8 Ocak 2011 Cumartesi

└►Bitenler #2

Bitenler #1 yazısını 8 Aralık'ta yazmışım :) O zamandan beri,1 ay içinde, bitirdiklerim bunlaaar;


1.Palermo-Be Delicious Parfüm: Bu kokudan o kadar çok sıkıldım kii tuvalet kokusu olarak kullanarak bitirdim artık. Alalı 4-5 sene olmuştu zaten,eskiden beğenirdim ferah temiz bi kokusu var ama son bikaç senedir içimi bayıyor,hapşırtıyordu sonunda bittiii :/

2.Duru Çilekli Duş Jeli: Bundan kaç tane bitirdim hatırlamıyorum artık,o kadar çok seviyorum ki kokusunu :)) Her yerde de bulunmuyoır malesef :/ Evde bitmeyi bekleyen duş jellerim olduğu için bi süre almam artık.

3.The Body Shop Love etc. Body Butter: Bunu geceleri yatmadan önce ellerim için kullandım. Kokusu süperrr,benim ellerim için ağır geliyor malesef yağlı his bırakıyor gündüzleri kullanamıyorum body butterları o yüzden :( Ama o tatlı kokusu için tekrar alabilirim bi süre sonra.

4.Nivea Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi: Beğenmedim. Tamam gözleri yakmıyor filan ama rimeli de çıkartamıyor,bi daha almam.

5.The Body Shop Japanes Cherry Blossom Vücut Spreyi: Çantamda taşıyordum,arada fıslatıyordum. Kalıcı değil ama kokusu çok güzel bayılarak kullandım. Tekrar alabilirim :)

6.NARS Makyaj Temizleme Yağı: Bu sample boyu ama bana baya süre gitti. Göz makyajımı temizlemek için kullandım ve çok beğendim. Ama NARS'a o kadar para vermek istemedğim için Sephoranın makyaj temizleme yağını aldım,yakında yazısını yazıcam ;)

7.Fresh Line Hermes Tonik: Yazısı için buradan buyrun.

8.Artistry Cildi Aydınlatıcı Öz: Nemlendiricime 1-2 pompa katarak kullandım. Cilt rengini düzgünleştirdiğini,cildi aydınlattığını vaat ediyor. Gerçekten cildimdeki kızarıklıkları cilde ilk sürüldüğünde hafifiletti ama kalıcı olmuyor malesef bu görüntü :/ Tek başına sürüldüğünde cildi kadife gibi yumuşacık yapıyor,o hisse bayıldım resmen :) Ama şimdilik bi daha almayı düşünmüyorum.

Bunların dışında fotoda olmayan ama bitirdiğim Fresh Line maskelerim de var :)

Öbür aya kadar makyaj malzemesi bitirebilirim umarım :}


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder