29 Ekim 2011 Cumartesi

Kiehl's Ultra Facial Moisturizer


Değişen havalarla birlikte cildim de kurumaya başladı, nem maskelerine ve biraz daha yoğun nemlendiricilere dört elle sarılmış durumdayım. Ne yazık ki ‘’karma ve nemsiz’’ bir cildim var. Aynı anda hem yeteri kadar nem sağlamak hem de parlamasını önlemek biraz zor oluyor :D

Aslında ‘’tüm cilt tiplerine uygundur’’ ibaresi taşıyan ürünleri pek tercih etmiyorum, bir kereye mahsus ezber bozayım dedim, çünkü bu nemlendirici Kiehls’in en çok satan ürünlerinden birisi ve çok fazla müdavimi var. Almadan önce internette bayağı bir araştırdım, kullananların yüzde 90’ı memnun kalmış. Ee madem herkes memnun, ben de bir şans vereyim dedim.

İçeriğinde badem yağı ve kayısı yağı var, bu yüzden yapısı biraz yağlı. Miktarı çok iyi ayarlamak gerekiyor, çünkü fazla sürünce parlamaya neden olabiliyor. Kullanmaya başladıktan 3 gün sonra cildimde ciddi anlamda bir sivilcelenme başladı, panikledim ve birkaç günlüğüne kullanmayı bıraktım. Sivilceler indikten sonra tekrar kullanmaya başladım, neyse ki tekrar sivilcelenme olmadı.. Şu an için iyi gidiyoruz. Birden yoğun bir nemlendiriciye geçince cildimin buna tepki verdiğini düşünüyorum.

Peki sonuçlar nasıl? Bir kere cildimi resmen neme doyuruyor. Özellikle maske-peeling sonrası cildimi yumuşacık yapıyor, sabah uyandığımda cildim çok iyi görünüyor. Kokusuz olması da artı bir özellik benim için. Kış tam anlamıyla gelince (hava burda halen 20 derecelerde) işime daha çok yarayacağını düşünüyorum. Fakaaat ürünün ambalajı ile alakalı ciddi sorunlarım var :D Şöyle ki ürün akışkan değil yani şişeyi ters çevirip sallayınca dökülmüyor, şişeyi sıkmak gerekiyor ama şişe yumuşak falan değil, sert. Bu yüzden sıkınca miktarı ayarlamak çok zor oluyor, bazen haddinden fazla çıkıyor.

75 ml ve 125 ml olmak üzere 2 ayrı boyda satılıyor. Ben 75 ml olanı aldım, şimdiden yarısına yakınını bitirdim bile. Eğer daha güzel bir nemlendirici bulamazsam bitince tekrar alabilirim. Kullandığınız ve işte budur dediğiniz, karma ciltlere uygun nemlendirici önerilerinizi de bekliyorum ;)

27 Ekim 2011 Perşembe

Neler Bitirdim: 3


Benim en fazla kullandığım ürünler kapatıcılardır, gördüğünüz gibi bunu da ortadan kesip son pigmentine kadar kullandım :D Bu 3. tüpüm diye hatırlıyorum. Yapısı, bitişi, kalıcılığı gayet iyi. Yenisini birkaç ay sonra almayı düşünüyorum çünkü şu ara Smashbox High Definition ve Mac Pro Longwear kullanıyorum. (Pro Longwear'ın yazısı yakında gelecek)

Pastel Matte Top Coat'u pek sevmedim çünkü yapısı çok yoğun geldi. Alix Avien 65 ise french için gayet başarılı bir baz.
The Body Shop Salatalıklı Toniği, Gözde'nin tavsiyesiyle almıştım, 2. şişeyi bitirdim. Tonikten çok makyaj temizleyici olarak kullandım, yerine yine aynı seriden Salatalık Temizleyici Süt'ü alıcam.

Nivea Black & White Roll On'dan çok memnunum, fakat kokusundan yavaş yavaş sıkılmaya başladım :P Başka birşey denemeyi düşünüyorum.

Akşamları yüzümü yıkadıktan sonra su bazlı, hafif nemlendiriciler kullanmaya çalışıyorum, Rival de Loop'un nemlendiricisini de bu yüzden aldım. Fakat parfüm kokusu çok baskın. Bu yüzden ellerime, dirseklerime falan kullanarak bitirdim.
Neutrogena Pink Grapefruit Scrub'ın performansını çok beğendim, karma-yağlı bir cildiniz varsa bir deneyin derim. Hem uzun süre gidiyor, hem de fiyatı çok uygun.

26 Ekim 2011 Çarşamba

NARS "Exhibit-A" Allık


 Exhibit A ne zamandır istediğim bi allıktı. Bu allığı ilk gördüğümde "bu ne be! Kim alır ki bunu :S" demiştim :D Taaa kii Sephora'da yüzüme uygulanıncaya kadar :) O an bu allık bi gün kesinlikle benim olacak demiştim :) Ve yaklaşık 2 ay önce Harvey Nichols indiriminde mağazadaki son Exhibit A'i de ben aldım :)

 Renk gözünüzü alıyor, korkutucu değil mi? :D

 Kesinlikle inanılmaz pigmentli bi allık, fırçayı hafifçe değdirmeniz yeterli. Kaç kere kullandım ama hala o ilk açıldığında üzerinde bulunan ince çizgiler silinmedi. Benim ömrüm biter bu allık bitmez :P
 Ben bu allığı MAC 138 fırçanın Sigma versiyonuyla sürüyorum. Sadece uç kısmına allığı alıp uyguluyorum. En iyi sonucu bu fırça ile aldım. Uç kısmıdaki kıllarla allığı sürüp çevresindeki kıllarla allığı doğal ve homojen yayıyor. Normal allık fırçasıyla denedim, sonuç faciaydı. MAC 187 tarzı duo fibre İnglot 27gt ile de sürdüm ama o şekilde de allık bi bölgede toplandı yayamadım :S
 Aşağıdaki fotoda -yastık- yanağımda duruşunu görebilirsiniz. Ben renk görünsün diye hem fazla hem de yayarak sürdüm. Normalde allığı böyle ağzıma ve gözüme kadar sokmuyorum :D
 Kalıcılığı şüphesiz muhteşem! Yazın sıcağında yüzümde hiç bozulmadan kalan tek allıktı kendisi :)
 Yüze canlılık kattığı da bi gerçek. Solgunluğunuzu alıp götürüyor ve kışın soğukta kalmış da yanaklarınız kızarmış gibi doğal duruyor :)

 Fiyatı 65 tl ve ürün 4.8 g.

23 Ekim 2011 Pazar

The Body Shop Nutriganics Yüz Temizleme Köpüğü


 Aslında Sebamed likitten paraben içermesine rağmen çok memnunum. Bırakmayı düşünmüyorum ama paraben konusu da içimi kemirmiyor değil :/ Gerçi ne kadar kaçsak da kullandığımız çoğu üründe paraben mevcut ama ne bileyim belki Fresh Line'dan başka bi temizleme ürünü bakarım. Neyse.

 Nutriganics serisinde geçen aylarda 2 al 1 öde kampanyası oldu. Onur'un da bu köpüğü ne kadar çok sevdiğini hatırlayıp denemek için aldım 2 tane :) Nutriganics organik bi seri ve 30lu yaşlarda oluşmaya başlayan ilk kırışıklık etkileri için üretilmiş, ECOCERT sertifikalı bi seri. Beni en çok organik olması etkiledi.
 Köpük şeklinde bi temizleyici. Kullanmadan önce şişeyi çalkalıyorum sonra 3-4 pompa üründen alıp direk yüzümü yıkıyorum. Fondötensiz/pudrasız ciltte çok güzel köpürüyor, diğer türlü köpürmesi azalıyor ama cildi fond. ve pudra kalıntısından çok güzel arındırıyor. Köpük yüzünüzde beyazdan ten rengine dönüyor :D Sonrasında tonikli pamukla sildiğimde fondöten kalıntısıyla karşılaşmıyorum.
 2-3 haftadır kullanıyorum. Kullanmaya başladığım ilk haftalarda cildimi gerip kurutmuştu malesef. Artık havalar serinledi, benim cildim de karmadan kuruya dönmeye başladı. Ama elimde başka temizleyici olmadığı için ben yine de bi süre daha kullanmaya devam ettim. Yüzümü yıkadıktan sonra cildim yine de hafif gergin olsa da kurumuyor artık, cildim alışmaya başladı galiba. Fakat yeni bi temizleyici alınca bunu yazın kullanmak için kaldırmayı düşünüyorum şayet havalar daha da soğuduğu zamanlarda nemlendirici sürsem bile cildimi kurutacak gibi görünüyor :/ Bana sorarsanız bu ürün karmadan yağlıya dönük ciltlere daha uygun.
 Yazın çok severek kullanacağım bi temizleyici olacak gerçekten ama şimdi bana nemlendiricili, organik bi temizleyici lazım :/ Önerilere açığım :)

Fiyatı 25-30 tl ve ürün 150 ml.

18 Ekim 2011 Salı

OPI - Here Today... Aragon Tomorrow


 Trendyol'dan alıp 4 gözle beklediğim ojeciğim :)
 Rengini ben daha açık ve yeşili daha belirgin bekliyodum aslında ama bu ton da çok güzel gerçekten :) Uzaktan neredeyse siyah görünüyor, asıl güzelliği güneş altında ortaya çıkıyor. Ank.da şu günlerde güneşi zor görür olduk o nedenle güneş altında foto çekemedim malesef :/
 Fotoda 2 kat oje üzerine tek kat şeffaf oje var. Aslında şeffaf ojeye bile gerek yoktu tek başına ojenin çok güzel bi parlaklığı var ama işte dayanıklığı artırma amacıyla sürdüm ben yine de :)
 Kıvamı Flormar,Pastel,Rimmel vb. ojelere göre daha sıvı geldi bana, ki bu da uzun süre ağdalanmadan kullanabileceğimi gösteriyor :) 15 ml oje zaten zor biter :)
 Kuruma hızı çok iyi, hemen kuruyor. Ve dayanıklığını da çok beğendim.

 Fiyatı tam emin değilim ama 30-35 tl arası sanıyorum, keşke daha uygun fiyatlı olsa da diğer renklerini de denesem :/

13 Ekim 2011 Perşembe

Avon Glimmerstick Diamonds "Emerald Glow" Göz Kalemi


 Bu serinin Twilight Sparkle rengini önceden ayıla bayıla anlatmıştım sizlere :) Aynı şeyler Emerald Glow için de geçerli. Kalıcılık desen süper, uygulaması rahat, simleri gün içerisinde öyle tüm yüzünüze dağılmıyor :)


 Rengi grimsi bi yeşil, içinde yeşil renkte minik simleri var.
 Ben bu kalemin alt kirpik dibindeki duruşunu daha çok beğeniyorum. Kulak pamuğuyla da hafifçe dağıtınca daha hoş duruyor :) Üst kirpik dibinde siyah veya kahve bi eyeliner, alt kirpik dibinde ise yoğun uygulanmış ve hafifçe dağıtılmış Emerald Glow ile çok güzel göz makyajları yaratabilirsiniz.
 Kasım kataloğunda fiyatı 19 tl, indirimde değil şimdi baktım da. Ama eninde sonunda girerler indirime nasılsa :)
 Bu arada twilight sparkle rengi kalktı mı acaba? Kasım kataloğunda göremedim :/

10 Ekim 2011 Pazartesi

Alessandro Kalıcı French



Ay sonunda Douglas'ta kalıcı French Manikür yaptırdım, Twitter'dan bazı arkadaşlar foto ve yorum istemişlerdi, bugün tam 10 gün olduğuna göre yorumlarımı yazabilirim :)

Aslında aklımda böyle bir uygulama yaptırmak yoktu, Douglas'a Opi'ın french ojesini almak için gitmiştim. Fakat ne yazık ki kalmamıştı. Görevlilerden biri o zaman size kalıcı french yapalım falan diyince, e hadi yapalım o zaman dedim :D

Kullanılan ojeler Alessandro'nun Lac Sensation serisindeki ojeler, bu seri kalıcı oje uygulaması için özel olarak üretilmiş. Uv cihazının altında 90 saniyede tamamen kuruyor, hiçbir şekilde çizilmiyor, 3 haftaya kadar kalıcılık sağlıyor ve özel asetonu dışında başka bir asetonla çıkmıyor. Bunlar vaad edilenler, yazının sonunda ne kadar doğru olup olmadıklarını yazıcam.

İlk önce tırnaklarım hazırlandı, besleyici serum ile güçlendirici krem sürüldü (Ben zaten evde güzelce törpüleyip şekil vermiştim, katikülleri falan güzelce kesmiştim) Base coat, 2 kere french bazı, top coat olmak üzere 4 kere oje uygulandı, her oje uygulamasından sonra ellerim 90 saniye fotoda gördüğünüz UV cihazında bekletildi. Toplam 45 dakikada uygulama tamamlandı.




Sonuç fotoda gördüğünüz gibi. Fotoyu 3. gün çekmiştim sanırım. Uç kısımlara sürülebilecek iki renk vardı, rakı beyazı ve soft beyaz. Ben çok sırıtmaması için soft beyazı tercih ettim, bir de fotodakinden 5 kat daha parlak aslında fakat yine sırıtmaması için top coat sürüldükten sonra asetonla parlaklığını hafifçe aldılar, daha doğrusu ben öyle olmasını istedim.

Bugün 10. gün oldu, vaad ettiklerini gerçekleştirdi mi evet. Hiçbir şekilde çizilmedi, soyulmadı. Tırnaklarım uzamaya başladığı için normal olarak biraz bozuldu. Ben de tırnaklarımdan çıkardım. İlk önce aseton ile çıkar diye düşündüm fakat hiçbir şekilde çıkmadı :D Bugün o kadar miskinim ki kalkıp Douglas'a gidecek halim hiiç yok, törpünün sivri kısmıyla uçlarından girdim ve tabaka şeklinde soyarak çıkardım, doğru mu yaptım bilmiyorum ama tırnaklarımdan tamamen çıktı.

Belki bir 4 gün daha tırnaklarımda kalabilirdi; içim rahat etmediği için çıkardım, tırnaklarım nefes almıyor çünkü.. Tırnak sertleştirici ve besleyici kremimi sürdüm şimdilik :) Tırnaklarım birkaç gün dinlensin belki tekrar yaptırabilirim, emin değilim :) Bu arada biliyorum tırnaklarım çok küçüüüük :P

8 Ekim 2011 Cumartesi

The Body Shop Kenevir El Kremi ve Yves Rocher Arnica El Kremi



Sonbahar geldi ve yine ellerim kurumaya başladıııı. Ben de bu gördüğünüz el kremlerini aldım ve kullanmaya başladım. Aslında kuruyan sadece ellerim değil, yüzüm de kurumaya başladı, bu yüzden daha yoğun bir nemlendiriciye geçtim, onun yazısı da yolda :)

Kenevirli El Kremini geçen ay kankam Zeynep’le kozmetik alışverişimiz sırasında aldım. Oldukça yoğun bir yapısı var; bu yüzden çok kuruyan, yoğun neme ihtiyaç duyan eller için uygun. Ben sadece 2 kere kullandım ve bir daha kullanmayı düşünmüyorum. Çünkü çok çok ağır ve kötü bir kokusu var. Belki sürdükten sonra kokusu azalır diye düşünmüştüm fakat öyle olmadı. Bir ürün alırken kokusunda mutlaka bakarım, buna aceleden bakmamıştım ne yazık ki...




