30 Kasım 2010 Salı

Lancome Crayon Khol "Noir" Göz Kalemi


 Aslında beğendim kalemi ama 37 tl'ye deymez bence. Herkesin kendi görüşüdür ama gider MAC'ten aynı fiyata misss gibi daha kalitelisini alırım.
 Kalemi elinize sürdüğünüzde biraz sert gibi gelebilir ama göze (ben şimdiye kadar göz içine hiç çekmedim,üst kirpik diplerine uygulayarak kullandım.) kolay çekiliyor. Kalıcılığı göz kapağında fena değil,gün içinde biraz siliniyor gibi geldi bana :/ Üstteki fotoda kalemin tek katta uygulanmış hali var. Tek katta çok koyu simsiyah bi görüntü vermiyor görüldüğü üzere. Üstünden bikaç kez geçmek lazım.
 Ama dediğim gibi ben MAC'in göz kalemini 34 tl'ye aldım ve kalıcılığı ile,sürümü ile bu kaleme 10 basar :) Kofrede ya da indirimde olmadığı sürece alacağımı sanmıyorum. Ancak bu kalemin seveni de çok fazla,deneyin belki siz de beğenirsiniz :)

29 Kasım 2010 Pazartesi

Flormar "Pembiş" Allık

 Flormarın allıklarına bayılıyorum,hem çok kolay renk veriyorlar hem kalıcılar hem de çok uygun fiyatlılar :)
Fotonun üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.
 89 no çok hoş tatlı bi pembe,yüzde çok doğal duruyor :) Bi de 91 no var ki ünlü şeftali tonlu allık onu da alıp denemek lazım :) Kullananlar çok memnun.
 Fiyatı 12 tl.

27 Kasım 2010 Cumartesi

MAC "Crosswires" Ruj


 Eveeet bu ruj MAC'ten aldığım ilk ruj hatta ilk ürün,herşey bu rujla başladı :P 1 sene filan oluyor heralde alalı.
 Rujumuz cremesheen serisinden. MAC'te lustre serisinden sonra en çok sevdiğim seri :) Lustre serisindeki rujlara göre daha yoğun renk veriyor tabi ki de ve gerçekten yapısı krem gibi yumuşacık :) Kalıcılığı da iyi.
 Rengi çok çok güzel,zaten benim favori rujlarımdandır,baya kullanmışım fotoda da görüldüğü üzere. Günlük kullanım için çok uygun,doğal,kırmızı-pembe tonlu bi ruj.
 Aldığımda mevsimlerden yazdı. Ruj eridi,hafiften yamuldu,günlerce buzdolabında beklettim,dışarı çıkarken yanıma alamadım bişeycik olucak caaanım rujuma diye,ne zorluklar atlattı bu rujcağız :) Ama direniyorum bitiricem bu ruju :}
  Neyse fazla söze gerek yok swatchla yazıyı bitirelim artık. :]


 Fiyatı 38 tl (ben aldığımda 33 tl idi ühüü) ve ürün 3 g

Carolina Herrera 212 Parfüm


 Yine bir YKM 30 ml 39 tl indiriminden aldığım ganimet :)
 YKM'de çalışanlar zorla satmışlardı bu parfümü bana,bi daha 30 ml'liği gelmicek,sınırlı sayısı falan filan diye :) İlk başta pek beğenmemiştim ama şimdi ayıla bayıla kullanıyorum. Keşke stoklasaymışım :/ Haftada bir YKM'ye uğruyorum da yok gerçekten de gelmiyor bu parfüm :(
 212,çiçeksi bi parfüm ama öyle bayıcı,bilindik bi çiçek kokusu değil,aksine enerjik bi koku :)
 Sevil'in sitesinde, "Üst notalarında mandarin ve bargamut turunçgilleriyle orta notalarında beyaz yapraklı kamelya, gardenya ve zambak dip notalarında sandal ağacı ve haifi misk bulunan parfüm çiçeksi bir koku" şeklinde tanımlanmış.
 Parfüm EDT malesef EDP'si yok ama EDT olmasına rağmen kalıcılığı bende çok iyi,4-5 saat hissedilir derecede kalıyor ciltte.
 Az kaldığı için kullanmaya da kıyamıyorum artık :(

