28 Haziran 2011 Salı

Claire's #66


 Açık sarı ile birlikte aldığım son oje de buydu :) Bu oje diğerlerinden daha yoğun yapıda 2 katta şişedeki rengini verdi :)
 Ben çok sevdim, bu yaz sık sık kullanacağım. Bi dahaki Claire's ziyaretimde bi tane daha alıp stoklamayı düşünüyorum :)


24 Haziran 2011 Cuma

Flormar #377


 Gerçek rengini pek doğru yansıtamasam da çok hoş, nar çiçeği tonunda bi oje bu. Fotoda fazla kırmızıya dönük çıkmış, hafif turunculuk da var. Yazları kullanmayı sevdiğim ojelerimden biri :)

Neler Bitirdim: 1


Bu ay yarım yarım kullanıp ta bıraktığım birçok şeyi bitirdim, bunlar da bu hafta bitenler. Dolabımda bayağı boş yer açıldı :)

1) Yves Rocher Duş Jeli: Sedir ağacının kokusuna bayılırım ben, bu duş jeli de buram buram sedir ağacı kokuyor. Tekrar almak istedim ama artık üretilmiyormuş. Başka birşey bakıcam.

2) Piz Buin Tan Intensifier: Bu ürünü geçen yaz almıştım ve bayağı kullanmıştım. Geçen hafta güneşlenirken tekrar kullandım ve bitti. Spray şeklinde, kuru beyaz bir losyon. Vıcık vıcık yağları sürmeyi sevmeyenler bunu tercih edebilir. Ben yerine başka birşey aldım, ilerleyen günlerce onu da yazıcam. Piz Buin'in plaj ürünlerine bakmanızı öneririm, güzel ürünleri var ve fiyatları uygun.

3) Yves Rocher Framboise Edt: Bunu da geçen yıl almıştım, frambuaz kokusunu çok sevdiğim için. İçinde hala biraz var ama bozulmuş, kokusu değişmiş. Yenisini alabilirim.

4) Nivea Cool Kick Balsam: Ne zaman aldım ve hangi kafayla aldım bilmiyorum ama berbat birşey. Yüzüme tutkal sürsem daha iyi. 1 kere kullandım, çöpe gidicek.

5) AA Cosmetics Göz Çevresi Kremi: Bugüne kadar kullanıp ta en sevdiğim göz çevresi ürünlerinden biriydi bu, harika nemlendiriyor ve morluklara gözle görülür bir etkisi var. Ne yazık ki Türkiye'de satılmadığı için yenisini almak mümkün değil.

6) Yves Rocher Hydra Spesific Nemlendirici: Bol silikonlu bir ürün, hiç ama hiç sevmedim. Dolapta beklemekten bozulmuş zaten, geçen yaz almıştım. Çöpe gidicek.

7) Palette Saç Maskesi: Bu sanırım annemin saç boyalarının içinden çıkıyor, dolapta bir sürü var. Denize birkaç kere girmiş olmama rağmen 3 numara kısalıkta olan saçlarım kurudu kepeklenmeye başladı :D Ben de nemini tekrar kazanması için bundan kullandım 3-4 defa, iyi geldi. Kalanları da kullanıcam.

20 Haziran 2011 Pazartesi

Max Factor Ruj {825-Pink Brandy}


 Max Factor'ün fazla ürününü kullanmadım. Bi zamanlar creme puff pudrasını ve lasting performance fondötenini almıştım ama her ikisinin de renkleri bana uymamıştı :/ Pudra-fondöten renk tonları konusunda başarısız bi marka bence. Halbuki fondöteninin dokusunu çok beğenmiştim :( Bi de ilk çıktığı zamanlarda bi tarafı kalıcı ruj bi tarafı gloss olan ürününden almıştım, ondan da nefret etmiştim.
 Bunlar dışında geçen aylarda bi de rujunu aldım indirimden :) Ve çok beğendim! Hem sürülüşünün kolay olması, hem de kalıcı olması nedeniyle çok severek kullanıyorum. Diğer rujlara göre kalıcılığı gerçekten çok güzel, peçeteyle silinse bile dudakta rengini belli ediyor :)
 Bu rengi de indirimden önce gözüme kestirmiştim zaten :} Gerçek rengini görebilmeniz için tuhaf bi açıdan çektim, idare edin :)) 

Fiyatı 30-35 tl.

16 Haziran 2011 Perşembe

The Body Shop Klasik Allık {10}


 Benim indirimden kaptığım yeni oyuncağım bu allık :)
 Daha önce bu allık serisi ile ilgili bi yazı yazmıştım, buradan ulaşabilirsiniz :) Bi daha aynı şeyleri yazmıcam.


 Rengin güzelliğine bakar mısınızzz? :) Benim gibi şeftali tonuna hasta kişilerin beğeneceğine eminim ;)

 Fiyatı 28 tl (zam gelmiş sanıyorum) ve ürün 4 g.
 İndirimle 20 tl gibi bi fiyata aldım.

Claire's #76

  Claire's 64 ile birlikte aldığım ojelerden biri de buydu :)
 Rengi güzel olmasına güzel ama şeffaflık sorunu var :/ Ben yoğun olarak uygulamama rağmen 3 katta bu görüntüyü elde edebildim. Katları ince uyguluyorsanız en az 4 kat gerekli bence.
 Şeffaf olmasa, uğraştırmasa yazlık çok güzel bi oje olabilir kendisi :)



4 Haziran 2011 Cumartesi

Claire's #62


 Geçen gün yoldaki mantarlara takılıp yere kapaklanmam sonucu sağ kolumu sakatladım malesef  :( 2 gündür bileğimden dirseğime kadar kremler sürüp, bezlerle sarıp duruyorum. Kolumu hareket ettirdikçe ağrı yapıyor ama bugün çok daha iyiyim çok şükür elimi suratıma getirebiliyorum, yüzümü yıkayabiliyorum hiç değilse :D Valla kolu kırık olanlara Allah acil şifa ve sabır versin, benim sadece düşme sonucu kol kasımda bi zedelenme oldu, o bile şu 3 günde beni bezdirmeye yetti :/ Pazartesi'ye bişeyim kalmaz sanıyorum :)

 Son lanet 3 günümden sonra önceden aldığım ama sürmeye yeni fırsat bulduğum ojemi tanıticiğiim sizlere :) Kolu sakatladığım günün sabahı sürüp, çektim bu fotoyu.. Anısı var :D
 2 kat Flormar 313 (siyah) ojenin üstüne tek kat Claire's 62 ve tek kat şeffaf oje var tırnaklarımda.
 Rengi mavi desen değil yeşil desen değil, değişik bi renk :) Ama ben çok sevdim :]

 Fiyatı 3 tl ve ürün 7 ml.