6 Mayıs 2011 Cuma

The Body Shop "Frambuaz"lı Body Butter


 Frambuaz kokusuna bayıldığımdan önceden bahsetmiştim. Bu vücut kremini de koklamalara doyamıyorum. Ten kokumla birleşince kokusu biraz değişse de seviyorum ben bu kremi, arada kapağını açıp koklayarak mutlu oluyorum ☺ Benim gibi frambuaz delilerine tavsiye ederim.
 Body butterlar cildime ağır geliyor biraz, özellikle ellerime gündüz dışarı çıkarken süremiyorum. Benim ellerim zaten normalde de biraz terler bi de bu kremi sürünce vıcık vıcık oluyor ellerim. Bu nedenle genelde geceleri sürebiliyorum. Bunun dışında nemlendirmesi filan güzel bence, memnunum. 
 Frambuazlı losyon da vardı yanlış hatırlamıyorsam bu kremi bitirebildiğim zaman losyonunu alıcam.

 Ürün 200 ml.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder