20 Ocak 2011 Perşembe

Elizabeth Arden Far Ve Allık Paleti

 Şurada kendisinden bahsettiğim setin içindeki ilk ürün 12 far ve 2 allığın birlikte olduğu bi palet.
 Her paletin ve ürünün dışı aynen aşağıdaki gibi. Gayet sade,güzel bi dış kabı var. Sağlam gibi de görünüyor.



 İçindekilere gelirsek :) Büyük bi aynası var,aplikatör yok ama gerçi olsa da bana farketmez atarım :]
 Soldaki paletin flaşsız-gün ışığındaki,sağdaki flaşlı çekimdeki görünüşü.


Farların swatchları;
 Sol üstteki paletin üstteki 6 rengin,sağ üstteki de paletin altındaki 6 rengin swatchu. Sol ve sağ alttakiler de flaşlı çekimdeki görünüşleri.



Paletteki allıkların gün ışığındaki ve flaşlı çekimdeki görünüşleri;


 Farların da allıkların da yapıları çok güzel,yumuşacıklar ve kolay renk veriyorlar. Renklerine diyecek yok zaten hepsi benim rahatlıkla kullanabileceğim tonlar :) Henüz kullanmadığım için kalıcılıkları hakkında bilgi veremicem ama kalıcılık olarak da güzeldirler bence ;)

 Fotoların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

5 yorum:

  1. ne kadar güzelmiş :)
    aplikatör olmaması iyi olmuş,boşu boşuna bir yer ayırıyolar ona da

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, renkler çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim bayanlar :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş güle güle kullan (:

    YanıtlaSil