 Bu parfümün başka bi versiyonu olan "212 sexy" var bi de,onun beğeneni de çok fazla,ben daha denemedim ancak en kısa sürede denemek lazım :)

25 Kasım 2010 Perşembe

İnglot Pigment


 İnglot'un pigment renkleri harikaaa,çeşit çeşit,renk renk içimi açıyor :)
 Bi indirim zamanı duraline ve pigment almak için gitmiştim renk olarak da bunu seçtim. Yeşilin her tonuna bayılırım,bu pigmenti de orda görünce aşık oldum :) Bendeki 31 no. Daha çok duraline ile eyeliner yaparak kullanıyorum bunu ama bi kere de far olarak kullanmıştım. Günlük olarak kullanamıyorum malesef aşırı renkli geliyor bana :) (çok doğal bi insanım sormayın :})


 Kalıcılığı harika diyebilirim,gün boyu silinmeden öylece kalıyor gözde. Sadece uygulaması bana biraz zor geliyor. Fırçaya fazla alınca bütün yüzünüz pigment oluyor,o nedenle gözünüze uygulama yapmadan önce fırçayı pigment kabına ya da elinize pıt pıt vurarak kullanın derim ben :)
 İçinde bol bol,rengarenk simler mevcut.
 Duraline ile kullanımda pigmentin rengi değişiyor. Duraline'ın da bu pigmentle olan yazısını en kısa sürede yazarım :)
 Eksi bi yönü yok bence,diğer renklerini de istiyoruuuuummmm! :]

Pigmentin gün ışığındaki görünüşü;

Pigmentin flaşlı çekimdeki görünüşü;

 Fiyatı 31 tl idi yanlış hatırlamıyorsam ve ürün 2 g.

Loreal Glam Shine 6h Volumizer Gloss


 Max factor'ün kalıcı rujunda hüsrana uğrayınca (bu da başka bi yazının konusu olacak) bu glossu da korkarak aldım açıkçası ama hiç de öyle çıkmadı,severek kullanıyorum şimdi. Yarısına yakını bitti bile :)
 Öyle 6 saat kalıcılığı filan yok tabi ama 2-3 saat rahat dayanıyor :) Kalıcı rujların çoğunda dudağı kurutma sorunu yaşanır ama ben bu glossta öyle bi sorunla şimdiye kadar karşılaşmadım.
 Bu serideki glossların bazılarında dudak dolgunlaştırma özelliği de var,dudağa sürüldüğünde karıncalanmalar başlıyor :) Ancak şahsen ben dudağımda bi dolgunlaşma göremedim :/
 Rengi günlük kullanım için çok çok uygun. İçinde minik altın simler var.
 Gloss dudağa sürüldükten bikaç dk sonra her kalıcı ruj gibi dudağa oturuyor ve yapış yapış oluyor,bu süre içinde dudaklarınızı birbirine bastırmamanız gerekiyor.
 Tek eksi yönü kokusu güzel değil,yoğurt gibi bi tuhaf kokuyor :/
 İndirim filan yakalarsam diğer renklerinden de almak istiyorum :)

 Glossun gün ışığında dudağımdaki görünüşü;

 Glossun beyaz ışık altında dudağımdaki görünüşü;

Fiyatı 30-35 tl ve ürün 6 ml.

24 Kasım 2010 Çarşamba

Artistry Gözenek Temizleyici Maske


 Ciltteki aşırı sebumu (cilt yağı) ve yabancı maddeleri gözeneklerden alıp yok ederek cildi derinlemesine temizlemek amacıyla tasarlanmış krem kıvamında canlandırıcı bir mineralli kil maskesi.