Yves Rocher Arnica El Kremini ise her sonbahar mutlaka alıyorum, ellerimi yağlandırmadan yeteri kadar nemlendiriyor. Hafif ve tatlı bir kokusu var. Asıl sevdiğim özelliği ise çok çabuk emilmesi. Bazen manikür sonrası tırnak diplerine masaj yaparak ta kullanıyorum, işe yarıyor.

6 Ekim 2011 Perşembe

Flormar #385


 Bu sıralar renkli maviler yeşiller sarılar yerine böyle koyu, klasik renkleri sürer oldum. Sonbahar benim için gerçekten başladı :(
 Senelerdir favori kırmızı ojemdir 385 :) Beyaz ellere turuncu tonlu kırmızılar, bayrak kırmızıları yerine böyle bordomsu koyu kırmızıları daha çok yakıştırıyorum ben ve kendimde de böyle renkleri daha sık kullanıyorum.
 Tırnaklarımda 2 kat sürülü ve bugün ojenin tırnaklarımdaki 4ncü günü :) Silmeden önce çekip göstermek istedim. Uçlardan hafiften soyulmaya başladı ama dayanıklığı iyi bence.
 Malesef fotoğraf makinem bozuldu, bu fotoyu tel ile çekmek zorunda kaldım o nedenle netliği pek iyi değil. Tamir edilene veya yenisi alınana kadar bilgisayarda fotoları hazır olan ürünleri tanıtıcam :/ Bu sıralar fazla yazı yazamayacağım anlayacağınız :(

  Bi de Trendyol'dan OPI oje aldım bu haftasonu gelir sanıyorum. Sürüp sizlere göstermek için sabırsızlanıyoruuum :}

5 Ekim 2011 Çarşamba

Rival de Loop Concealer Paleti


Elimdeki concealerlar bitene kadar yenilerini almamayı planlıyordum, fakat bunu denemek istedim, çünkü çok çok ucuzdu :)


Alırken en çok yeşil kısmını kullanırım diye düşünmüştüm , ama kırmızılıkları hiç kapatmıyor ya da nötrlemiyor. Simli olana zaten hiç dokunmuyorum :D Geriye kalan iki rengi ise arada sırada göz kapağıma ve göz kapağı ile kaş arasındaki bölgeye aydınlatma amaçlı kullanıyorum. Çok iyi bir ürün değil, sıkılana kadar kullanılabilir.

3 Ekim 2011 Pazartesi

Lancome Bi-Facil Göz Makyaj Temizleyicisi


 Bu ürünü bitireli 10 gün filan oldu ama yazısını üşengeçlikten anca yazabiliyorum :)
 Lancome'un hypnose drama kofresinin içinde vardı bu 30 mllik temizleyici. Benim de çok merak ettiğim bi üründü, sevinerek almıştım. Ama beklentilerim fazlaydı galiba ki biraz hayal kırıklığına uğradım.

 Çift fazlı temizleyicilerden, çalkalayınca aşağıdaki görüntü ortaya çıkıyor;


 Bu şekilde pamuğunuza döküp makyajınızı siliyorsunuz.
 Bloglardan okuduğum kadarıyla çoğu kişinin çok beğendiği bi ürün, makyajlarını zorlanmadan temizleyenler çok ama durum bende öyle olmadı malesef ben yine eyelinerımı ve rimelimi uğraşarak temizledim, yine gözlerim acıdı :/
 Makyajı temizledikten sonra bıraktığı his de hoşuma gitmedi. Böyle yağlı gibi kaygan bi tabaka kalıyor temizleme ardında :/ Sonrasında yüzümü iyice yıkama isteği uyandırıyor bende. 
 Göze kaçtığı zaman gözü yakma gibi bi problem yok, en sevdiğim yanı bu oldu :)

 Bilemiyorum belki de deneme ürünü olduğu için orjinali gibi değildir. Ama orjinal boyunu almayı düşünmüyorum şahsen.