıyla sürdüm ben yine de :)
 Kıvamı Flormar,Pastel,Rimmel vb. ojelere göre daha sıvı geldi bana, ki bu da uzun süre ağdalanmadan kullanabileceğimi gösteriyor :) 15 ml oje zaten zor biter :)
 Kuruma hızı çok iyi, hemen kuruyor. Ve dayanıklığını da çok beğendim.

 Fiyatı tam emin değilim ama 30-35 tl arası sanıyorum, keşke daha uygun fiyatlı olsa da diğer renklerini de denesem :/

13 Ekim 2011 Perşembe

Avon Glimmerstick Diamonds "Emerald Glow" Göz Kalemi


 Bu serinin Twilight Sparkle rengini önceden ayıla bayıla anlatmıştım sizlere :) Aynı şeyler Emerald Glow için de geçerli. Kalıcılık desen süper, uygulaması rahat, simleri gün içerisinde öyle tüm yüzünüze dağılmıyor :)


 Rengi grimsi bi yeşil, içinde yeşil renkte minik simleri var.
 Ben bu kalemin alt kirpik dibindeki duruşunu daha çok beğeniyorum. Kulak pamuğuyla da hafifçe dağıtınca daha hoş duruyor :) Üst kirpik dibinde siyah veya kahve bi eyeliner, alt kirpik dibinde ise yoğun uygulanmış ve hafifçe dağıtılmış Emerald Glow ile çok güzel göz makyajları yaratabilirsiniz.
 Kasım kataloğunda fiyatı 19 tl, indirimde değil şimdi baktım da. Ama eninde sonunda girerler indirime nasılsa :)
 Bu arada twilight sparkle rengi kalktı mı acaba? Kasım kataloğunda göremedim :/

6 Ekim 2011 Perşembe

Flormar #385


 Bu sıralar renkli maviler yeşiller sarılar yerine böyle koyu, klasik renkleri sürer oldum. Sonbahar benim için gerçekten başladı :(
 Senelerdir favori kırmızı ojemdir 385 :) Beyaz ellere turuncu tonlu kırmızılar, bayrak kırmızıları yerine böyle bordomsu koyu kırmızıları daha çok yakıştırıyorum ben ve kendimde de böyle renkleri daha sık kullanıyorum.
 Tırnaklarımda 2 kat sürülü ve bugün ojenin tırnaklarımdaki 4ncü günü :) Silmeden önce çekip göstermek istedim. Uçlardan hafiften soyulmaya başladı ama dayanıklığı iyi bence.
 Malesef fotoğraf makinem bozuldu, bu fotoyu tel ile çekmek zorunda kaldım o nedenle netliği pek iyi değil. Tamir edilene veya yenisi alınana kadar bilgisayarda fotoları hazır olan ürünleri tanıtıcam :/ Bu sıralar fazla yazı yazamayacağım anlayacağınız :(

  Bi de Trendyol'dan OPI oje aldım bu haftasonu gelir sanıyorum. Sürüp sizlere göstermek için sabırsızlanıyoruuum :}

3 Ekim 2011 Pazartesi

Lancome Bi-Facil Göz Makyaj Temizleyicisi


 Bu ürünü bitireli 10 gün filan oldu ama yazısını üşengeçlikten anca yazabiliyorum :)
 Lancome'un hypnose drama kofresinin içinde vardı bu 30 mllik temizleyici. Benim de çok merak ettiğim bi üründü, sevinerek almıştım. Ama beklentilerim fazlaydı galiba ki biraz hayal kırıklığına uğradım.

 Çift fazlı temizleyicilerden, çalkalayınca aşağıdaki görüntü ortaya çıkıyor;


 Bu şekilde pamuğunuza döküp makyajınızı siliyorsunuz.
 Bloglardan okuduğum kadarıyla çoğu kişinin çok beğendiği bi ürün, makyajlarını zorlanmadan temizleyenler çok ama durum bende öyle olmadı malesef ben yine eyelinerımı ve rimelimi uğraşarak temizledim, yine gözlerim acıdı :/
 Makyajı temizledikten sonra bıraktığı his de hoşuma gitmedi. Böyle yağlı gibi kaygan bi tabaka kalıyor temizleme ardında :/ Sonrasında yüzümü iyice yıkama isteği uyandırıyor bende. 
 Göze kaçtığı zaman gözü yakma gibi bi problem yok, en sevdiğim yanı bu oldu :)

 Bilemiyorum belki de deneme ürünü olduğu için orjinali gibi değildir. Ama orjinal boyunu almayı düşünmüyorum şahsen.