 Özellikleri;

  • Gözeneklerin görünüşünü fark edilir şekilde azaltır.
  • Cildin yüzeyindeki yağları dengeler ve parlamayı azaltır.
  • Cildi yumuşatır, temiz ve tazelenmiş hissedilmesini sağlar.
  • Ciltte ferahlık hissedilmesini sağlar, bu da rahatlamaya yardım eder.
  • Canlandırıcı, hafif hanımeli çiçeği kokusu içerir.
 Tam olarak ne kadar süredir kullandığımı hatırlamıyorum ama kullanmaya başlayalı 3-4 ay rahat olmuştur. Haftada bir kez uyguluyorum,aslında 2-3 kez uygulayınız diyor ama fresh line'ın maskeleriyle birlikte kullandığım için haftada bir defa bana yetiyor.
 İlk olarak sebumu emerek cildi matlaştırdığı bir gerçek,ilk kullandığımda şoka girmiştim masmat :) bi surat... Tabi bu matlık kalıcı olmuyor malesef,bikaç saat sonra cildim yine yağlanmaya,parlamaya başlıyor :/ Kuru-karma cilt tipim olmasına ve ciltteki yağı emmesine rağmen kullandığım süre içerisinde cildimde hiç kuruma yapmadı,aksine uygulama sonrası cildim yumuşacık oluyor.
 Gözeneklerimi malesef bu maske de küçültemedi :/ o konuda başarısız. Ama gözenekleri biraz da olsa temizliyor gibi geliyor bana. Görünürlüklerini hafiften azaltıyor ama dediğim gibi tedavi edici bi özelliği yok.
 İlk sürüldüğünde beyaz renkli bi maske gibi görünse de 15 dk sonunda cilt tarafından emildiği için maskemiz şeffaflaşıyor ve ciltte kuruyor.
 Maskeyi uyguladıktan 5-15 dk sonra cildinizi su ile temizliyorsunuz. 
 Her cilt tipi için ama özellikle yağlı ciltler için öneriliyor.

 Fiyatı 51 tl ve ürün 100 ml(kullan kullan bitmiyor :))
 

22 Kasım 2010 Pazartesi

MAC "Venetian" Lustreglass


 Bu güzellik bana mua'dan doğal kırmızı bi gloss istediğimde verilmişti :) Diğer kırmızı parlatıcılara göre daha şeffaf ve içinde minik simler bulunuyor.
 MAC'in lustreglass serisini seviyorum; hem renkler benim sevdiğim gibi daha şeffaf hem de diğer serilerdeki parlatıcılara göre daha az yapışkan. Sadece çoğu kişinin aksine fırça aplikatörünü sevmiyorum :/ Fırçalı aplikatörleri kontrol etmesi bana zor geliyor,süngerli aplikatörlerle daha rahat ediyorum :)

 Venetian'ın gün ışığında dudağımdaki görünüşü;

Fiyatı 30-35 tl arası ve ürün 4.8 g.

15 Kasım 2010 Pazartesi

Fresh Line Tonik (Sivilceli Ciltler İçin)

 Pınar'cığım benden Fresh Line toniğin yazısını istemişti,ben de biraz geçikmeli de olsa yazıyorum :}


 Toniğin şişesi şurup şişelerine benziyor,kullanımı biraz zor açıkcası :/ Bilmem kaç kere pamuğa dökiyim derken fazla kaçırıp masaya döktüğüm oldu :) Ancak pamukla şişenin ağzını kapatıp şişeyi aşağıya doğru bir kere çevirdiğinizde pamuğa gelen miktar tüm yüze yetiyor.
 Önceki maske yazısında söylediğim gibi ben bu toniği sadece maskeleri uyguladıktan sonra kullanıyorum. Sivilcelere iyi geliyor mu bi fikrim yok,belki düzenli kullanımda işe yarayabilir. Aslında Fresh Line çay ağacı serisinde nemlendirici bi krem var -2 tane sample verilmişti bana- ve gerçekten şahane bi ürün,fiyatı 70+ tl gibi bişeydi,o nedenle alamadım :) ama para biriktirebilirsem(?) kesinlikle bi tane edinicem. 2 kullanımda cildimi pürüzsüz ve bebek gibi yapmıştı. Deneyebilenler kesinlikle denesin ;)
 Toniğimize geri dönersek :) kokusu biraz keskin :/ The Body Shop'un çay ağacı serisini denediğseniz ona benzer bi kokusu var.
 Fresh Line'ın bütün tonikleri gibi bu tonik de alkol içermiyor. Ayrıca anti bakteriyel,yağ salgısını düzenler,antiseptik ve gözenekleri azaltma gibi özellikleri de var.

 Maskeden sonra uyguladığımda cildimde bi rahatlama,ferahlama hissediyorum ben. Maskelerden sonra oluşan ciltteki gerilmeleri alıyor,cildi nemlendiriyor. Yüzümü yakma,tahriş etme,kızartma gibi bi problemle de karşılaşmadım ben :) Kısacası memnunum bitince tekrar alabilirim :)

 İçindekiler;


 Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 15-20 tl gibi bişeydi sanıyorum ve ürün 50 ml.

14 Kasım 2010 Pazar

Clinique Rujlar

Coral Chic-Long Last ruj serisinden
Pink Goddess-Butter Shine ruj serisinden

 Coral Chic,içinde coral tonları barındıran bi kırmızı,içinde çok çok minik altın rengi ışıltılar var. Günlük kullanılabilicek,doğal bi kırmızı. Şeftali allıklarla çok uyumlu oluyor. Dudakta çok hafif ıslak duruyor :)
 Pink Goddess,içerisinde plum tonları bulunduran bi pembe,bunun da içinde minik altın rengi simler mevcut. Plum-pembe,pembe allıklarla çok hoş oluyor. Dudakta gloss kadar olmasa da diğer rujlara göre daha parlak duruyor :)
 İkisinin de yapısı çok güzel. C0ral Chic,rengini dudağa çok güzel veriyor,Pink Goddess ise daha şeffaf bi ruj,dudağa hafif renk veriyor.
 Kalıcılıkları iyi denilebilir :]

 Alttaki fotoda rujların ilk alındıklarındaki hallerini görebilirsiniz.


Pink Goddess'ın gün ışığında dudağımdaki görünüşü;

Pink Goddess'ın beyaz ışık altında dudağımdaki görünüşü;

 Coral Chic'in gün ışığında dudağımdaki görünüşü;

 Long last serisinin fiyatı 55 tl,butter shine serisinin fiyatı da 55 tl ve her iki serideki rujlar 4 g.

13 Kasım 2010 Cumartesi

Lolita Lempicka Si Pour Femme Parfüm


 Doğa ve moda arasında duran mutluluğun parfümü. Si Lolitanın gerçek şansı dört yapraklı yonca.Feminen kokusuyla dikkat çeken parfüm ferah,baharatlı ve çiçeksi.
 Kokunun ferah ve baharatlı tepe notasını bergamut, mandalina ve kuşburnu,baharatlı ve çiçeksi orta notasını ıtırşahi ve şebboy,baharatlı tepe notasını ise elemi, paçuli, tonka fasulyesi ve amber oluşturuyor.

 YKM'nin 30 ml 39 tl kampanyalarından aldığım bi parfüm.
 Parfümlerden çabuk sıkıldığım,sürekli yeni kokular denemek istediğim için 30 ml'lik parfümler tam bana göre :)
 Parfümün şişe dizaynı çok şık.
 İlk sıkıldığında bana biraz ağır geliyor. Ağır geliyor derken yaşıma pek uygun bulmuyorum. Ama aradan yarım saat geçtikten sonra parfüm teninize oturuyor ve koku daha da güzelleşiyor. İlk sıktığınızda baharat kokusu alıyorsunuz,zaman geçtikçe çiçeksi bi kokuya dönüşüyor :) Ben severek kullanıyorum.
 Kalıcılığı da iyi denilebilir :)
 50 ml ve 80 ml seçenekleri de var.
 Gerçek fiyatını bilmiyorum ama YKM'de bazen indirime giriyor,39 tl'ye alabilirsiniz ve ürün 30 ml.
 

MAC Pearlglide İntense Eyeliner "Black Line"


 Tartan Tale koleksiyonu dün Türkiye'ye geldi. Koleksiyondan Cut A Caper ruju,My Highland Honey allığı ve şimdi tanıtacağım Black Line göz kalemini istiyordum. Ama Kentpark MAC'te ruj ve allık kalmayınca alamadım tabi :/ (onların yerine başka şeyler aldımmm daha sonra anlatıcam onları da :)) Göz kalemini de elimde denememle alıyorum demem bir oldu :D Rengine,yumuşaklığına,kalıcılığına bayıldım bayıldııım!!!


 Renk olarak çok koyu bi yeşil,uzaktan siyah olarak görünüyor. İçinde yoğun olarak altın rengi simler var. Daha önce başka bi koleksiyonda daha çıkmış ama hangisi bilmiyorum. O zaman gözümden kaçmış ama iyi ki repromote olmuş :D
 Kalıcılığı inanılmaz :> Parmağınızla bastıra bastıra silmeye çalışsanız bile kalem çıkmıyor.
 Yapısı anlatılmaz yaşanır zaten,yumuş yumuuuş bişey :) Gözünüzde kayıp gidiyor adeta,verdiği renk yoğunluğu da tam kararında :) 

 Alttaki fotodaki kalemin tek katta sürülmüş hali. Flaştan dolayı renk biraz açık çıkmış :/


 Alttaki fotoda ise gözümün üstünde eyeliner şeklinde sürülmüş olan Black Line,alt kirpik diplerindeki de Black Line üstüne Undercurrent (bu da süper bi renk) sürülmüş hali :)


 Kalemlerin fiyatı 34 tl ve ürünler 1.2 g


11 Kasım 2010 Perşembe

Fresh Line Taze Yüz Maskeleri

 İlk Mayıs-Haziran aylarında kullanmaya başladım Fresh Line'ın maskelerini,yaz sonuna doğru kullanımı bıraktım ve bu maskelerin değerini o zaman anladım :) Kullanımı bıraktıktan sonra yüzüm sivilcelenmeye başladı(tabi bunda nemin de payı var),cildim bozuldu.
 Arada Nivea'nın tek kullanımlık maskelerini kullandım ama ı-ıh Fresh Line gibi çıkmadı onlar da.
 Cildimi nasıl düzeltirim derken Fresh Line'ın yolunu tuttum tekrardan :) 3-4 haftadır bu 3 maskeyi kullanıyorum ve cildim düzelmeye,sivilceler kurumaya başladı. Ve yeni çıkan sivilcelerim de artık dana kadar değil normal boyutta çıkıyor :] 

 Fresh Line'ın maskeleri asla koruyucu içermiyor ve tamamen organik :) Bu nedenlerle maskeler buzdolabında saklanmalı.
 İstediğiniz miktarda satın alabiliyorsunuz.
 Haftada 2 defa yapmanız öneriliyor. Ben 1 kere yapıyorum ama yine de yararını fazlasıyla görüyorum :)
 Maskeleri yüzünüze sürmek için size spatula veriyorlar. Spatulayla maskeleri cilde yayması biraz zor oluyor ama böyle daha hijyenik.
 Ve maskelerin 15 dk.dan fazla sürede yüzde kalmaması gerekiyor.
 Kullandığım maskelere gelirsek;

 İlk olarak uygulanan maske "çamur maskesi".
 Bu maske cildi daha sonraki maskelere hazırlıyor. Ayrıca anti bakteriyel,gözenekleri sıkılaştırıyor ve yağı emiyor.
 Bu maskeye gerçekten bayılıyorum. Az miktarı tüm yüze yetiyor ve sürdükten bi süre sonra ciltte katılaşıyor,öyle ki gülümsemeniz bile zorlaşıyor :)) Benim sivilcelerime çok iyi geliyor,bazen gece yatmadan önce sivilce üzerine bunu sürüp yatıyorum sabah sivilceden eser kalmıyor ;) Kısacası çok memnunum.

 Sitesindeki bilgiler için click

*

 İkinci olarak uygulanan maske "akne maskesi".
 Akneli ciltler için hazırlanmış bi maskedir kendisi. Ciltteki mikroorganizma ve mantarları öldürme özellikleri var. Ayrıca ciltteki yağ oranını dengeliyor.
 Bu maske çamur maskesinden daha hafif yapıda,yüzde öyle kuruyup,kaskatı olmuyor. Bunu da bazen daha küçük sivilcelerimin üzerine lokal olarak sürüyorum,iyi geliyor. Bu maskeden de çok memnunum :) 

 Sitesindeki bilgiler için click

*

 Son maskemiz de "papatya maskesi".
 Bu maske de cildi yatıştıma,dinlendirme özelliğine sahip. Çamur ve akne maskelerini yaptıktan sonra cilde gerçekten iyi geliyor. Nemlendiriyor,cildin gerginliğini alıyor. Çok çok hafif,pamuk gibi bi maske :] Ciltte kurumuyor. Bu maskeden de çok memnunum.

Sitesindeki bilgiler için click

 Ben her maskeyi uyguladıktan sonra 5 dk kadar cildimi dinlendirip,sonra
diğer maskeyi yüzüme sürüyorum. Maskeleri uyguladıktan sonra da yine Fresh Line'ın toniği ile cildimi silip,nemlendirici sürüyorum. Sonuç: tertemiz bi cilttt :D

7 Kasım 2010 Pazar

Lip Balm'larım

 Sevgili sister sinister 1 hafta önce benden bi lip balm yazısı istemişti ve işte karşınızda kullandığım balmlaaar :)

 Aslında hiç balm düşkünü biri değilimdir ama şunların kaplarının güzelliğine bakar mısınız? resmen gel beni al diyorlar :D Bi zamanlar çok takıktım bu balmlara sürekli bunları kullanırdım,özellikle kış için nemlendirme yönünden idealler.

 İlk olarak The Body Shop'un balmları.
 Alttaki 2'sini Body Shop mağazalarında her zaman bulabilirsiniz. Ama üstteki 2'sini yanlış hatırlamıyorsam geçen seneki sonbahar ya da kış koleksiyonundan almıştım :) Her zaman satılan balmlardan daha büyükler ve kapları daha şık :) Dördünün de tatları ve kokuları çok güzeeel
 *Sol üstteki kızılcık aromalı ve içinde minik minik simler var. Tadı ve kokusu çok güzel. Dudağa da hafifçe renk veriyor.
 *Sağ üstteki kayısı aromalı  ve bunun da içinde minik minik simler mevcut. Dudağa sadece parlaklık veriyor,rujların üstüne hem dudağı nemlendirme hem de hafif parlaklık katmak için kullanıyorum ben.
 *Sağ alttaki Body Shop'un en çok satan ürünleri arasında. Benim de içlerinde en çok kullandığım bu balm. Çilek aromalı,tadı ve kokusu muhteşeeem :] Sürmesem bile arada açıp kokladığım bile oluyor :D Kesinlikle bi tane edinin derim :)
 *Sol alttaki de mis gibi kokuyor. Portakal aromalı ve bunun da içinde minik simler var. Dudağa renk vermiyor. Ama bunun aroması diğerlerine göre daha fazla,tadı ve kokusu daha yoğun.
 Fiyatları 10-15 tl arasında.

 Geçen hafta 2 tane gloss bitirince (evet gururla söylüyorum geçen hafta 2 dene GLOSS bitirdim! :D:D -fotoladım da bakıp bakıp vayy bee bu günleri de mi görücektim diyorum :}-) bi şevk geldi,kafayı taktım portakallı lip balmı da bitiricem :) Evde sürekli bunu kullanıyorum :]

*

 Bunlar da kullandığım dudak kremlerim.
 *Avon sheer lip gloss,gloss olarak geçiyor ama dudağa çok güzel bakım yapıyor ve hafif de pembiş renk veriyor. Bitince yenisi kesinlikle alınacak :)
 *Nivea caregloss & shine,bunu da severek kullanıyorum içinde minik simleri var ve dudağa hafif pembe renk veriyor.
 *Neutrogena SPF20 dudak koruyucu,hayatımın dudak kremi. Bittikçe aldığım sayılı ürünlerden. Dudaktaki kuruluğu,gerginliği hemen alıyor. Nivea filan solda sıfır kalır. Kesinlikle tavsiyemdir,deneyin :)
 *Nivea'nın dudak kremleri,ikisi de çilekli ama soldaki kaldırılmış serideki mat olanı,sağdaki ise yeni ışıltılı olanı. Fena değiller ama bitince bi daha almam sanıyorum. En sağdakini de makyaj çantamı evde unutunca mecburiyetten almıştım.
 Fiyatları 5-10 tl.